| GuidZP400 |
b6ab2f00-922c-477d-801b-fecd771c8d6f
|
| Biuletyn |
562483-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
| Regon |
30872600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Komisji Edukacji Narodowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
07-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
29 743 76 11,
|
| Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
| Zamawiajacy email |
kancelaria@szpital-wyszkow.com.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych w SPZZOZ w Wyszkowie.
|
| Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP- 13/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań mikrobiologicznych dla potrzeb Pracowni Bakteriologicznej w SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od nr 1 do nr 11 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi pod tabelami, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2/1 do nr 2/11:
a) Pakiet nr 1: Dostawa krążków antybiogramowych do badania lekowrażliwości na antybiotyki, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/1- szczegółowa oferta cenowa.
b) Pakiet nr 2: Dostawa zestawów transportowych do pobierania wymazów, transportu i przechowywania mikroorganizmów, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/2- szczegółowa oferta cenowa.
c) Pakiet nr 3: Dostawa podłóż w próbówkach do hodowli i diagnostyki drobnoustrojów, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/3- szczegółowa oferta cenowa.
d) Pakiet nr 4: Dostawa szybkich testów kasetkowych oraz zestawów do posiewu moczu, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/4- szczegółowa oferta cenowa.
e) Pakiet nr 5: Dostawa szczepów wzorcowych do kontroli jakości podłóż i krążków, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/5- szczegółowa oferta cenowa.
f) Pakiet nr 6: Dostawa podłóż wybiórczych i chromogennych na płytkach Petriego, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/6- szczegółowa oferta cenowa.
g) Pakiet nr 7: Dostawa szybkich testów lateksowych, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/7- szczegółowa oferta cenowa.
h) Pakiet nr 8: Dostawa pasków do oznaczania wrażliwości na antybiotyki z określeniem MIC, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/8- szczegółowa oferta cenowa.
i) Pakiet nr 9: Dostawa biologicznych wskaźników kontroli procesów sterylizacji oraz testu do identyfikacji enteropatogennych szczepów E.coli, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/9- szczegółowa oferta cenowa.
j) Pakiet nr 10: Dostawa szybkiego testu do jakościowego wykrywania antygenów Neisseria meningitidis, Streptococcus pneumoniae i inne w surowicy krwi i płynie mózgowo-rdzeniowym, identyfikacji paciorkowców i gronkowców, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/10- szczegółowa oferta cenowa.
k) Pakiet nr 11: Dostawa saszetek bezpiecznych biologicznie do transportu wewnętrznego i zewnętrznego materiałów do badania mikrobiologicznego, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/11- szczegółowa oferta cenowa.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do 11, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.).
4. Dostarczany towar będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
5. Warunki dostawy i płatności:
a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
b) miejsce dostawy: Pracownia Bakteriologii SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1.
c) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek.
d) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ; dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.)
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ; asortyment wyszczególniony w pakietach od nr 1 do nr 11 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi pod tabelami- szczegółowa oferta cenowa: załącznik nr 2 do SIWZ; zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy;w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Katalogi elektroniczne można przesłać na adres e-mail: zp@szpitalwyszkow.pl; Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf.; doc.; docx.; rtf.; odt.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia.
d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
e) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen.
f) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru,
|
| IV 4 4 data |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do krążków antybiogramowych:
1. Krążki o średnicy 6 mm.( z wyjątkiem krążków diagnostycznych).
2. Każdy krążek oznakowany wyraźnie międzynarodowym symbolem i stężeniem antybiotyku zgodnie z zaleceniem CLSI, EUCAST.
3. Fiolki pakowane w hermetyczne opakowania z pochłaniaczem wilgoci.
4. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
5. Dostarczony towar odpowiada warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
6. Termin ważności towaru min 12 m-cy licząc od daty dostarczenia zamawiającemu .
7. Możliwość składania zamówień drogą telefoniczną ,faxem i e-mailem.
8. Krążki umożliwiające dystrybucję z posiadanych w Pracowni dyspenserów firmy Oxoid lub Beckton-Dickinson zgodnie z instrukcją producenta.
