| GuidZP400 |
fb4ef58c-0142-4228-966e-208e0bd1eb0b
|
| Biuletyn |
568384-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
|
| Regon |
27632800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ratusz-Rynek Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
15426
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
085 7421473, 7421440
|
| Zamawiajacy email |
administracja@muzeum.bialystok.pl
|
| Adres strony url |
www.muzeum.bialystok.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest m.in. w ramach projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim” oraz projektu pn.: „Prace konserwatorskie budynków wpisanych do rejestru zabytków Synagoga i Dom Talmudyczny w Tykocinie” współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.3 Ochrona dziedzictwa kulturowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPPD.08.03.00-IZ.00-20-001/16
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
Samorządowa instytucja kultury
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://muzeum.bialystok.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-ktorych-wartosc-przekracza-kwote-30-tys-euro/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok (sekretariat).
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli, sprzętu wystawienniczego oraz regałów magazynowych
|
| Numer referencyjny |
AG/360/01/18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, sprzętu wystawienniczego oraz regałów magazynowych do oddziałów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
a) CZĘŚĆ I – Stoły i krzesła
b) CZĘŚĆ II – Meble
c) CZĘŚĆ III – Sprzęt wystawienniczy
d) CZĘŚĆ IV – Regały magazynowe
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ I – Stoły i krzesła
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) stoły – 5 szt.
2) krzesła – 25 szt.
3) konferencyjne stoły modułowe – 1 zestaw
4) krzesła z plexi – 100 szt.
5) krzesła obrotowe – 2 szt.
6) krzesła – 35 szt.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z dostarczeniem i rozładunkiem w:
a) Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2, 3, 4
b) Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 5
c) Muzeum Rzeźby A. Karnego, ul. Świętojańska 17, 15-277 Białystok - poz. 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony w Załączniku Nr 1a do zapytania ofertowego.
Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
Poz. 6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn. „Białystok-Grodno. Sztuka na styku granic” współfinansowane ze środków MKiDN
CZĘŚĆ II – Meble
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) meble – 1 zestaw
2) szafka wraz z pojemnikami plastikowymi – 1 szt.
3) komoda – 2 szt.
4) regały – 4 szt.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z:
a) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2
b) dostarczeniem i rozładunkiem w Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 3
c) dostarczeniem i rozładunkiem w Dziale Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Bema 11, 15-369 Białystok – poz. 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określony w Załączniku Nr 1b oraz Załączniku Nr 1c ( Rysunek do zestawu mebli z poz. 1) do zapytania ofertowego.
Poz. 1,2 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
CZĘŚĆ III – Sprzęt wystawienniczy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) system do zawieszania obrazów – 1 zestaw
2) gablota stojąca – 2 szt.
3) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 4 szt.
4) gablota pozioma na postumencie – 2 szt.
5) gablota stojąca – 6 szt.
6) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 6 szt.
7) ścianki ekspozycyjne – 1 zestaw
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z:
d) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2,3,4
e) dostarczeniem i rozładunkiem i montażem w Muzeum w Tykocinie, ul. Kozia 2, 16-080 Tykocin – poz. 5,6,7
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określony w Załączniku Nr 1d do zapytania ofertowego.
Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
Poz. 5,6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Prace konserwatorskie budynków wpisanych do rejestru zabytków Synagoga i Dom Talmudyczny w Tykocinie”
CZĘŚĆ IV – Regały magazynowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) regały przesuwane (jezdne) – 1 zestaw
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określony w Załączniku Nr 1e do zapytania ofertowego.
Dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Nie dotyczy
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i prawidłowo ukończył (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) CZĘŚĆ I: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) CZĘŚĆ II: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
3) CZĘŚĆ III:
- minimum dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto każda, polegające na dostawie sprzętu wystawienniczego (np. gabloty, witryny, ścinki ekspozycyjne, systemy do zawieszania obrazów, etc.)
4) CZĘŚĆ IV:
- minimum jedną dostawę o wartości nie mniejszej niż 30.000 PLN brutto polegającą na dostawie i montażu regałów przesuwanych (jezdnych).
