Dostawa mebli II do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ

Data publikacji 2018-06-01
Data zakończenia 2018-06-11 00:00:00
Instytucja Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566690-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli II do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Część 1 Meble biurowe
Część 2 Szafy kartoteczne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2016f9c4-09cc-4db2-8967-85be4c67012f
Biuletyn 566690-N-2018
Zamawiajacy nazwa Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
Regon 000297520
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 83 05 400
Zamawiajacy fax 22 83 05 399
Zamawiajacy email dyrekcja@wsdz.pl
Adres strony url www.wsdz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsdz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsdz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli II do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny WSDZ.KZ.270.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli II do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Część 1 Meble biurowe Część 2 Szafy kartoteczne
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc złoty
Informacje na temat katalogow część 1 - wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r. część 2 - wymagany termin wykonania zamówienia: 28 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Katalogi / foldery producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu dla wyrobów standardowych lub/oraz opracowane rysunki lub foldery dla wyrobów niestandardowych.- dotyczy części 1 i 2.
Inne dokumenty niewymienione 1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty; 2. Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia; (odpowiednio do zadania, w którym wykonawca składa ofertę) 3. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r. Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż Pozycja 1: 36 pełnych miesięcy. Pozycja 2: 36 pełnych miesięcy. Pozycja 3: 36 pełnych miesięcy. Pozycja 4: 36 pełnych miesięcy. Pozycja 5: 36 pełnych miesięcy. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. W części 1 do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 48 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 pełnych miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 48 pełnych miesiące. Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (5 pozycji) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu. Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (5 pozycji), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ. Formularzu asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Szafy kartoteczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal złoty
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: 28 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 24 pełne miesiące. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ. W części 2 do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 36 pełnych miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 pełnych miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 36 pełnych miesięcy.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ. Formularzu asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)