9. Spełniają aktualne wytyczne CLSI oraz EUCAST dotyczące lekowrażliwości celem standaryzacji.
10. Krążki od jednego producenta.
11. Dla wszystkich krążków ta sama temperatura przechowywania od -20 stopni do + 8 stopni C.
12. Pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów.
13. Kopia oryginału certyfikatu kontroli jakości do każdej dostawy towaru
14. Nazwa producenta/ dystrybutora zamawianego towaru.
15. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia oraz instrukcje użytkowania (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 w formie pisemnej.
16. Dostarczenie 2 dyspenserów na czas trwania umowy.
17. Zamawiający wymaga sfinansowania szkolenia dotyczącego tematyki zakażeń szpitalnych lub przedmiotu zamówienia.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa krążków antybiogramowych do badania lekowrażliwości na antybiotyki, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/1- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
WYMAGANIA DO ZESTAWÓW TRANSPORTOWYCH:
1. Wymazówki z tworzywa sztucznego 13x 165mm-poz.1-4.
2. Pakowane indywidualnie z instrukcją użytkowania w języku polskim na opakowaniu oraz dokładnym opisem terminu ważności na każdej wymazówce.
3. Aplikator wykonany z PS+ wacik wiskozowy lub bawełniany, poz. 1-5.
4. Posiadają oznaczenie CE.
5. Termin ważności min.12 miesięcy.
6. Dostarczony towar odpowiada warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
7. Możliwość składania zamówień drogą telefoniczną, faxem i e-mailem.
8. Certyfikat dopuszczający towar do obrotu z każdą dostawą towaru.
9. Certyfikat CE klasy II a.
10. Wymagany dokument wykazujący zmianę ilości jednostek tworzących kolonię dla min. 7 dowolnych mikroorganizmów w okresie 6,24 , 48 i 72 godz. od pobrania. Dokument należy przedłożyć wraz z ofertą.
11. Producent/Dystrybutor zamawianego towaru.
12. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia oraz instrukcje użytkowania (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawów transportowych do pobierania wymazów, transportu i przechowywania mikroorganizmów, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/2- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do podłóż:
1. Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
2. Wymagane certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianych podłóż.
3. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem.
4. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
5. Termin ważności dostarczonych podłóż min 50 dni.
6. Producent /Dystrybutor zamawianego towaru.
7. Podłoża płynne w probówkach-o objętości 3ml- w małych probówkach plastikowych z wciskanym korkiem o średnicy wewnętrznej 11mm i długości 75 mm(długość z korkiem 85 mm) z wyjątkiem poz.2 i 13
8. Podłoża w probówkach oznaczonych czytelnym nadrukiem zawierającym: nazwę podłoża, kod ,producenta, numer serii oraz datę ważności.
9. Podłoża od jednego producenta.
10. Możliwość przechowywania podłóż w temperaturze pokojowej.
11. Instrukcje użytkowania w języku polskim.
12. Należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia oraz instrukcje użytkowania (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa podłóż w próbówkach do hodowli i diagnostyki drobnoustrojów, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/3- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do szybkich testów diagnostycznych:
1. Wymagane certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianego towaru.
2. Posiadają certyfikat CE.
3. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
4. Możliwość składania zamówień drogą telefoniczną, faxem i e-mailem.
5. Procedura wykonania testu w języku polskim.
6. Termin ważności min. 12 miesięcy.
7. Test w kierunku norowirusa –czułość 92 %,specyficzność 98%.w porównaniu do badań PCR W zestawie pipeta na 150 ul.
8. Test Clostridium –wykrywa oddzielnie toksynę A /B ,czułość testu=100%,swoistość 91%.w porównaniu do badań.PCR.
9. Test Helicobacter-czułość >94 % ,.swoistość >99 % ,kontrola pozytywna w zestawie.
10. Test Campylobakter –czułość 98,4% , swoistość 98,6 %,w porównaniu do hodowli.
11. Test Rota-Adeno czułość>99% ,swoistość>99 %, kontrola pozytywna w zestawie.
12. Test GDH-czułość 100%,swoistość 95%. w porównaniu do badań PCR
13. Test Yersinia -czułość>99% swoistość>99 % w porównaniu do testu aglutynacyjnego
14. Nazwa Producenta/Dystrybutora zamawianego towaru.
Wymagania do zestawów transportowo-wzrostowych do posiewu moczu, cieplarki:
1. Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
2. Posiadają certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianych podłóż.
3. Termin ważności dostarczanych zestawów do posiewu moczu min 6 m-cy.
4. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem.
5. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
6. Tablica barwna do odczytu zestawu do posiewu moczu.
7. Cieplarka-ilość miejsc do inkubacji ok.18-20 Zakres temperatury 25-45 stopni, wymiary zewnętrzne ok.310/155/168.Wymiary wewnętrzne ok.220/120/150
8. Do oferty należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia, instrukcje użytkowania (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa szybkich testów kasetkowych oraz zestawów do posiewu moczu, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/4- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do szczepów wzorcowych:
1. Szczepy z kolekcji ATCC i NCTC.
2. Szczepy liofilizowane na krążkach, gotowych do bezpośredniego użycia na podłożu agarowym, pakowane maksymalnie po 10 sztuk w opakowaniu.
3. Szczepy pochodzące z pierwszego pasażu.
4. Termin ważności min. 9 miesięcy.
5. Do każdej partii towaru dołączony certyfikat kontroli jakości.
6. Do oferty należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia, instrukcje postępowania w języku polskim (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z.z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa szczepów wzorcowych do kontroli jakości podłóż i krążków, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/5- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do podłóż wybiórczych i chromogennych na płytkach Petriego:
1. Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
2. Dostarczane certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianych podłóż.
3. Termin ważności dostarczanych płytek min. 6 tygodni.
4. Termin ważności testu min 5 miesięcy-poz.15
5. Test kompletny, gotowy do użycia, bez konieczności przygotowywania odczynników roboczych.
6. Możliwość składania zamówienia faxem lub e-mailem.
7. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
8. Płytka Petriego wykonana z poliestru zawierająca żebra wentylacyjne o średnicy 90 mm.
9. Trwały nadruk z nazwą płytki na dnie płytki.
10. Nazwa firmy (producenta) na płytce lub opakowaniu, numer serii, godzina rozlania, data ważności.
11. Pakowane w folie po 10/20 sztuk.
12. Należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia ,instrukcje użytkowania (metodyki producenta) podłóż, testu w języku polskim oraz kolorowe ulotki do podłóż chromogennych.
13. Płytki chromogenne od jednego producenta, zwalidowane, pozwalające na wykorzystanie szczepów z tych podłóż do dalszej diagnostyki na użytkowanym analizatorze.
14. Zamawiający wymaga sfinansowania szkolenia dotyczącego tematyki zakażeń szpitalnych lub przedmiotu zamówienia.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa podłóż wybiórczych i chromogennych na płytkach Petriego, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/6- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do testów:
1. Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
2. Posiadają certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianego towaru.
3. Termin ważności dostarczanych zestawów min.12 miesięcy.
4. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem.
5. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
6. W zestawach ujemna i dodatnia kontrola.
7. Procedura wykonania w języku polskim.
8. Producent /Dystrybutor zamawianego towaru.
9. Do oferty należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia, instrukcje użytkowania (metodyki producenta ) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r e formie pisemnej.
10. Pozycja 12.- czułość testu 100% i specyficzność 100%.
11. Zamawiający wymaga zapewnienia cieplarki laboratoryjnej do hodowli drobnoustrojów. Minimalne wymagania:
• zakres temperatur +3 st. C do + 60 st C.
• drzwi pełne oraz wewnętrzna szyba szklana, sygnalizacja dźwiękowa otwartych drzwi lub odchylenia temperatury od dopuszczalnej normy, oświetlenie wewnętrzne.
