GuidZP400 |
960cc412-d7f7-40b7-8839-9a1f473c60ee
|
Biuletyn |
568991-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Warszawy
|
Regon |
1638704400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek Starego Miasta
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00272
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 596 67 11
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 67 20
|
Zamawiajacy email |
zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
|
Adres strony url |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Zakup sprzętu i wyposażenia w celu realizacji II etapu Wystawy Głównej Muzeum Warszawy oraz prowadzenia działalności kulturalnej w siedzibie przy Rynku Starego Miasta w Warszawie” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzeumwarszawy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących
|
Numer referencyjny |
MW/ZP/29/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostosowanie wystawy do potrzeb osób niesłyszących i niedosłyszących - dostawa 25 tabletów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-07-16T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej jedną dostawę 25 sztuk tabletów o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
karty katalogowe, lub inne dokumenty, z których będzie wynikać, że oferowany sprzęt (opisany w załączniku nr 1a do SIWZ) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu wykonania umowy z powodu:
a) wystąpienia siły wyższej (katastrofy, klęski żywiołowej, wojny, stanu nadzwyczajnego, itp.), czasowo uniemożliwiającej wykonanie umowy przez Wykonawcę;
b) zmiany terminu zakończenia robót budowlanych w pomieszczeniach siedziby Zamawiającego, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie;
c) zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających zastosowanie do niniejszej umowy.
2. Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, w związku z uzyskaniem zgody instytucji współfinansujących przedmiot zamówienia na zmianę terminu realizacji. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany z poszanowaniem terminów wskazanych przez instytucję współfinansującą.
3. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę, pod warunkiem uzyskania zgody instytucji współfinansującej przedmiot zamówienia. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca dostawy sprzętu, wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych u Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|