| GuidZP400 |
0a1d8a23-589d-40f2-97fa-d3e14e6c4d41
|
| Biuletyn |
562021-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
|
| Regon |
5062257600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poleska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15874
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
085 6526709, 6525108
|
| Zamawiajacy fax |
856 526 708
|
| Zamawiajacy email |
dor@wspr.bialystok.pl
|
| Adres strony url |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pogotowie.bialystok.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pogotowie.bialystok.pl, bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą polską, kurierem na adres Zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poleska 89 15-874 Białystok
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
|
| Numer referencyjny |
EOP.332.6.18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Liczba części zamówienia, na które wykonawca może złożyć ofertę - nie jest ograniczona.
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Ocena spełnia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia- nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 pzp. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie: 2.1Próbek asortymentu z każdej części od 1 – 3 opisanej w Załączniku nr 3 Formularz cenowy. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby.Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. W/w opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie lub kopercie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę.
Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ W CELU POTWIERDZENIA NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU ORAZ SPELNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
UWAGA:
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów,
2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3. dokumenty wskazane w pkt 1 i 2 muszę potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
4. w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji, oraz instrukcji wypełniania oświadczenia. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ
a. Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ];
b. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ];
c. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z dokumentów dołączonych do oferty powinno wynikać umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówień publicznych (dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, tj. spółki cywilnej, konsorcjum).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2018-05-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki różne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz cenowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Gazik do dezynfekcji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 3 do SIWZ- formularz cenowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki hydrożelowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 3 do SIWZ- formularz cenowy.
|
| | |