Dostawa mebli, sprzętu wystawienniczego oraz regałów magazynowych

Data publikacji 2018-06-06
Data zakończenia 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble,
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568384-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, sprzętu wystawienniczego oraz regałów magazynowych do oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
a) CZĘŚĆ I – Stoły i krzesła
b) CZĘŚĆ II – Meble
c) CZĘŚĆ III – Sprzęt wystawienniczy
d) CZĘŚĆ IV – Regały magazynowe

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

CZĘŚĆ I – Stoły i krzesła
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) stoły – 5 szt.
2) krzesła – 25 szt.
3) konferencyjne stoły modułowe – 1 zestaw
4) krzesła z plexi – 100 szt.
5) krzesła obrotowe – 2 szt.
6) krzesła – 35 szt.

Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z dostarczeniem i rozładunkiem w:
a) Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2, 3, 4
b) Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 5
c) Muzeum Rzeźby A. Karnego, ul. Świętojańska 17, 15-277 Białystok - poz. 6

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony w Załączniku Nr 1a do zapytania ofertowego.

Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
Poz. 6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn. „Białystok-Grodno. Sztuka na styku granic” współfinansowane ze środków MKiDN

CZĘŚĆ II – Meble
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) meble – 1 zestaw
2) szafka wraz z pojemnikami plastikowymi – 1 szt.
3) komoda – 2 szt.
4) regały – 4 szt.

Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z:
a) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2
b) dostarczeniem i rozładunkiem w Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 3
c) dostarczeniem i rozładunkiem w Dziale Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Bema 11, 15-369 Białystok – poz. 4

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określony w Załączniku Nr 1b oraz Załączniku Nr 1c ( Rysunek do zestawu mebli z poz. 1) do zapytania ofertowego.

Poz. 1,2 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”

CZĘŚĆ III – Sprzęt wystawienniczy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) system do zawieszania obrazów – 1 zestaw
2) gablota stojąca – 2 szt.
3) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 4 szt.
4) gablota pozioma na postumencie – 2 szt.
5) gablota stojąca – 6 szt.
6) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 6 szt.
7) ścianki ekspozycyjne – 1 zestaw

Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z:
d) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2,3,4
e) dostarczeniem i rozładunkiem i montażem w Muzeum w Tykocinie, ul. Kozia 2, 16-080 Tykocin – poz. 5,6,7

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określony w Załączniku Nr 1d do zapytania ofertowego.

Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
Poz. 5,6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Prace konserwatorskie budynków wpisanych do rejestru zabytków Synagoga i Dom Talmudyczny w Tykocinie”

CZĘŚĆ IV – Regały magazynowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) regały przesuwane (jezdne) – 1 zestaw

Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określony w Załączniku Nr 1e do zapytania ofertowego.

Dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb4ef58c-0142-4228-966e-208e0bd1eb0b
Biuletyn 568384-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Regon 27632800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratusz-Rynek Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15426
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 7421473, 7421440
Zamawiajacy email administracja@muzeum.bialystok.pl
Adres strony url www.muzeum.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest m.in. w ramach projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim” oraz projektu pn.: „Prace konserwatorskie budynków wpisanych do rejestru zabytków Synagoga i Dom Talmudyczny w Tykocinie” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.3 Ochrona dziedzictwa kulturowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPPD.08.03.00-IZ.00-20-001/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Wspolne udzielanie zamowienia Samorządowa instytucja kultury
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://muzeum.bialystok.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-ktorych-wartosc-przekracza-kwote-30-tys-euro/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli, sprzętu wystawienniczego oraz regałów magazynowych
Numer referencyjny AG/360/01/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, sprzętu wystawienniczego oraz regałów magazynowych do oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: a) CZĘŚĆ I – Stoły i krzesła b) CZĘŚĆ II – Meble c) CZĘŚĆ III – Sprzęt wystawienniczy d) CZĘŚĆ IV – Regały magazynowe Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I – Stoły i krzesła Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) stoły – 5 szt. 2) krzesła – 25 szt. 3) konferencyjne stoły modułowe – 1 zestaw 4) krzesła z plexi – 100 szt. 5) krzesła obrotowe – 2 szt. 6) krzesła – 35 szt. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z dostarczeniem i rozładunkiem w: a) Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2, 3, 4 b) Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 5 c) Muzeum Rzeźby A. Karnego, ul. Świętojańska 17, 15-277 Białystok - poz. 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony w Załączniku Nr 1a do zapytania ofertowego. Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim” Poz. 6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn. „Białystok-Grodno. Sztuka na styku granic” współfinansowane ze środków MKiDN CZĘŚĆ II – Meble Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) meble – 1 zestaw 2) szafka wraz z pojemnikami plastikowymi – 1 szt. 3) komoda – 2 szt. 4) regały – 4 szt. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z: a) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2 b) dostarczeniem i rozładunkiem w Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 3 c) dostarczeniem i rozładunkiem w Dziale Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Bema 11, 15-369 Białystok – poz. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określony w Załączniku Nr 1b oraz Załączniku Nr 1c ( Rysunek do zestawu mebli z poz. 1) do zapytania ofertowego. Poz. 1,2 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim” CZĘŚĆ III – Sprzęt wystawienniczy Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) system do zawieszania obrazów – 1 zestaw 2) gablota stojąca – 2 szt. 3) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 4 szt. 4) gablota pozioma na postumencie – 2 szt. 5) gablota stojąca – 6 szt. 6) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 6 szt. 7) ścianki ekspozycyjne – 1 zestaw Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z: d) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2,3,4 e) dostarczeniem i rozładunkiem i montażem w Muzeum w Tykocinie, ul. Kozia 2, 16-080 Tykocin – poz. 5,6,7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określony w Załączniku Nr 1d do zapytania ofertowego. Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim” Poz. 5,6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Prace konserwatorskie budynków wpisanych do rejestru zabytków Synagoga i Dom Talmudyczny w Tykocinie” CZĘŚĆ IV – Regały magazynowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) regały przesuwane (jezdne) – 1 zestaw Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określony w Załączniku Nr 1e do zapytania ofertowego. Dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-10T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Nie dotyczy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i prawidłowo ukończył (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) CZĘŚĆ I: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. 2) CZĘŚĆ II: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie 3) CZĘŚĆ III: - minimum dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto każda, polegające na dostawie sprzętu wystawienniczego (np. gabloty, witryny, ścinki ekspozycyjne, systemy do zawieszania obrazów, etc.) 4) CZĘŚĆ IV: - minimum jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN brutto polegającą na dostawie i montażu regałów przesuwanych (jezdnych). Uwaga: Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z wzorem który zamawiający przekaże wykonawcy , którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza wraz z wezwaniem do jego złożenia) z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia pojawi się na stronie internetowej zamawiającego wraz z zamieszczeniem informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Wadium Nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Nie dotyczy
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 12 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 3) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 4) konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 5) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego, 2. W przypadku konieczności przedłużenia terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, Zamawiający powiadomi o tym pisemnie wykonawcę przed upływem terminu określonego w § 3 ust. 1. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy. 5. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 6. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strona wnioskująca o zmianę musi wykazać środkami dowodowymi że zmiany o których mowa w ust. 6 mają bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia wykonawcy tj. wykazać, że zmiany wskazane w ust. 6 wymuszają podwyższenie kosztów wykonania.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Nie dotyczy

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stoły i krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) stoły – 5 szt. 2) krzesła – 25 szt. 3) konferencyjne stoły modułowe – 1 zestaw 4) krzesła z plexi – 100 szt. 5) krzesła obrotowe – 2 szt. 6) krzesła – 35 szt. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z dostarczeniem i rozładunkiem w: a) Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2, 3, 4 b) Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 5 c) Muzeum Rzeźby A. Karnego, ul. Świętojańska 17, 15-277 Białystok - poz. 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony w Załączniku Nr 1a do zapytania ofertowego. Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim” Poz. 6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn. „Białystok-Grodno. Sztuka na styku granic” współfinansowane ze środków MKiDN
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) meble – 1 zestaw 2) szafka wraz z pojemnikami plastikowymi – 1 szt. 3) komoda – 2 szt. 4) regały – 4 szt. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z: a) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2 b) dostarczeniem i rozładunkiem w Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 3 c) dostarczeniem i rozładunkiem w Dziale Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Bema 11, 15-369 Białystok – poz. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określony w Załączniku Nr 1b oraz Załączniku Nr 1c ( Rysunek do zestawu mebli z poz. 1) do zapytania ofertowego. Poz. 1,2 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt wystawienniczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) system do zawieszania obrazów – 1 zestaw 2) gablota stojąca – 2 szt. 3) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 4 szt. 4) gablota pozioma na postumencie – 2 szt. 5) gablota stojąca – 6 szt. 6) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 6 szt. 7) ścianki ekspozycyjne – 1 zestaw Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z: d) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2,3,4 e) dostarczeniem i rozładunkiem i montażem w Muzeum w Tykocinie, ul. Kozia 2, 16-080 Tykocin – poz. 5,6,7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określony w Załączniku Nr 1d do zapytania ofertowego. Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim” Poz. 5,6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Prace konserwatorskie budynków wpisanych do rejestru zabytków Synagoga i Dom Talmudyczny w Tykocinie”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Regały magazynowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-10T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) regały przesuwane (jezdne) – 1 zestaw Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określony w Załączniku Nr 1e do zapytania ofertowego. Dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)