GuidZP400 |
e565c354-909a-41e3-9dd4-af5ab7578a06
|
Biuletyn |
557942-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zblewo
|
Regon |
549803000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Główna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zblewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83210
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
585 884 381
|
Zamawiajacy fax |
585 884 569
|
Zamawiajacy email |
gmina@zblewo.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zblewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Poznawanie przez działanie kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów szkół Gminy Zblewo” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 przez Gminę Zblewo
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Centrum Usług Wspólnych w Gminie Zblewo
Ul. Główna 17
83-210 Zblewo
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zblewo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zblewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Zblewo ul. Główna 40 83-210 Zblewo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa dygestoriów dla 5 placówek oświatowych Gminy Zblewo, w ramach projektu „Poznawanie przez działanie kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów szkół Gminy Zblewo” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 przez Gminę Zblewo.
|
Numer referencyjny |
RO.271.27.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dygestoriów dla 5 placówek oświatowych Gminy Zblewo, w ramach projektu „Poznawanie przez działanie kluczem do sukcesu – wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów szkół Gminy Zblewo” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 przez Gminę Zblewo.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 5 sztuk dygestoriów po jednej szt. dla każdej z niżej wymienionych placówek
1) PSP w Borzechowie ul. Szkolna 3A; 83-224 Borzechowo,
2) PSP w Bytoni ul. Kasztelańska 3; 83-210 Zblewo,
3) PSP w Kleszczewie K. ul. Skarszewska 19; 83-206 Kleszczewo Kościerskie,
4) PSP w Zblewie ul. Kościerska 39; 83-210 Zblewo
5) PSP w Pinczynie ul. Sportowa 8; 83-251 Pinczyn
Wymagania ogólne dla dostarczanych pomocy:
Zamawiający wymaga, by dostarczone dygestoria były nowe oraz by nie były używane; nie mogą być obciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich.
Zamawiający wymaga aby dygestoria były dostarczone bezpośrednio do wskazanych powyżej 5 szkół, na koszt wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
38760,77
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedno zamówienie na dostawę wyposażenia laboratoryjnego o wartości nie niższej niż 40 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
karty katalogowe, lub specyfikacje techniczne (opisy techniczne) zawierające parametry oferowanych dygestoriów
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może skorzystać z wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w umowie nie przewidziano inaczej.
2. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć:
1) warunków płatności,
2) poszczególnych elementów dostawy
3) terminu dostawy
4) sposobu dostawy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności: wycofania danego produktu z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, lub braku produktu na rynku i zastąpienia go produktem równoważnym; w przypadku wystąpienia konieczności takiej zmiany, do zachowania formy pisemnej wystarczające jest dostarczenie zmienionej specyfikacji dostawy, obejmującej nowe produkty i opatrzonej dopiskiem –„ZMIANA”, która będzie stanowiła kolejny załącznik do Umowy, z zachowaniem postanowień ust. 5.
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec,
3) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych,
4) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
5) opóźnień producenta w dostawie sprzętu niezależnych od Wykonawcy.
6) uzasadnionych potrzeb zamawiającego związanych z realizacją zamówienia.
4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
5. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość.
|
IV 4 4 data |
2018-05-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|