GuidZP400 |
73ed0dbf-5ab2-4f91-9954-eac7538de818
|
Biuletyn |
546780-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
|
Regon |
32638000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Doświadczalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20290
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 7445061 w. 110
|
Zamawiajacy fax |
817 445 067
|
Zamawiajacy email |
ebronisz@ipan.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.ipan.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipan.lublin.pl; Zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów, oprogramowania, monitora i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
|
Numer referencyjny |
A-2401-19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa laptopów, oprogramowania, monitora i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część I – Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
Część II - Podkładki pod mysz 2 szt.
Część III - Plecak na laptopa – 1 szt.
Część IV - Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt.
Część V - Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt.
Część VI – Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt.
Część VII - Monitor 24 cale – 1 szt.
3. CPV:
Część I - 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
Część II – 30237220-7 Podkładki pod myszy
Część III - 18931100-5 Plecaki, 30237270-2 Torby na komputery przenośne
Część IV - 30237270-2 Torby na komputery przenośne
Część V- 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237460-1 Klawiatury komputerowe
Część VI – 30237410-6 Myszka komputerowa
Część VII - 30231310-3 Wyświetlacze płaskie
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia
(część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia (część III) do SIWZ i Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ, Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ, Załącznik nr 1F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VI) i Załącznik nr 1G - Opis przedmiotu zamówienia (część VII) do SIWZ.
5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
6. Rozwiązania równoważne:
1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 (odpowiednio od A-G) do SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6 (odpowiednio od A-G) do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum :
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 (odpowiednio od A-G) do SIWZ i ofertą Wykonawcy
8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału:
9.1. Część I – Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
9.2. Część II - Podkładki pod mysz 2 szt.
9.3. Część III - Plecak na laptopa – 1 szt.
9.4. Część IV - Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt.
9.5. Część V - Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt.
9.6. Część VI – Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt.
9.7. Część VII - Monitor 24 cale – 1 szt.
10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych).
11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp.
8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A pkt. 1 SIWZ. Informację w tym zakresie należy umieścić w Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 3A do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA:
A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 A i Załączniku nr 3 B
do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Dokument (lub dokumenty), z których wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca (podpisujące) ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu
i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp:
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału)
C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego:
6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126):
6.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5a SIWZ, wykonawca złoży:
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym mowa
w punkcie poprzedzającym SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania
o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału
w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp).
D) Informacje dotyczące procedury oraz formy dokumentów:
7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy pzp, zastosuje
tzw. procedurę odwróconą, zgodnie z którą najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy pzp oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu, czyli dokona oceny podmiotowej Wykonawcy badając oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy pzp.
8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
10. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający
od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126), dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
11. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 10, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem.
12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi nastąpić w formie pisemnej.
14. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość ,co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczenia.
15. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem
na język polski.
16. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126)
17. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu lub braku podstaw wykluczenia, które znajdują się
w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile będą one aktualne.
19. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 17 i 18
Załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I)
Załącznik nr 1 B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część II)
Załącznik nr 1 C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część III)
Załącznik nr 1 D – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część IV)
Załącznik nr 1 E – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część V)
Załącznik nr 1 F – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VI)
Załącznik nr 1 G – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VII)
Załącznik nr 2 – Formularz oferty
Załącznik nr 3 A – Oświadczenie Wykonawcy A
Załącznik nr 3 B – Oświadczenie Wykonawcy B
Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności
do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11
(NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJACEMU W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PRZEKAZANIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA
W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP)
Załącznik nr 5 A - Wzór umowy (część I)
Załącznik nr 5 B - Wzór umowy (część II)
Załącznik nr 5 C - Wzór umowy (część III)
Załącznik nr 5 D - Wzór umowy (część IV)
Załącznik nr 5 E - Wzór umowy (część V)
Załącznik nr 5 F - Wzór umowy (część VI)
Załącznik nr 5 G - Wzór umowy (część VII)
Załącznik nr 6 A – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część I)
Załącznik nr 6 B – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część II)
Załącznik nr 6 C – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część III)
Załącznik nr 6 D – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część IV)
Załącznik nr 6 E – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część V)
Załącznik nr 6 F – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VI)
Załącznik nr 6 G – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VII)
Załącznik nr 7 - VideocardPassMark
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z § 8 wzorów umów:
1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:
a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa
i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług;
c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych;
d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;
e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny;
f) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy;
g) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia;
h) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty;
i) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
|
Zalacznik krotki opis |
1. Nazwa aparatu: LAPTOP Z OPROGRAMOWANIEM (2 sztuki)
Odbiorca: Instytut Agrofizyki (Biostrateg III)
Lp. Opis minimalnych wymagań:
1.1 Laptopy z oprogramowaniem (2 sztuki) przeznaczone do:
• archiwizacji i przetwarzania wyników badań
• ich obróbki graficznej i statystycznej
• prezentowania wyników na krajowych i międzynarodowych konferencjach
• przygotowania posterów
• przygotowania raportów projektowych oraz formatowania publikacji naukowych
Rodzaj laptopa: wysoko wydajny laptop 15,6
Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2 GHz, pamięci cache 6 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności:
- wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 1359 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego laptopa identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1920 x 1080 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu.
Pamięć RAM 8 GB
Dysk twardy Dysk twardy zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB M.2., miejsce do zamontowania drugiego dysku wraz z elementami montażowymi.
