GuidZP400 |
2016f9c4-09cc-4db2-8967-85be4c67012f
|
Biuletyn |
566690-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ
|
Regon |
000297520
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mikołaja Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-328
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 83 05 400
|
Zamawiajacy fax |
22 83 05 399
|
Zamawiajacy email |
dyrekcja@wsdz.pl
|
Adres strony url |
www.wsdz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsdz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsdz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Mikołaja Kopernika 43
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli II do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
|
Numer referencyjny |
WSDZ.KZ.270.12.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli II do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
Część 1 Meble biurowe
Część 2 Szafy kartoteczne
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
złoty
|
Informacje na temat katalogow |
część 1 - wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
część 2 - wymagany termin wykonania zamówienia: 28 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W
przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej
pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych,
zamawiający pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych.
2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Katalogi / foldery producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu dla wyrobów standardowych lub/oraz opracowane rysunki lub foldery dla wyrobów niestandardowych.- dotyczy części 1 i 2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty;
2. Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz
asortymentowo-cenowy, Opis przedmiotu zamówienia; (odpowiednio do zadania, w którym
wykonawca składa ofertę)
3. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. (oryginał lub kopia
poświadczona notarialnie)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Jakakolwiek zmiana lub uzupełnienie Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Możliwa jest także zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w treści art. 144 ust. 1 Ustawy PZP.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od daty wezwania Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Wezwanie zostanie przesłane przez Zamawiającego w okresie 01.09.2018r.-31.10.2018r.
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż
Pozycja 1: 36 pełnych miesięcy.
Pozycja 2: 36 pełnych miesięcy.
Pozycja 3: 36 pełnych miesięcy.
Pozycja 4: 36 pełnych miesięcy.
Pozycja 5: 36 pełnych miesięcy.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej dla danej pozycji w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
W części 1 do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 48 pełnych miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 48 pełnych miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 48 pełnych miesiące.
Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest więcej niż jedna pozycja (5 pozycji) do oceny ofert w tym kryterium przyjmuje się okres gwarancji będący sumą okresów gwarancji dla wszystkich pozycji w danym zadaniu.
Zamawiający zsumuje okresy gwarancji dla wszystkich pozycji danego zadania (5 pozycji), następnie uzyskaną sumę podstawi do wzoru w kryterium „Okres gwarancji”.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SIWZ. Formularzu asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Szafy kartoteczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
złoty
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin wykonania zamówienia: 28 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu minimalny okres gwarancji nie krótszy niż 24 pełne miesiące.
Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż wskazane powyżej w zadaniu oznaczać będzie złożenie oferty niezgodnej z SIWZ.
W części 2 do oceny Zamawiający będzie przyjmował okres gwarancji do 36 pełnych miesięcy.
W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 36 pełnych miesięcy Zamawiający przyjmie do oceny 36 pełnych miesięcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SIWZ. Formularzu asortymentowo – cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.
|
| |