Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4 i tonerów do urządzeń drukujących i kserujących dla Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia YEI" realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.

Data publikacji 2018-04-19
Data zakończenia 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545021-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa jednorazowa artykułów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4 i tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących (kserokopiarki) w asortymencie i ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
1. Realizacja dostaw odbędzie się do siedziby ŁWK OHP w Łodzi, ul. Pomorska 41 III piętro,
2. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami, w tym koszty dostarczania oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych na III piętrze do siedziby ŁWK OHP w Łodzi.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe.
4. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego.
5. Każda dostawa przedmiotu zamówienia objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afb4ff33-321b-456e-ac70-c02a214911a6
Biuletyn 545021-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 700128000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Adres strony url https://www.ohp.pl; https://www.bip.ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt systemowy „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” realizowany w ramach „Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych”. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Nr porozumienia: POWR.01.03.02-00-0003/16 z dnia 30 listopada 2017 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Prowadzącym postępowanie jest Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi reprezentowana przez Barbarę Stanisławę Gűnther – Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.25.2018 z dnia 21.02.2018r. Dane adresowe i kontaktowe: ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź Strona internetowa : Główna: www.lodzka.ohp.pl ; BIP – zamówienia publiczne: http://www.lodzka-bip.ohp.pl Adres e-mail : lodzka@ohp.pl Godziny urzędowania : 7.45 - 15.45 Telefon/ fax 042 6365437 NIP 725-13-89-269; REGON 001036879
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa podległa MRPiPS.
Dostep dokumentow zamowienia www.lodzka.ohp.pl; http://www.lodzka-bip.ohp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodzka.ohp.pl; http://www.lodzka-bip.ohp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej do: Łódzka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pomorska 41, 90-203 Łódź, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4 i tonerów do urządzeń drukujących i kserujących dla Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Łodzi na potrzeby realizacji projektu systemowego "Od szkolenia do zatrudnienia YEI" realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
Numer referencyjny ŁWK ZP 15/00115/Materiały biurowe Papier kserograficzny A4 Tonery/OSDZ YEI/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa jednorazowa artykułów biurowych, papieru kserograficznego formatu A4 i tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących (kserokopiarki) w asortymencie i ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Realizacja dostaw odbędzie się do siedziby ŁWK OHP w Łodzi, ul. Pomorska 41 III piętro, 2. Zamawiający wymaga, aby w swojej propozycji cenowej (ofercie) Wykonawca uwzględnił wszelkie koszty związane z niżej wymienionymi wymaganiami, w tym koszty dostarczania oraz zapewnienia wniesienia zamawianych materiałów biurowych do pomieszczeń zlokalizowanych na III piętrze do siedziby ŁWK OHP w Łodzi. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane artykuły były nowe, wysokiej jakości, spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe. 4. Wszystkie artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 5. Każda dostawa przedmiotu zamówienia objęta jest 12 miesięczną rękojmią za wady fizyczne, licząc od daty podpisania protokołu odbioru zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie ( załącznik nr 4 do SIWZ), że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Prawa Zamówień Publicznych, z zastrzeżeniem zapisów art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, gdy Wykonawca przedsięwziął środki w celu wykazania swojej rzetelności pomimo istnienia odpowiedniej podstawy wykluczenia art. 24 ust. 1 pkt 13-14,16-20 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składane zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Prowadzący postępowanie dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmian redakcyjnych umowy, b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, d. zmiany terminu realizacji zadania maksymalnie do 30.05.2018 r., zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu, e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: zmniejszenie wartości zamówienia). 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5281,16
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego A4 zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa tonerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3750,72
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP.
Zalacznik krotki opis Dostawa tonerów do urządzeń drukujących i kserokopiujących w ilościach i asortymencie określonych Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)