Dostawa laptopów, oprogramowania, monitora i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie

Data publikacji 2018-04-17
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Torby podróżne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546780-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302372207, 189311005, 302372702, 302374106, 302313103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa laptopów, oprogramowania, monitora i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część I – Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
Część II - Podkładki pod mysz 2 szt.
Część III - Plecak na laptopa – 1 szt.
Część IV - Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt.
Część V - Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt.
Część VI – Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt.
Część VII - Monitor 24 cale – 1 szt.
3. CPV:
Część I - 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
Część II – 30237220-7 Podkładki pod myszy
Część III - 18931100-5 Plecaki, 30237270-2 Torby na komputery przenośne
Część IV - 30237270-2 Torby na komputery przenośne
Część V- 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237460-1 Klawiatury komputerowe
Część VI – 30237410-6 Myszka komputerowa
Część VII - 30231310-3 Wyświetlacze płaskie

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia
(część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia (część III) do SIWZ i Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ, Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ, Załącznik nr 1F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VI) i Załącznik nr 1G - Opis przedmiotu zamówienia (część VII) do SIWZ.

5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
5.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich.
5.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu.
6. Rozwiązania równoważne:
1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 (odpowiednio od A-G) do SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6 (odpowiednio od A-G) do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum :
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 (odpowiednio od A-G) do SIWZ i ofertą Wykonawcy

