GuidZP400 |
706d02a5-9fbd-4afe-a1b2-be9da712ef15
|
Biuletyn |
547392-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
69001050900000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisko Dolne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37306
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
172 429 134
|
Zamawiajacy fax |
172 429 134
|
Zamawiajacy email |
gops@grodziskodolne.pl
|
Adres strony url |
www.gminagrodziskodolne.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt Aktywny Senior - DDP w Gminie Grodzisko Dolne współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe Dz. U. 2017 r. poz. 1481 )posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym; Grodzisko Dolne 134 , 37- 306 Grodzisko Dolne (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych
|
Numer referencyjny |
GOPS.3302.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w ramach projektu: Aktywny Senior – DDP w Gminie Grodzisko Dolne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności dla Dziennego Domu Pomocy w Grodzisku Dolnym. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: cz. I: mięso, wędliny oraz drób - zakres: zgodnie z tabelą Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby oraz wędliny wieprzowe i drobiowe; część II: 2.mrożonki: zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: warzywa, owoce, ryby, inne produkty mrożone; III część: wyroby piekarskie i ciastkarskie - zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym pieczywo: chleb, bułki, wyroby ciastkarskie: pączki, drożdżówki; część IV: nabiał i przetwory mleczarskie zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym mleko i jego przetwory, sery topione i twarde (żółty); część V warzywa
i owoce 1) zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym warzywa i jarzyny świeże, owoce; część VI:
VI część: różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, ryby przetworzone i konserwowane, artykuły sypkie, owoce i warzywa przetworzone, napoje - zakres: zgodnie z tabelą Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym różne artykuły spożywcze, napoje; VII część: jajka kurze zakres zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawyPzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie postawił warunku udziału w postepowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje zaangażowanie Podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty.
2. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja - w Formularzu Oferty.
3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. - wzór zał. nr 5do SIWZ.
5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą).
Uwaga: Zamawiajacy z pkt III.3) niniejszego ogloszenia wymaga wyłącznie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie postawił warunków udziału w postepowaniu i nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy przewidziane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - istotne postanowienia umowy.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
2) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
3) w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT, zmiana może nastąpić po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy;
4) zmiana ilości zamawianych artykułów żywnościowych wraz ze zmianą wynagrodzenia wg cen jednostkowych zawartych w załączniku Nr 1 do niniejszej umowy;
5) zmiana dni i godzin dostawy;
6) dotyczącą zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy, jeżeli ze względów ekonomicznych, gospodarczych lub społecznych wystąpią okoliczności powodujące, że niezasadna byłaby realizacja całego zakresu przedmiotu umowy,
7) możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw
w przypadkach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia,
w szczególności:
a) zmniejszenia liczby mieszkańców korzystających z wyżywienia (np. pobyt w szpitalu, na rehabilitacji, wycieczkach, wyjazdy oraz inne nieobecności);
b) zmiany w jadłospisach,
c) zmiany w sposobie żywienia mieszkańców (np. diety).;
8) dotyczącą zakresu rzeczowego umowy, jeżeli wystąpi brak na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne:
a) zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,
d) wystąpienia zdarzeń losowych,
4) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp;
5) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie ,
6) zmiany umowy zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zm.) nie stanowią:
a) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną niniejszej umowy,
b) zmiany osób wskazanych w Umowie i danych kontaktowych Zamawiającego
i Wykonawcy,
c) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów.
2. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmian ilości zamawianych artykułów spożywczych określonych w § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
3. Zamawiający przewiduje, że zmiany w zakresie ilości zamawianych artykułów spożywczych określonych § 1 ust. 2 niniejszej umowy nie przekroczą 30 %.
4. Zmiany w zakresie ilości zakupu przedmiotu zamówienia nie mają wpływu na cenę jednostkową przedmiotu zamówienia i nie wymagają podpisania aneksu do umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
5. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą aneksu do umowy będzie notatka służbowa zatwierdzona przez obie strony, określająca przyczyny zmiany
i potwierdzająca wystąpienie powyższych okoliczności, która będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny oraz drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: mięso wołowe (z kością i bez); wieprzowe (z kością i bez); drób i podroby oraz wędliny wieprzowe i drobiowe,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15221000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym warzywa; owoce; ryby;inne produkty mrożone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby piekarskie i ciastkarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym pieczywo: chleb,bułki; wyroby ciastkarskie: pączki, drożdżówki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał i przetwory mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: mleko i jego przetwory; sery topione i twarde (żółty)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owowce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: warzywa i jarzyny świeże; owoce:
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Różne artykuły spożywcze. Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym różne artykuły spożywcze, napoje,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Jajka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym
|
| |