GuidZP400 |
1e31258f-5170-4998-9b78-8fda604b6d78
|
Biuletyn |
549266-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
|
Regon |
24158300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Sierpnia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stalowa Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 420 640
|
Zamawiajacy fax |
158 422 691
|
Zamawiajacy email |
zs2stalowawola@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2
|
Adres strony internetowej |
http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt. „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” Nr WND-RPPK.09.04.00-18-0057/16, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,Priorytet IX– „Jakość edukacji i kompetencji regionie”, Działanie 9.4. „Poprawa jakości kształcenia zawodowego” ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzone jest w imieniu i na rzecz: Powiatu Stalowowolskiego ul. Podleśna 15 37-450 Stalowa Wola
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej, gońcem, kurierem, za pośrednictwem pełnomocnika lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli, ul. 1 go Sierpnia 26 37-450 Stalowa Wola. Sekretariat – pokój nr 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”
|
Numer referencyjny |
ZSP2BPPSSZ.26.50.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”.
2. Dostarczane materiały, urządzenia i narzędzia z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych winne być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz oryginalnie zapakowane.
3. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
4. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz rzeczowy.
6. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 1 do SIWZ winien wskazać ceny jednostkowe netto, brutto oraz łączne ceny netto, brutto.
7. Ponadto wykonawca w załączniku nr 2 – Formularz rzeczowy winien wskazać nazwę oraz model oraz parametry techniczne oferowanego produktu celem zweryfikowania oferowanego produktu z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego.
8. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości lub niezgodne z ustalonymi parametrami.
9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej załącznikach, zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszty zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą.
10. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
11. Wszystkie elementy dostawy muszą być oznaczone identyfikatorem Dostawcy oraz datą zakupu.
12. Dostawa urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z każdorazowym zleceniem Zamawiającego, w ciągu maksimum 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, pisemnie za pośrednictwem faxu lub elektronicznie) określającego szczegółowy asortyment i ilość. Faktyczny termin urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych wynikać będzie z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Termin dostawy urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert.
13. Dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego,
w godz. od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku.
14. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Dyrektorów Szkół w zakresie jego obsługi.
15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z dostawą przedmiotu umowy dokumentów niezbędnych do użytkowania przedmiotu dostawy zgodnie z jego przeznaczeniem, tj.:
- instrukcji użytkowania,
- opisy techniczne,
- inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń.
16. Dostarczone dokumenty będą sporządzone w języku polskim.
17. Każdorazowo po dostawie urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych sporządzany będzie protokół odbioru częściowego/końcowego dostawy, stanowiący podstawę wystawienia faktury oraz obliczenia okresu gwarancji na dostarczony asortyment.
18. Liczba poszczególnego asortymentu urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy ma wymiar szacunkowy i służy jedynie wyłonieniu najkorzystniejszego wykonawcy.
19. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.
20. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
21. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 3 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia.
22. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad.
23. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową.
24. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzach rzeczowym i cenowym
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U z 2017 r., poz. 1579 t.j.) do wysokości 30% zamówienia podstawowego, w zakresie:
- dostawa urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych.
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 50 000 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca winien wykonać 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem tj.:
- 1 dostawę urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki o wartości minimum 50 000 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1:
1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
2) ppkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 i ppkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
4) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1-5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z Nr 50, poz. 331 ze zm.), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w tym zakresie.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę;
2) formularz cenowy – załącznik nr 1- wypełniony i podpisany przez wykonawcę;
3) formularz rzeczowy – załącznik nr 2 - wypełniony i podpisany przez wykonawcę;
4) dowód wniesienia wadium;
5) parafowany wzór umowy;
2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć:
1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia;
3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych złotych) do dnia 2 maja 2018 r., do godziny 14:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579 t.j.) tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 30 9430 0006 0000 0316 2000 0009 – Nadsański Bank Spółdzielczy, z dopiskiem „Wadium – Zakup urządzeń, narzędzi i materiałów z zakresu mechatroniki, mechaniki i systemów alarmowych w ramach projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”.
3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty.
4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w § 1 ust. 2 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie zmiany tej stawki i nie wcześniej niż od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|