Uwaga:
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z wzorem który zamawiający przekaże wykonawcy , którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza wraz z wezwaniem do jego złożenia) z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia pojawi się na stronie internetowej zamawiającego wraz z zamieszczeniem informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
|
| Wadium |
Nie dotyczy
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy
|
| Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy
|
| Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy
|
| Warunki do licytacji |
Nie dotyczy
|
| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy
|
| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
| IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy
|
| IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy
|
| IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
| IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy
|
| IV 4 6 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 7 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 8 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 9 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 12 |
Nie dotyczy
|
| IV 4 13 |
Nie dotyczy
|
| IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy
|
| IV 4 14 |
Nie dotyczy
|
| IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
3) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 3. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
4) konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy.
5) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego,
2. W przypadku konieczności przedłużenia terminu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, Zamawiający powiadomi o tym pisemnie wykonawcę przed upływem terminu określonego w § 3 ust. 1.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
5. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
6. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Strona wnioskująca o zmianę musi wykazać środkami dowodowymi że zmiany o których mowa w ust. 6 mają bezpośredni wpływ na wysokość wynagrodzenia wykonawcy tj. wykazać, że zmiany wskazane w ust. 6 wymuszają podwyższenie kosztów wykonania.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2018-06-14T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:15
|
| IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Stoły i krzesła
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) stoły – 5 szt.
2) krzesła – 25 szt.
3) konferencyjne stoły modułowe – 1 zestaw
4) krzesła z plexi – 100 szt.
5) krzesła obrotowe – 2 szt.
6) krzesła – 35 szt.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z dostarczeniem i rozładunkiem w:
a) Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2, 3, 4
b) Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 5
c) Muzeum Rzeźby A. Karnego, ul. Świętojańska 17, 15-277 Białystok - poz. 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określony w Załączniku Nr 1a do zapytania ofertowego.
Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
Poz. 6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn. „Białystok-Grodno. Sztuka na styku granic” współfinansowane ze środków MKiDN
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Meble
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) meble – 1 zestaw
2) szafka wraz z pojemnikami plastikowymi – 1 szt.
3) komoda – 2 szt.
4) regały – 4 szt.
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z:
a) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2
b) dostarczeniem i rozładunkiem w Muzeum Podlaskim, Ratusz, Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok – poz. 3
c) dostarczeniem i rozładunkiem w Dziale Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, ul. Bema 11, 15-369 Białystok – poz. 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określony w Załączniku Nr 1b oraz Załączniku Nr 1c ( Rysunek do zestawu mebli z poz. 1) do zapytania ofertowego.
Poz. 1,2 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt wystawienniczy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) system do zawieszania obrazów – 1 zestaw
2) gablota stojąca – 2 szt.
3) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 4 szt.
4) gablota pozioma na postumencie – 2 szt.
5) gablota stojąca – 6 szt.
6) gablota pozioma stolikowa z unoszonym wiekiem – 6 szt.
7) ścianki ekspozycyjne – 1 zestaw
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z:
d) dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski – poz. 1, 2,3,4
e) dostarczeniem i rozładunkiem i montażem w Muzeum w Tykocinie, ul. Kozia 2, 16-080 Tykocin – poz. 5,6,7
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określony w Załączniku Nr 1d do zapytania ofertowego.
Poz. 1,2,3,4 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
Poz. 5,6 – dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Prace konserwatorskie budynków wpisanych do rejestru zabytków Synagoga i Dom Talmudyczny w Tykocinie”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Regały magazynowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39154000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-10T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) regały przesuwane (jezdne) – 1 zestaw
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz dostarczeniem, rozładunkiem i montażem w Muzeum w Bielsku Podlaskim, ul. Mikiewicza 45, 17-100 Bielsk Podlaski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV określony w Załączniku Nr 1e do zapytania ofertowego.
Dostawa w ramach realizacji projektu pn.: „Remont budynku Ratusza w Bielsku Podlaskim”
|
| | |