GuidZP400 |
6b0fcefd-02a9-47dd-8562-789a3f95b766
|
Biuletyn |
566916-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
|
Regon |
27354564700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 1 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
218
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ruda Śląska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-710
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2420133
|
Zamawiajacy fax |
322 420 881
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mpgm.com.pl
|
Adres strony url |
https://mpgm.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mpgm.com.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania: Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
|
Numer referencyjny |
TIR/01/D/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa materiałów dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej obejmująca zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych
Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno-
kanalizacyjnych i gazowych
W odniesieniu do materiałów, dla których użyto nazw producenta, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały przed podpisaniem umowy.
1. Nazwy, ilości zamawianych materiałów oraz sposób wyceny podano w załącznikach do SIWZ:
- dla zadania nr 1 wg zał. nr 2 do SIWZ
- dla zadania nr 2 wg zał. nr 2a do SIWZ
- dla zadania nr 3 wg zał. nr 2b do SIWZ
- dla zadania nr 4 wg zał. nr 2c do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminach:
- zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r.
Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 2.2.1. niniejszego rozdziału SIWZ);
2. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
|
Zakresie warunkow udzialu |
-dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy które muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie lub przez podmiot udostępniający zasoby
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),
2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. – 3.3. do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy,
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie
z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6
ustawy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
oferta powinna być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminach:
- zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r.
Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – dostawa materiałów dekarskich
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminach:
- zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r.
Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – dostawa materiałów ogólnobudowlanych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminach:
- zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r.
Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – dostawa materiałów elektrycznych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie należy zrealizować w terminach:
- zadanie nr 1 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 2 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 3 w terminie do 30.06.2019r.
- zadanie nr 4 w terminie do 30.06.2019r.
Rozpoczęcie realizacji ww. zadań począwszy od daty zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od 01.07.2018r.
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 4 – dostawa materiałów do instalacji centralnego ogrzewania, wodno- kanalizacyjnych i gazowych
|
| |