8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału:
9.1. Część I – Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
9.2. Część II - Podkładki pod mysz 2 szt.
9.3. Część III - Plecak na laptopa – 1 szt.
9.4. Część IV - Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt.
9.5. Część V - Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt.
9.6. Część VI – Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt.
9.7. Część VII - Monitor 24 cale – 1 szt.
10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych).
11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp.
8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A pkt. 1 SIWZ. Informację w tym zakresie należy umieścić w Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 3A do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73ed0dbf-5ab2-4f91-9954-eac7538de818
Biuletyn 546780-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url www.ipan.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipan.lublin.pl; Zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny doręczenie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów, oprogramowania, monitora i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Numer referencyjny A-2401-19/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Postępowanie o wartości poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa laptopów, oprogramowania, monitora i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część I – Laptop z oprogramowaniem – 2 szt. Część II - Podkładki pod mysz 2 szt. Część III - Plecak na laptopa – 1 szt. Część IV - Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt. Część V - Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt. Część VI – Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt. Część VII - Monitor 24 cale – 1 szt. 3. CPV: Część I - 30213100-6 Komputery przenośne, 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów Część II – 30237220-7 Podkładki pod myszy Część III - 18931100-5 Plecaki, 30237270-2 Torby na komputery przenośne Część IV - 30237270-2 Torby na komputery przenośne Część V- 30237410-6 Myszka komputerowa, 30237460-1 Klawiatury komputerowe Część VI – 30237410-6 Myszka komputerowa Część VII - 30231310-3 Wyświetlacze płaskie 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część I), Załącznik nr 1B - Opis przedmiotu zamówienia (część II) do SIWZ, Załącznik nr 1C - Opis przedmiotu zamówienia (część III) do SIWZ i Załącznik nr 1D - Opis przedmiotu zamówienia (część IV) do SIWZ, Załącznik nr 1E - Opis przedmiotu zamówienia (część V) do SIWZ, Załącznik nr 1F do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (część VI) i Załącznik nr 1G - Opis przedmiotu zamówienia (część VII) do SIWZ. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 5.1. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego o gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 5.2. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze od warunków gwarancji i serwisu producenta oferowanego sprzętu. 6. Rozwiązania równoważne: 1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, aprobaty lub specyfikacje techniczne należy rozumieć je tylko jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 (odpowiednio od A-G) do SIWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 6 (odpowiednio od A-G) do SIWZ, których standardy, parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenta mają na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 (odpowiednio od A-G) do SIWZ i ofertą Wykonawcy 8. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg niżej podanego podziału: 9.1. Część I – Laptop z oprogramowaniem – 2 szt. 9.2. Część II - Podkładki pod mysz 2 szt. 9.3. Część III - Plecak na laptopa – 1 szt. 9.4. Część IV - Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt. 9.5. Część V - Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt. 9.6. Część VI – Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt. 9.7. Część VII - Monitor 24 cale – 1 szt. 10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 11. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie. 12. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań określonych w art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3b i art. 29 ust.4 Pzp. 8) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców – zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A pkt. 1 SIWZ. Informację w tym zakresie należy umieścić w Oświadczeniu Wykonawcy (załącznik nr 3A do SIWZ). W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: A) Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 A i Załączniku nr 3 B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczenie stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Dokument (lub dokumenty), z których wynikać będzie, że osoba (osoby) podpisująca (podpisujące) ofertę jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. B) Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w formie oryginału) C) Dokumenty i oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego: 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 6.1. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5a SIWZ, wykonawca złoży: • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu/ów, o którym mowa w punkcie poprzedzającym SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp). D) Informacje dotyczące procedury oraz formy dokumentów: 7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy pzp, zastosuje tzw. procedurę odwróconą, zgodnie z którą najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy pzp oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, czyli dokona oceny podmiotowej Wykonawcy badając oświadczenie wstępne, a następnie zażąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy pzp. 8. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 6 lit. A, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postepowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126), dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 10, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 13. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi nastąpić w formie pisemnej. 14. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość ,co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu, innych niż oświadczenia. 15. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U z 2016 r., poz. 1126) 17. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu według Załącznika nr 3 A dostępności oświadczeń lub dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu lub braku podstaw wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile będą one aktualne. 19. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 17 i 18 Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część I) Załącznik nr 1 B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część II) Załącznik nr 1 C – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część III) Załącznik nr 1 D – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część IV) Załącznik nr 1 E – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część V) Załącznik nr 1 F – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VI) Załącznik nr 1 G – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (część VII) Załącznik nr 2 – Formularz oferty Załącznik nr 3 A – Oświadczenie Wykonawcy A Załącznik nr 3 B – Oświadczenie Wykonawcy B Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 11 (NALEŻY PRZEKAZAĆ ZAMAWIAJACEMU W CIĄGU 3 DNI OD DNIA PRZEKAZANIA INFORMACJI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP) Załącznik nr 5 A - Wzór umowy (część I) Załącznik nr 5 B - Wzór umowy (część II) Załącznik nr 5 C - Wzór umowy (część III) Załącznik nr 5 D - Wzór umowy (część IV) Załącznik nr 5 E - Wzór umowy (część V) Załącznik nr 5 F - Wzór umowy (część VI) Załącznik nr 5 G - Wzór umowy (część VII) Załącznik nr 6 A – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część I) Załącznik nr 6 B – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część II) Załącznik nr 6 C – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część III) Załącznik nr 6 D – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część IV) Załącznik nr 6 E – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część V) Załącznik nr 6 F – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VI) Załącznik nr 6 G – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część VII) Załącznik nr 7 - VideocardPassMark
