GuidZP400 |
afb4ff33-321b-456e-ac70-c02a214911a6
|
Biuletyn |
545021-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
|
Regon |
700128000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Tamka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-349
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 578 47 01/02
|
Zamawiajacy fax |
22 578 47 47
|
Zamawiajacy email |
komendaglownaohp@ohp.pl
|
Adres strony url |
https://www.ohp.pl; https://www.bip.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt systemowy „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” realizowany w ramach „Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych”. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Nr porozumienia: POWR.01.03.02-00-0003/16 z dnia 30 listopada 2017 r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Prowadzącym postępowanie jest Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi reprezentowana przez Barbarę Stanisławę Gűnther – Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.25.2018 z dnia 21.02.2018r.
Dane adresowe i kontaktowe:
ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź
Strona internetowa :
Główna: www.lodzka.ohp.pl ;
BIP – zamówienia publiczne:
http://www.lodzka-bip.ohp.pl
Adres e-mail : lodzka@ohp.pl
Godziny urzędowania : 7.45 - 15.45
Telefon/ fax 042 6365437
NIP 725-13-89-269; REGON 001036879
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa podległa MRPiPS.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lodzka.ohp.pl; http://www.lodzka-bip.ohp.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lodzka.ohp.pl; http://www.lodzka-bip.ohp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej do: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4 i tonerów do urządzeń drukujących i kserujących dla Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia YEI" realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
|
Numer referencyjny |
ŁWK ZP 15/00115/Materiały biurowe Papier kserograficzny A4 Tonery/OSDZ YEI/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa jednorazowa artykułów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4 i tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących (kserokopiarki) w asortymencie i ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
1. Realizacja dostaw odbędzie się do siedziby ŁWK OHP w Łodzi, ul. Pomorska 41 III piętro,
2. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami, w tym koszty dostarczania oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych na III piętrze do siedziby ŁWK OHP w Łodzi.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe.
4. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
5. Każda dostawa przedmiotu zamówienia objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie ( załącznik nr 4 do SIWZ), że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Prawa Zamówień Publicznych, z zastrzeżeniem zapisów art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, gdy Wykonawca przedsięwziął środki w celu wykazania swojej rzetelności pomimo istnienia odpowiedniej podstawy wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 13-14,16-20 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składane zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Prowadzący postępowanie dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
a. zmian redakcyjnych umowy,
b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron,
c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
d. zmiany terminu realizacji zadania maksymalnie do 30.05.2018 r., zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu,
e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania,
f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy,
g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia).
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego A4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5281,16
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego A4 zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tonerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3750,72
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tonerów do urządzeń drukujących i kserokopiujących w ilościach i asortymencie określonych Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| |