Wyposażenie osiedlowego domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu.

Data publikacji 2018-06-06
Data zakończenia 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Miasto Oświęcim
Miejscowość Oświęcim
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567687-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391410002, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, montaż i dostawę mebli i sprzętu według projektu aranżacji wnętrz budynku Osiedlowego Domu Kultury przy ulicy Obozowej nr 16 w Oświęcimiu. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy:
Część I zamówienia: dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu
a) Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych mebli (w tym m.in. biurek, szaf, stolików, krzeseł, fosy, regałów, mebli do aneksów kuchennych wraz z wyposażeniem) według wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
b) Montaż dostarczonych mebli oraz wykonanie zabudów według dokumentacji projektowej.
c) Dostawa i montaż rolet z napędem elektrycznym do zaciemniania okien
d) Dostawa i montaż wyposażenia toalet, w tym toalety dla osób niepełnosprawnych.
e) Dostawa wyposażenia plenerowego (ławki, stoły, krzesła, namioty, kosze do segregacji śmieci),
f) Wykonanie i montaż tabliczek z opisem pomieszczeń.
g) Wykonanie, dostawa i montaż sprzętu ekspozycyjnego i promocyjnego wraz z oświetleniem
Część II zamówienia: dostawa sprzętu multimedialnego do domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu
h) Doposażenie szafy RACK
i) Wykonanie instalacji nagłośnienia w sali wielofunkcyjnej, czytelni i holu wejściowym.
j) Instalacja WiFi.
k) Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego według wykazu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
2) Dostarczane meble będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
3) Wszystkie urządzenia (wyposażenie, sprzęt multimedialny i komputerowy) powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty w tym: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4723e7a-d078-45ba-a2ba-687ffbb52319
Biuletyn 567687-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Oświęcim
Regon 072181787
Zamawiajacy adres ulica Zaborska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oświęcim
Zamawiajacy kod pocztowy 32-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338429311
Zamawiajacy fax +48338429361
Zamawiajacy email zp@um.oswiecim.pl
Adres strony url www.oswiecim.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Budowa osiedlowego Domu Kultury na Osiedlu Zasole w Oświęcimiu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (RPO WM) na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.oswiecim.pl; zakładka Zamówienia Publiczne (BIP)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. nr 1 (dziennik podawczy)
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie osiedlowego domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu.
Numer referencyjny ZP.271.20.2018.IV
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą Wykonawca może złożyć ofertę ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, montaż i dostawę mebli i sprzętu według projektu aranżacji wnętrz budynku Osiedlowego Domu Kultury przy ulicy Obozowej nr 16 w Oświęcimiu. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy: Część I zamówienia: dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu a) Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych mebli (w tym m.in. biurek, szaf, stolików, krzeseł, fosy, regałów, mebli do aneksów kuchennych wraz z wyposażeniem) według wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. b) Montaż dostarczonych mebli oraz wykonanie zabudów według dokumentacji projektowej. c) Dostawa i montaż rolet z napędem elektrycznym do zaciemniania okien d) Dostawa i montaż wyposażenia toalet, w tym toalety dla osób niepełnosprawnych. e) Dostawa wyposażenia plenerowego (ławki, stoły, krzesła, namioty, kosze do segregacji śmieci), f) Wykonanie i montaż tabliczek z opisem pomieszczeń. g) Wykonanie, dostawa i montaż sprzętu ekspozycyjnego i promocyjnego wraz z oświetleniem Część II zamówienia: dostawa sprzętu multimedialnego do domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu h) Doposażenie szafy RACK i) Wykonanie instalacji nagłośnienia w sali wielofunkcyjnej, czytelni i holu wejściowym. j) Instalacja WiFi. k) Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego według wykazu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 2) Dostarczane meble będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3) Wszystkie urządzenia (wyposażenie, sprzęt multimedialny i komputerowy) powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty w tym: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W zakresie warunków dotyczących zdolności zawodowej o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali: 1) część I zamówienia - jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto obejmującą m.in. montaż oraz zabudowę mebli i wyposażenia. 