GuidZP400 |
7a819f72-70ed-477f-ba59-0c53eb698101
|
Biuletyn |
555912-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Mściwojów
|
Regon |
39064741700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mściwojów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mściwojów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59407
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
076 8728522 w. 22
|
Zamawiajacy email |
ug@msciwojow.pl
|
Adres strony url |
www.msciwojow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.msciwojow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 ze zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Mściwojów, 59-407 Mściwojów 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego w ramach realizacji zadania: „Nowoczesne pracownie – wyposażenie w sprzęt i materiały dydaktyczne szkół z terenu gminy Mściwojów”
|
Numer referencyjny |
OZP.271.8.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkich części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego w ramach realizacji zadania: „Nowoczesne pracownie – wyposażenie w sprzęt i materiały dydaktyczne szkół z terenu gminy Mściwojów”. Przedmiot postępowania obejmuje następujące części:
1) Część 1 –Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli
a) Szkoła Podstawowa w Snowidzy (budynek w Snowidzy i w Marcinowicach)
b) Szkoła Podstawowa w Targoszynie
2) Część 2- Dostawa wyposażenia multimedialnego
a) Szkoła Podstawowa w Snowidzy (budynek w Snowidzy i w Marcinowicach)
b) Szkoła Podstawowa w Targoszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w załączniku nr 5 do niniejszej siwz - „Materiały dydaktyczne i meble”, a dla części II zawarty jest w załączniku nr 6 do niniejszej siwz – „Wyposażenie multimedialne” .
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Część I zamówienia - termin realizacji do dnia 30 lipca 2018 r.
Część II zamówienia - nie dłużej niż 45 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie- Załącznik nr 2a – Część I– „Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli” i/lub załącznik nr 2b – Część II – „Dostawa wyposażenia multimedialnego” stanowiące załącznik do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie- Załącznik nr 2a – Część I– „Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli” i/lub załącznik nr 2b – Część II – „Dostawa wyposażenia multimedialnego” stanowiące załącznik do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie- Załącznik nr 2a – Część I– „Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli” i/lub załącznik nr 2b – Część II – „Dostawa wyposażenia multimedialnego” stanowiące załącznik do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty - zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 2a – Część I– „Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli” i/lub załącznik nr 2b – Część II – „Dostawa wyposażenia multimedialnego” do SIWZ). 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( Załącznik nr 4a – Część I– „Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli” i/lub załącznik nr 4b – Część II – „Dostawa wyposażenia multimedialnego” do SIWZ). 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. (dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( Załącznik nr 3a – Część I– „Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli” i/lub załącznik nr 3b – Część II – „Dostawa wyposażenia multimedialnego” do SIWZ) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla części I w kwocie 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla części II w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia
09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 )
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy
nr: 74 8647 1020 0210 0003 2002 0001, z dopiskiem wadium dla części I „Materiały dydaktyczne i meble”
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy
nr: 74 8647 1020 0210 0003 2002 0001, z dopiskiem wadium dla części II „Wyposażenie multimedialne”.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Mściwojów.
7. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużania terminu związania ofertą – także przez ten okres.
8. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 18.05.2018 r. do godz. 11:00.
9. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w jednej kopercie, jednakże nie należy spinać trwale z ofertą,
w terminie do dnia składania ofert tj. do dnia 18.05.2018 r. do godz. 11:00.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) W zakresie terminów wskazanych w umowie – w przypadku, gdy dochowanie pierwotnie wskazanych terminów jest z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub wiązać się może z poważną szkodą po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności zaistnienia zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, wystąpienia siły wyższej, działania osób trzecich niezależnych od stron umowy; 2) W zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy, a stawką po zmianie; 3) W zakresie osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji umowy, o ile są one personalnie w umowie wskazane. 2. Zmiana podmiotowa umowy dopuszczalna będzie także wówczas, gdy: 1) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 2) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 3. Powyższe warunki zmiany umowy nie uchybiają pozostałym warunkom aneksowania określonym w art. 144 ust. 1 ustawy pzp. 4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I -Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-07-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego w ramach realizacji zadania: „Nowoczesne pracownie – wyposażenie w sprzęt i materiały dydaktyczne szkół z terenu gminy Mściwojów”.
Dostawa materiałów dydaktycznych i mebli
a) Szkoła Podstawowa w Snowidzy (budynek w Snowidzy i w Marcinowicach)
b) Szkoła Podstawowa w Targoszynie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w załączniku nr 5 do niniejszej siwz - „Materiały dydaktyczne i meble”
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2- Dostawa wyposażenia multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie zgodnym z deklaracją wykonawcy zawartą w formularzu oferty - nie później nić 45 dni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu multimedialnego w ramach realizacji zadania: „Nowoczesne pracownie – wyposażenie w sprzęt i materiały dydaktyczne szkół z terenu gminy Mściwojów” .
Dostawa wyposażenia multimedialnego
a) Szkoła Podstawowa w Snowidzy (budynek w Snowidzy i w Marcinowicach)
b) Szkoła Podstawowa w Targoszynie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty jest w załączniku nr 6 do niniejszej siwz – „Wyposażenie multimedialne” .
|
| |