• wymiary zewnętrzne (szer. x wys. x gł.) mm nie większe niż 650 x 860 x 570 mm.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa szybkich testów lateksowych, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/7- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do pasków do oznaczania wrażliwości na antybiotyki z określeniem MIC:
1. Dostarczony towar odpowiada warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
2. Wymagane Certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianych pasków.
3. Termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy.
4. Pakowane pojedyńczo.
5. Opakowanie wyraźnie oznaczone datą ważności i temp. przechowywania.
6. Paski plastikowe (niehigroskopijne).
7. Możliwość zamówienia pasków wykrywających mechanizmy oporności.
8. Na każdym pasku umieszczony symbol antybiotyku oraz jego stężenie.
9. Instrukcja wykonania oznaczeń MIC w każdym opakowaniu w języku polskim.
10. Aktualne wytyczne CLSI oraz EUCAST dotyczące lekowrażliwości celem standaryzacji.
11. Interpretacja wyniku oznaczania MIC zgodnie z wartościami granicznymi EUCAST.
12. Wszystkie paski od jednego producenta.
13. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
14. Producent/Dystrybutor zamawianego towaru.
15. Do oferty należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia, instrukcje użytkowania (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
16. Zamawiający wymaga sfinansowania szkolenia dotyczącego tematyki zakażeń szpitalnych lub przedmiotu zamówienia.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pasków do oznaczania wrażliwości na antybiotyki z określeniem MIC, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/8- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do biologicznych wskaźników kontroli procesu sterylizacji ,testu:
1. Certyfikat kontroli jakości do każdej dostawy.
2. Termin ważności dostarczonego towaru min. 6 miesięcy.
3. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczna, faxem i e –mailem.
4. Pasek bibuły nasycony zawiesiną spor Geobacillus stearothermophilus w opakowaniu papierowo-foliowym.
5. Procedura postępowania w języku polskim.
6. Nazwa Producenta/Dystrybutora zamawianego towaru.
7. Do oferty należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia, instrukcje użytkowania(metodyki producenta ) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa biologicznych wskaźników kontroli procesów sterylizacji oraz testu do identyfikacji enteropatogennych szczepów E.coli, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/9- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do testów:
1. Dostarczone towary odpowiadają warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami NCCLS.
2. Posiadają certyfikaty kontroli jakości do każdej partii zamawianego towaru.
3. Termin ważności dostarczanych zestawów min.12 miesięcy.
4. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczną, faxem i e-mailem.
5. Możliwość modyfikacji dostaw w zależności od zmiennych potrzeb.
6. W zestawach ujemna i dodatnia kontrola.
7. Procedura wykonania w języku polskim.
8. Producent /Dystrybutor zamawianego towaru.
9. Do oferty należy załączyć materiały informacyjne przedmiotu zamówienia ,instrukcje użytkowania (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa szybkiego testu do jakościowego wykrywania antygenów Neisseria meningitidis, Streptococcus pneumoniae i inne w surowicy krwi i płynie mózgowo-rdzeniowym, identyfikacji paciorkowców i gronkowców, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/10- szczegółowa oferta cenowa
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania do saszetek bezpiecznych biologicznie:
1. Saszetki wykonane z polietylenu.
2. Opisane ''BIOHAZARD '',kategoria B.
3. Posiadają zewnętrzną kieszeń ''kangura ''na dokumenty.
4. Możliwość składania zamówienia drogą telefoniczna, faxem i e –mailem.
5. Kod kreskowy, możliwość ręcznego zapisu dodatkowych informacji.
6. Procedura postępowania z saszetkami w języku polskim.
7. Zamknięcie hermetyczne.
8. Łatwość otwierania i zamykania. Posiadają wstępne nacięcia ułatwiające szybkie otwarcie.
9. Certyfikaty materiałowe jakości z każdą dostawą.
10. Nazwa Producenta/Dystrybutora zamawianego towaru.
11. Do oferty należy załączyć firmowe materiały informacyjne przedmiotu zamówienia , instrukcje użytkowania (metodyki producenta) zgodnie z R.M.Z z dnia 20.01.2011 r w formie pisemnej.
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa saszetek bezpiecznych biologicznie do transportu wewnętrznego i zewnętrznego materiałów do badania mikrobiologicznego, według asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2/11- szczegółowa oferta cenowa.
|
| | |