Dostawa artykułów żywnościowych

Data publikacji 2018-04-23
Data zakończenia 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Grodzisko Dolne
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547392-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 152210003, 158100009, 155000003, 153000001, 158000006, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w ramach projektu: Aktywny Senior – DDP w Gminie Grodzisko Dolne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności dla Dziennego Domu Pomocy w Grodzisku Dolnym. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: cz. I: mięso, wędliny oraz drób - zakres: zgodnie z tabelą Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby oraz wędliny wieprzowe i drobiowe; część II: 2.mrożonki: zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: warzywa, owoce, ryby, inne produkty mrożone; III część: wyroby piekarskie i ciastkarskie - zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym pieczywo: chleb, bułki, wyroby ciastkarskie: pączki, drożdżówki; część IV: nabiał i przetwory mleczarskie zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym mleko i jego przetwory, sery topione i twarde (żółty); część V warzywa
i owoce 1) zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym warzywa i jarzyny świeże, owoce; część VI:
VI część: różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, ryby przetworzone i konserwowane, artykuły sypkie, owoce i warzywa przetworzone, napoje - zakres: zgodnie z tabelą Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym różne artykuły spożywcze, napoje; VII część: jajka kurze zakres zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 706d02a5-9fbd-4afe-a1b2-be9da712ef15
Biuletyn 547392-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 69001050900000
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisko Dolne
Zamawiajacy kod pocztowy 37306
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 429 134
Zamawiajacy fax 172 429 134
Zamawiajacy email gops@grodziskodolne.pl
Adres strony url www.gminagrodziskodolne.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Aktywny Senior - DDP w Gminie Grodzisko Dolne współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.grodziskodolne.pl/36-ogloszenia/5884-zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe Dz. U. 2017 r. poz. 1481 )posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzisku Dolnym; Grodzisko Dolne 134 , 37- 306 Grodzisko Dolne (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych
Numer referencyjny GOPS.3302.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w ramach projektu: Aktywny Senior – DDP w Gminie Grodzisko Dolne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę żywności dla Dziennego Domu Pomocy w Grodzisku Dolnym. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: cz. I: mięso, wędliny oraz drób - zakres: zgodnie z tabelą Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: mięso wołowe (z kością i bez), wieprzowe (z kością i bez), drób i podroby oraz wędliny wieprzowe i drobiowe; część II: 2.mrożonki: zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: warzywa, owoce, ryby, inne produkty mrożone; III część: wyroby piekarskie i ciastkarskie - zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym pieczywo: chleb, bułki, wyroby ciastkarskie: pączki, drożdżówki; część IV: nabiał i przetwory mleczarskie zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym mleko i jego przetwory, sery topione i twarde (żółty); część V warzywa i owoce 1) zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym warzywa i jarzyny świeże, owoce; część VI: VI część: różne artykuły spożywcze: produkty przemiału ziarna, tłuszcze roślinne, ryby przetworzone i konserwowane, artykuły sypkie, owoce i warzywa przetworzone, napoje - zakres: zgodnie z tabelą Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym różne artykuły spożywcze, napoje; VII część: jajka kurze zakres zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawyPzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie postawił warunku udziału w postepowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje zaangażowanie Podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. 2. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja - w Formularzu Oferty. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. - wzór zał. nr 5do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą). Uwaga: Zamawiajacy z pkt III.3) niniejszego ogloszenia wymaga wyłącznie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie postawił warunków udziału w postepowaniu i nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy przewidziane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - istotne postanowienia umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, 2) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 3) w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT, zmiana może nastąpić po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; 4) zmiana ilości zamawianych artykułów żywnościowych wraz ze zmianą wynagrodzenia wg cen jednostkowych zawartych w załączniku Nr 1 do niniejszej umowy; 5) zmiana dni i godzin dostawy; 6) dotyczącą zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy, jeżeli ze względów ekonomicznych, gospodarczych lub społecznych wystąpią okoliczności powodujące, że niezasadna byłaby realizacja całego zakresu przedmiotu umowy, 7) możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w przypadkach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia, w szczególności: a) zmniejszenia liczby mieszkańców korzystających z wyżywienia (np. pobyt w szpitalu, na rehabilitacji, wycieczkach, wyjazdy oraz inne nieobecności); b) zmiany w jadłospisach, c) zmiany w sposobie żywienia mieszkańców (np. diety).; 8) dotyczącą zakresu rzeczowego umowy, jeżeli wystąpi brak na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne: a) zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta, b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c) niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych, d) wystąpienia zdarzeń losowych, 4) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp; 5) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie , 6) zmiany umowy zgodnie z treścią art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zm.) nie stanowią: a) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno-administracyjną niniejszej umowy, b) zmiany osób wskazanych w Umowie i danych kontaktowych Zamawiającego i Wykonawcy, c) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmian ilości zamawianych artykułów spożywczych określonych w § 2 ust. 1 niniejszej umowy. 3. Zamawiający przewiduje, że zmiany w zakresie ilości zamawianych artykułów spożywczych określonych § 1 ust. 2 niniejszej umowy nie przekroczą 30 %. 4. Zmiany w zakresie ilości zakupu przedmiotu zamówienia nie mają wpływu na cenę jednostkową przedmiotu zamówienia i nie wymagają podpisania aneksu do umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą aneksu do umowy będzie notatka służbowa zatwierdzona przez obie strony, określająca przyczyny zmiany i potwierdzająca wystąpienie powyższych okoliczności, która będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny oraz drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: mięso wołowe (z kością i bez); wieprzowe (z kością i bez); drób i podroby oraz wędliny wieprzowe i drobiowe,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym warzywa; owoce; ryby;inne produkty mrożone
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym pieczywo: chleb,bułki; wyroby ciastkarskie: pączki, drożdżówki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Nabiał i przetwory mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: mleko i jego przetwory; sery topione i twarde (żółty)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owowce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym: warzywa i jarzyny świeże; owoce:
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Różne artykuły spożywcze. Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym różne artykuły spożywcze, napoje,
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jajka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-28T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres: zgodnie z tabelą – Kalkulacja Ceny w Formularzu Ofertowym
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)