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z § 8 wzorów umów: 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; f) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; g) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; h) dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty; i) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Laptop z oprogramowaniem – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 1. Nazwa aparatu: LAPTOP Z OPROGRAMOWANIEM (2 sztuki) Odbiorca: Instytut Agrofizyki (Biostrateg III) Lp. Opis minimalnych wymagań: 1.1 Laptopy z oprogramowaniem (2 sztuki) przeznaczone do: • archiwizacji i przetwarzania wyników badań • ich obróbki graficznej i statystycznej • prezentowania wyników na krajowych i międzynarodowych konferencjach • przygotowania posterów • przygotowania raportów projektowych oraz formatowania publikacji naukowych Rodzaj laptopa: wysoko wydajny laptop 15,6 Procesor Procesor taktowany zegarem co najmniej 2 GHz, pamięci cache 6 MB lub równoważny procesor klasy x64 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności: - wydajność całego oferowanego systemu komputerowego min. 1359 pkt w teście BAPCo SYSMark 2014. Test SYSMark 2014 Results powinien być wykonany w konfiguracji całego laptopa identycznej z wymaganą oraz przy rozdzielczości ekranu co najmniej 1920 x 1080 pikseli i innymi ustawieniami zgodnymi z zaleceniami producenta testu. Pamięć RAM 8 GB Dysk twardy Dysk twardy zbudowany w oparciu o pamięć flash co najmniej 256 GB M.2., miejsce do zamontowania drugiego dysku wraz z elementami montażowymi. Karta graficzna Grafika z linii kart dedykowanych do laptopów powinna osiągać w teście wydajności PassMark Performance Test co najmniej wyniki 4470 punktów w G3D Mark, Common Videocards (wynik dostępny: w załączniku pobrany ze strony https://www.videocardbenchmark.net/common_gpus.html na dzień 19.02.2018 r.) Druga grafika zintegrowana z procesorem ze wsparciem dla DirectX 12 Typ ekranu 15,6 cali, 1920 x 1080 (FullHD), matowy, bardzo dobre kolory, szerokie kąty widzenia Interfejsy komunikacyjne Wi-Fi 802.11b/g/n/ac, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps Złącza Wyjścia: HDMI, USB 3.0 - 1 szt, USB 2.0 – 2 szt. zintegrowana kamera internetowa, czytnik kart pamięci SD, złącze stacji dokującej Wymiary Waga max 2 kg Bateria 4000 mAh System operacyjny Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy. 1.2 Pakiet oprogramowania biurowego (wersja edukacyjna) -2 sztuki Najnowsze stabilny pakiet oprogramowania biurowe zawierające następujące elementy: procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, .accdb język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Zamawiający posiada edukacyjną grupową licencję oprogramowania Microsoft o numerze OPEN 98498763ZZE1911 lub równoważny spełanijący powyższy opis. Gwarancja 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Podkładki pod mysz 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237220-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 2.1 Podkładka pod mysz – 2 sztuki Materiał Pianka pamięciowa Dodatkowe informacje Antypoślizgowy spód, podpórka pod nadgarstek, bardzo dobre odwzorowania ruchu myszki optycznej Gwarancja 12 miesięcy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Plecak na laptopa – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18931100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 3.1 Plecak na laptopa – 1 sztuka Zastosowanie Plecak na laptopa o maksymalnej przekątnej ekranu do 15.6-16 cali. Wyjmowana komora na notebooka (pasuje do laptopów o przekątnej 15,4 - 16 cali) jest w pełni amortyzowana i posiada zamocowanie zabezpieczające, dzięki czemu notebook pozostaje mocno na miejscu. Materiał Nylon Rodzaj zamknięcia Zamek błyskawiczny Zewnętrzne kieszenie Boczna, Przednia Inne Regulowane wzmacniane paski na ramiona, otwór na słuchawki Gwarancja 24 miesiące producenta
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Etui na laptopa 15,6 cala – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237270-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 4.1 Etui na laptopa 15,6 cala – 1 sztuka Zastosowanie Etui na laptopa o maksymalnej przekątnej ekranu do 15.6 cali. Komory Jednokomorowy Materiał Poliuretan Rodzaj zamknięcia Zamek błyskawiczny Gwarancja 24 miesiące
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 5.1 Zestaw klawiatura i mysz bezprzewodowa – 1 sztuka Łączność bezprzewodowa Interfejs 2,4 GHz, USB (nanoodbiornik) Klawiatura Klawiatura i mysz bezprzewodowa z ergonomiczną konstrukcją zapewniającą nadgarstkom i przedramionom naturalną pozycję. Dostosowane oparcie (podkładka pod dłonie) w klawiaturze, które ustawia ją pod takim kątem aby zapewnić proste i wygodne ułożenie nadgarstków. Dodatkowa klawiatura numeryczna. Żywotność klawiatury 5 mln wciśnięć klawiszy liter, 500 tys. wciśnięć klawiszy funkcyjnych Mysz Kształt myszy umożliwiający uzyskanie bardziej naturalnej pozycji dłoni, nadgarstka i przedramienia. Kółko do przewijania w czterech kierunkach umożliwiające przewijanie w górę, w dół, w lewo i w prawo. Rozdzielczość 1000 dpi Rozdzielczość skanowania powierzchni 2400 klatek Szybkość śledzenia 762 mm/s Żywotność przycisków 3 mln wciśnięć Gwarancja 24 miesiące producenta
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Projekt BIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie”.Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
Zalacznik krotki opis 6.1 Mysz komputerowa bezprzewodowa – 1 sztuka Komunikacja Bezprzewodowa, laserowa (zawansowana technologia łączności bezprzewodowej Bluetooth) Interfejs 2,4 GHz, Bluetooth, odbiornik USB Liczba przycisków 5 szt. Liczba rolek 1 szt. Rozdzielczość czujnika 1600 dpi Zasilanie Akumulator Inne Praca na każdej powierzchni (szkło), wyłącznik – wygodny, przesuwany kciukiem, możliwość zdefiniowania różnego działania myszki w różnych programach. Gwarancja 24 miesiące producenta
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Monitor 24 cale – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Źródło finansowania: Środki własne Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk
Zalacznik krotki opis 7.1 Monitor 24 cale – 1 sztuka Typ ekranu Płasko ekranowy monitor panoramiczny LED, IPS 24”, przeciwodblaskowa powłoka (matowa) Jasność 300 cd/m2 Kontrast 1000 :1 (typowy) 2 000 000 :1 (dynamiczny) Wielkość plamki 0,27 mm Kąty widzenia (pion/poziom) 178°/178° Czas reakcji matrycy 8 ms Kolory 16.7mln Rozdzielczość maksymalna 1920 x 1200 Ustawienia ekranu w pionie i poziomie Pivot Złącze VGA – 1 szt, DVI-D - 1 szt, Display Port - 1 szt, Średnie użycie energii Pobór prądy w trybie uśpienia-poniżej 0,5 W Podstawa kompatybilność z VESA 100mm Normy i standardy Monitory muszą być wykonane zgodnie normami i posiadać Certyfikaty: TCO 5.0, EPEAT Gold, Energy Star 5.1 Gwarancja 36 miesięcy producenta
  

Criterion

Kryteria Kryteria jakościowe (oddzielnie dla każdej części)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty (oddzielnie dla każdej części)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)