GuidZP400 |
d7609713-0578-44ba-a4d8-28b858306cab
|
Biuletyn |
550035-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szepietowo
|
Regon |
45067023200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Główna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szepietowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18210
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
86 47-60-132, 47-60-133
|
Zamawiajacy fax |
86 47-60-110
|
Zamawiajacy email |
um@szepietowo.pl
|
Adres strony url |
http://szepietowo.pl; http://szepietowo.biuletyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szepietowo.biuletyn.net
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szepietowo.biuletyn.net
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji papierowej przesyłką pocztową lub kurierską, albo złożone bezpośrednio w kancelarii Urzędu.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Szepietowie, ul. Henryka Sienkiewicza 52, 18-210 Szepietowo, II p. (budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Szepietowie).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie.
|
Numer referencyjny |
IU.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia w Urzędzie Miejskim w Szepietowie.
Zakres:
Część I (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru):
1. FOTELE I KRZESŁA;
Część II (podział uwzględnia numery poz. przedmiaru):
2. BIURKA I STOŁY TYPOWE,
3. SZAFY TYPOWE,
4. ZABUDOWY MEBLOWE NA WYMIAR,
5. ŻALUZJE,
6. OKŁADZINY PŁYTOWE ŚCIAN, BLATY, TABLICE, LUSTRA,
7. ŚCIANKA MOBILNA-SKŁADANA,
8. WYPOSAŻENIE STAŁE (zmywarki, lodówki).
Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia, zmniejszenia zamówienia (w części II) jeżeli łączna cena ofert za realizację zamówienia przewyższy środki, które zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia i nie będzie możliwości zwiększenia środków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ:
a) Projekt budowlany „Projekt remontu i aranżacji wnętrz wraz z wykonaniem towarzyszących robót budowlanych w budynku Urzędu Miejskiego w Szepietowie – ETAP „B” – meble, zabudowy i wyposażenie ”- (zał. nr 7), Autor: OFIS Daniel Chadukiewicz; Białystok, ul. Pułaskiego;
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - (zał. nr 8);
c) Przedmiary (zakres zamówienia) - (zał. nr 9).
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Data zakonczenia |
2018-08-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem upływu terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy krzeseł/foteli biurowych o wartości jednego zamówienia nie mniejszej niż 30.000 zł - dla części I oraz wykonał co najmniej 2 dostawy mebli biurowych o wartości jednego zamówienia nie mniejszej niż 100.000 zł - dla części II, wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć: wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na etapie badania oferty najkorzystniejszej (zał. Nr 4a,b do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), Część II - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zawartej oferty, polegających na:
1) Wykonaniu dostaw zamiennych lub rezygnacji z części dostaw jeżeli będzie to zasadne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym zmiana wynagrodzenia.
2) Na zmianie parametrów danego elementu dostaw - za zgodą Zamawiającego i Autora dokumentacji projektowej.
3) Zmianie terminu realizacji umowy wynikającej z przyczyn o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron umowy (np. komplikacje natury technicznej, braki lub wady dokumentacji projektowej, inne obiektywne).
4) Zmianie stawki podatku VAT.
5) Konieczność dostosowania postanowień umowy do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiany umowy o udzielenie zamówienia zawsze wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Warunkiem wprowadzenia zmian jest przekazanie, jednej stronie przez drugą stronę umowy, propozycji zmian na piśmie z uzasadnieniem (łącznie z wyceną robót zamiennych lub nie wykonanych).
3) Jeśli strony umowy stwierdzą, że zaistniałe okoliczności uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, zostanie sporządzony aneks do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2018-06-06T00:00:00+02:00
|