GuidZP400 |
8c1b30fa-628f-4d1d-b6de-3b5f0ef8a14f
|
Biuletyn |
546799-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku
|
Regon |
8039633000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drezdenko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 620 505
|
Zamawiajacy fax |
957 620 218
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-drezdenko.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-drezdenko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-drezdenko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-drezdenko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic diagnostycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku
|
Numer referencyjny |
PCZSzp/PN/10/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
bez ograniczeń
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, uchwytów do pudełek z rękawicami, wartość zamówienia poniżej 57 tys. euro
|
Cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie spełnienia wymagań przedmiotowych, określonych dla poszczególnych pakietów w dodatku nr 2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty: opisy i inne podobne materiały, opisujące oferowany asortyment co najmniej pod kątem potwierdzenia wymaganych parametrów, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu, ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz.184 ze zm.), składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
2.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie:
1. zmianę warunków płatności i terminów płatności w granicach obowiązujących aktów prawnych,
2. przedłużenie terminu obowiązywania umowy ponad określony czas w przypadku, gdy wartość i ilość złożonych zamówień oraz dostarczonych towarów nie przekroczy maksymalnego wynagrodzenia, umowa może być przedłużona - w drodze aneksu, nie dłużej jednak niż do czasu zrealizowania dostaw odpowiadających wartości maksymalnego wynagrodzenia, bez przekraczania ilości dla poszczególnych pozycji asortymentowych
3. obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych;
4. okresowe obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych (promocje, kampanie reklamowe, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego);
5. zamianę przedmiotu umowy w sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu na rynku, pod warunkiem zaproponowania asortymentu o równoważnych cechach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych spełniających wymagania wskazane w SIWZ, bez zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej;
6. zamianę przedmiotu umowy w sytuacji wprowadzenia do obrotu produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, pod warunkiem, że spełnia on wymagania wskazane w SIWZ, bez zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej;
7. zmianę sposobu konfekcjonowania zaoferowanego asortymentu pod warunkiem proporcjonalnego przeliczenia ceny oraz ilości;
8. okresową zamianę zaoferowanego produktu w sytuacji przejściowego, okresowego wstrzymania produkcji, zaistnienia incydentu medycznego, przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych niż zaoferowany, posiadającego dokumenty dopuszczające do obrotu. Cena zaproponowanego odpowiednika nie może przekroczyć ceny zawartej w umowie. Zmiana nie będzie wprowadzana aneksem, ale wymaga pisemnej informacji przekazanej przez Wykonawcę oraz jej akceptacji przez Zamawiającego;
9. zmianę cen określonych w załączniku nr 1 (w tym wartości brutto) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, pod warunkiem, iż zmianie nie ulega zaoferowana cena jednostkowa netto poszczególnych pozycji asortymentowych. O zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiana ta skutkuje z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy oraz zmianą kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy w zakresie stawki VAT i nie wymaga aneksu.
10. zmianę cen określonych w załączniku nr 1 w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawca składa pisemny wniosek, zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne, wykazujące związek przyczynowo-skutkowy potwierdzający, że zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zasad i stawek ubezpieczenia społecznego oraz zdrowotnego ma bezpośredni wpływ na cenę przedmiotu umowy, w związku z czym konieczne jest podwyższenie cen. Z wyliczeń tych winien wynikać bezpośredni związek między wynagrodzeniem należnym Wykonawcy za realizowane usługi a wprowadzonymi zmianami prawnymi dotyczącymi ww okoliczności. Obowiązek wykazania wpływu zmian prawnych, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 Ustawy na należne wynagrodzenie obciąża Wykonawcę, pod rygorem odmowy wprowadzenia wnioskowanych zmian w zawartej umowie. Wskaźnik wzrostu cen przedmiotu umowy nie może być wyższy niż opublikowany w obowiązującej Ustawie budżetowej prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem. Uzasadnione zmiany cen będą wprowadzane na podstawie aneksu do umowy. Ewentualna zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywała dopiero po podpisaniu przez Strony aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne lateksowe, nitrylowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne nitrylowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice diagnostyczne winylowe, sekcyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice chirurgiczne lateksowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
rękawice chirurgiczne lateksowo-nitrylowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
uchwyt do opakowań rękawic typu "szczęki"
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
uchwyt do opakowań rękawic typu koszyk
|
| |