2) część II zamówienia - jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto obejmującą montaż, instalację i uruchomienie sprzętu multimedialnego. 2. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym zdolności technicznej. 3.Wykonawca na mocy art. 22a ustawy PZP może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, należy złożyć wraz z ofertą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13‑23 i ust. 5 pkt 1.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, wskazanych poniżej, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 5 pkt. 1 PZP. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedstawienia w/w dokumentu jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W związku z powyższym, w odniesieniu do dokumentu, tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Zamawiający odszuka wykonawcę (przedsiębiorcę) w bezpłatnej i ogólnodostępnej bazie danych, tj. Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonej w systemie informatycznym, wykorzystując w tym celu wyszukiwarkę dostępną na właściwych stronach internetowych. (odpowiednio: KRS: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t, CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx) W przypadku, gdy Wykonawca figuruje we właściwym rejestrze, innym niż wskazane powyżej, a odpis z tego rejestru dostępny jest w formie elektronicznej, w ofercie należy wskazać adres internetowy ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych celem samodzielnego pobrania przez Zamawiającego dokumentu, a Wykonawca w terminie wskazanym wyżej zostanie wezwany do dostarczenia tłumaczenia wymaganego dokumentu, o ile dokument ten będzie dostępny w innym języku niż polski. 2) w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w pkt. 1 względem tychże innych podmiotów. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku dostępności w formie elektronicznej wymaganego dokumentu na stronie internetowej niezbędnym jest wskazanie w ofercie adresów internetowych ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia wskazanych poniżej oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dotyczy części I i II zamówienia 1)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej: Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia: a)wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy w zakresie wskazanym, z uwzględnieniem w tym wykazie dostaw: - część I zamówienia - jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto obejmującą m.in. montaż oraz zabudowę mebli i wyposażenia. - część II zamówienia - jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto obejmującą montaż, instalację i uruchomienie sprzętu multimedialnego. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) w I części zamówienia: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2) w II części zamówienia: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XII SIWZ. 2.Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo‑kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zawarte są w rozdziale XVII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o których mowa w art. 8 ust. 3 ustawy, winny być zamieszczone jako ostatni załącznik do oferty i znajdować się w nieprzejrzystym opakowaniu. Informacje te nie zostaną ujawnione, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32‑600 Oświęcim 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Oświęcim jest Pani/Pani Marta Michalczuk, e‑mail: marta.michalczuk@um.oswiecim.pl; tel.:+48 33 842 93 07. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I zamówienia: dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych mebli (w tym m.in. biurek, szaf, stolików, krzeseł, fosy, regałów, mebli do aneksów kuchennych wraz z wyposażeniem) według wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Montaż dostarczonych mebli oraz wykonanie zabudów według dokumentacji projektowej. Dostawa i montaż rolet z napędem elektrycznym do zaciemniania okien. Dostawa i montaż wyposażenia toalet, w tym toalety dla osób niepełnosprawnych. Dostawa wyposażenia plenerowego (ławki, stoły, krzesła, namioty, kosze do segregacji śmieci). Wykonanie i montaż tabliczek z opisem pomieszczeń. Wykonanie, dostawa i montaż sprzętu ekspozycyjnego i promocyjnego wraz z oświetleniem. Dostarczane meble będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II zamówienia: dostawa sprzętu multimedialnego do domu kultury na osiedlu Zasole w Oświęcimiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego według wykazu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Doposażenie szafy RACK. Wykonanie instalacji nagłośnienia w sali wielofunkcyjnej, czytelni i holu wejściowym. Instalacja WiFi. Wszystkie urządzenia (wyposażenie, sprzęt multimedialny i komputerowy) powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty w tym: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami (np. CE) oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto (K1)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi (K2)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)