Zakup chłodziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej

Data publikacji 2018-04-16
Data zakończenia 2018-04-25 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim
Miejscowość Aleksandrów Łódzki
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545426-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ
w Aleksandrowie Łódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami – załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 został podzielony na następujące pakiety (części):

Pakiet nr 1 – Chłodziarka farmaceutyczna – 1 szt.

Pakiet nr 2 – Kolposkop – 1 szt.

3. Przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy – zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzęt tego wymaga). Ostatni przegląd
w ostatnim miesiącu gwarancji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe.
5. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na okres 24 miesięcy (kryterium oceny ofert). Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji na okres maksymalnie 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 48 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na okres 48 miesięcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).
7. Przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić
w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
9. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia,
o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b62891ee-a52a-45e7-88ba-07a8f45e216e
Biuletyn 545426-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim
Regon 47231508600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marii Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Aleksandrów Łódzki
Zamawiajacy kod pocztowy 95070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 427 120 026
Zamawiajacy fax 427 127 711
Zamawiajacy email zamowienia@spzoz.aleksandrow-lodzki.pl
Adres strony url http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Budowa nowoczesnej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim wraz z wyposażeniem” jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII: Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.2: Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl/s/bip/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl/s/bip/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie Łódzkim ul. M. Skłodowskiej-Curie 1 95-070 Aleksandrów Łódzki, pokój 48
Nazwa nadana zamowieniu Zakup chłodziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Pabianickiej
Numer referencyjny 3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie Łódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 został podzielony na następujące pakiety (części): Pakiet nr 1 – Chłodziarka farmaceutyczna – 1 szt. Pakiet nr 2 – Kolposkop – 1 szt. 3. Przeglądy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy – zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzęt tego wymaga). Ostatni przegląd w ostatnim miesiącu gwarancji. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu fabrycznie nowego nieużywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzętu i gwarantuje, że przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie części składowe urządzeń są nowe. 5. Urządzenia muszą posiadać niezbędne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu muszą być kompatybilne ze sobą. Po zweryfikowaniu sprawności działania dostarczonych urządzeń wraz z wyposażeniem zostanie podpisany protokół odbioru. Do protokołu Wykonawca załączy instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne dotyczące przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na okres 24 miesięcy (kryterium oceny ofert). Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji na okres maksymalnie 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „gwarancja”, będzie traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 48 miesięcy. Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na okres 48 miesięcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji). 7. Przedstawione w załączniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganego przez Zamawiającego sprzętu (przykład produktu spełniającego oczekiwania). Oznacza to, iż oferowany sprzęt musi spełniać określone w załączniku parametry. Parametry urządzeń mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w sprzętu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 8. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniają zgodność lub sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, lub certyfikatu wydanego przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność), że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania wyżej wymienionych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 9. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 1. Dokumentów poświadczających, że wyroby medyczne (oferowany sprzęt medyczny) posiadają, zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) pozwolenia dopuszczenia do obrotu lub podlegają wpisowi do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (jeśli obowiązuje, w przeciwnym razie należy uzasadnić brak wpisu), 2. Dokumentów poświadczających, że wyroby medyczne (oferowany sprzęt medyczny) posiadają deklarację zgodności producenta oraz certyfikat CE właściwy dla danego sprzętu zgodnie z wymaganiami opisanymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego zestawu (oferowanego sprzętu medycznego) oraz posiada autoryzację producenta do świadczenia usług serwisowych, w tym do dostawy i instalacji oryginalnych części zamiennych na terenie Polski. 4. Dokumentacji technicznej z parametrami, umożliwiającej weryfikację zgodności oferowanego produktu z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ (jeżeli dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) w przypadku wycofania lub wstrzymania dystrybucji przedmiotu umowy, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożności dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący następcą urządzenia pierwotnie zaoferowanego o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę urządzenia; 2) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na działanie siły wyższej (niezależnej od stron), w takim przypadku termin dostawy może ulec przedłużeniu o liczbę dni, przez którą działała siła wyższa.
IV 4 4 data 2018-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)