Karta graficzna Grafika z linii kart dedykowanych do laptopów powinna osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wyniki 4470 punktów w G3D Mark, Common Videocards (wynik dostępny: w załączniku pobrany ze strony https://www.videocardbenchmark.net/common_gpus.html
na dzień 19.02.2018 r.)
Druga grafika zintegrowana z procesorem ze wsparciem dla DirectX 12
Typ ekranu 15,6 cali, 1920 x 1080 (FullHD), matowy, bardzo dobre kolory, szerokie kąty widzenia
Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps
Złącza Wyjścia: HDMI, USB 3.0 - 1 szt, USB 2.0 – 2 szt. zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD, złącze stacji dokującej
Wymiary Waga max 2 kg
Bateria 4000 mAh
System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy.
1.2 Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) -2 sztuki Najnowsze stabilny pakiet oprogramowania biurowe zawierające następujące elementy:
procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, .accdb język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Zamawiający posiada edukacyjną grupową licencję oprogramowania Microsoft o numerze OPEN 98498763ZZE1911 lub równoważny spełanijący powyższy opis.
Gwarancja 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Podkładki pod mysz 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237220-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
|
Zalacznik krotki opis |
2.1 Podkładka pod mysz – 2 sztuki
Materiał Pianka pamięciowa
Dodatkowe informacje Antypoślizgowy spód, podpórka pod nadgarstek, bardzo dobre odwzorowania ruchu myszki optycznej
Gwarancja 12 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Plecak na laptopa – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18931100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
|
Zalacznik krotki opis |
3.1 Plecak na laptopa – 1 sztuka
Zastosowanie Plecak na laptopa o maksymalnej przekątnej ekranu do 15.6-16 cali. Wyjmowana komora na notebooka (pasuje do laptopów o przekątnej 15,4 - 16 cali) jest w pełni amortyzowana i posiada zamocowanie zabezpieczające, dzięki czemu notebook pozostaje mocno na miejscu.
Materiał Nylon
Rodzaj zamknięcia Zamek błyskawiczny
Zewnętrzne kieszenie Boczna, Przednia
Inne Regulowane wzmacniane paski na ramiona, otwór na słuchawki
Gwarancja 24 miesiące producenta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237270-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
|
Zalacznik krotki opis |
4.1 Etui na laptopa 15,6 cala – 1 sztuka
Zastosowanie Etui na laptopa o maksymalnej przekątnej ekranu do 15.6 cali.
Komory Jednokomorowy
Materiał Poliuretan
Rodzaj zamknięcia Zamek błyskawiczny
Gwarancja 24 miesiące
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
|
Zalacznik krotki opis |
5.1 Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 sztuka
Łączność bezprzewodowa
Interfejs 2,4 GHz, USB (nanoodbiornik)
Klawiatura Klawiatura i mysz bezprzewodowa z ergonomiczną konstrukcją zapewniającą nadgarstkom i przedramionom naturalną pozycję. Dostosowane oparcie (podkładka pod dłonie) w klawiaturze, które ustawia ją pod takim kątem aby zapewnić proste i wygodne ułożenie nadgarstków. Dodatkowa klawiatura numeryczna.
Żywotność klawiatury 5 mln wciśnięć klawiszy liter, 500 tys. wciśnięć klawiszy funkcyjnych
Mysz Kształt myszy umożliwiający uzyskanie bardziej naturalnej pozycji dłoni, nadgarstka i przedramienia. Kółko do przewijania w czterech kierunkach umożliwiające przewijanie w górę, w dół, w lewo i w prawo.
Rozdzielczość 1000 dpi
Rozdzielczość skanowania powierzchni 2400 klatek
Szybkość śledzenia 762 mm/s
Żywotność przycisków 3 mln wciśnięć
Gwarancja 24 miesiące producenta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
|
Zalacznik krotki opis |
6.1 Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 sztuka
Komunikacja Bezprzewodowa, laserowa (zawansowana technologia łączności bezprzewodowej Bluetooth)
Interfejs 2,4 GHz, Bluetooth, odbiornik USB
Liczba przycisków 5 szt.
Liczba rolek 1 szt.
Rozdzielczość czujnika 1600 dpi
Zasilanie Akumulator
Inne Praca na każdej powierzchni (szkło), wyłącznik – wygodny, przesuwany kciukiem, możliwość zdefiniowania różnego działania myszki w różnych programach.
Gwarancja 24 miesiące producenta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Monitor 24 cale – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Źródło finansowania: Środki własne Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk
|
Zalacznik krotki opis |
7.1 Monitor 24 cale – 1 sztuka
Typ ekranu
Płasko ekranowy monitor panoramiczny LED, IPS 24”,
przeciwodblaskowa powłoka (matowa)
Jasność 300 cd/m2
Kontrast
1000 :1 (typowy)
2 000 000 :1 (dynamiczny)
Wielkość plamki 0,27 mm
Kąty widzenia (pion/poziom) 178°/178°
Czas reakcji matrycy 8 ms
Kolory 16.7mln
Rozdzielczość maksymalna 1920 x 1200
Ustawienia ekranu w pionie i poziomie Pivot
Złącze VGA – 1 szt, DVI-D - 1 szt, Display Port - 1 szt,
Średnie użycie energii Pobór prądy w trybie uśpienia-poniżej 0,5 W
Podstawa kompatybilność z VESA 100mm
Normy i standardy
Monitory muszą być wykonane zgodnie normami i posiadać Certyfikaty: TCO 5.0, EPEAT Gold, Energy Star 5.1
Gwarancja 36 miesięcy producenta
|
| |