Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie etapu II i III

Data publikacji 2018-06-06
Data zakończenia 2018-06-14 00:00:00
Instytucja Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566434-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotowe zamówienie dotyczy wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie art. 24a ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pgik, zgodnie z:
- projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków uzgodnionym przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego pismem z dnia 13 maja 2015 r. sygn. akt GKII.7231.3.2015;
- aneksem do projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie II i III etapu uzgodnionym przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego pismem z dnia 16 lutego 2018 r. sygn. akt GKII.7231.3.2015;
Zakres prac do wykonania w etapie II i III modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Gliwice będzie obejmował:
1) Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia pełnej modernizacji ewidencji gruntów i budynków, aktualizacja istniejących i uzupełnienie brakujących obiektów wraz ze wszystkimi atrybutami opisanymi w specyfikacji pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków wymienionymi w załączniku nr 1a do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1034 ze zm.) zwanego dalej rozporządzeniem w sprawie EGiB, w zakresie danych dotyczących m.in.:
a) gruntów, w tym:
- granic jednostki ewidencyjnej;
- granic obrębów ewidencyjnych;
- działek ewidencyjnych;
- użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń;
- gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
b) budynków;
c) obiektów trwale związanych z budynkami;
d) nieruchomości lokalowych;
e) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli;
2) Opracowanie projektów ustalenia klasyfikacji i przedłożenie organowi oklauzulowanych dokumentów wymienionych w § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz.U. z 2012 r., poz. 1246 ze zm.);
3) Opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń;
4) Wykonanie prac geodezyjnych, niezbędnych do aktualizacji danych EGiB;
5) Sporządzenie plików GML zawierających wszystkie zmiany w danych EGiB, który zostanie wprowadzony do bazy EGiB przez Koordynatora;

Wymagany termin gwarancji: minimalny 24 miesiące maksymalny 72 miesiące - licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi,
Wymagany termin rękojmi: minimalny 24 miesiące maksymalny 72 miesiące - licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5ddcf79e-4a17-42e7-b2bb-8b8e84f8e28a
Biuletyn 566434-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Regon 27625533500000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 238 55 30
Zamawiajacy fax 32 238 55 27
Zamawiajacy email za@um.gliwice.pl
Adres strony url www.gliwice.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gliwicach, sekretariat Wydziału Zamówień Publicznych, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, pokój nr 434, IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie etapu II i III
Numer referencyjny ZA.271.81.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotowe zamówienie dotyczy wykonania modernizacji ewidencji gruntów i budynków w trybie art. 24a ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2101 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pgik, zgodnie z: - projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków uzgodnionym przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego pismem z dnia 13 maja 2015 r. sygn. akt GKII.7231.3.2015; - aneksem do projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie II i III etapu uzgodnionym przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego pismem z dnia 16 lutego 2018 r. sygn. akt GKII.7231.3.2015; Zakres prac do wykonania w etapie II i III modernizacji ewidencji gruntów i budynków miasta Gliwice będzie obejmował: 1) Wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do przeprowadzenia pełnej modernizacji ewidencji gruntów i budynków, aktualizacja istniejących i uzupełnienie brakujących obiektów wraz ze wszystkimi atrybutami opisanymi w specyfikacji pojęciowego modelu danych ewidencji gruntów i budynków wymienionymi w załączniku nr 1a do rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1034 ze zm.) zwanego dalej rozporządzeniem w sprawie EGiB, w zakresie danych dotyczących m.in.: a) gruntów, w tym: - granic jednostki ewidencyjnej; - granic obrębów ewidencyjnych; - działek ewidencyjnych; - użytków gruntowych, w tym ich aktualności i oznaczeń; - gleboznawczej klasyfikacji gruntów; b) budynków; c) obiektów trwale związanych z budynkami; d) nieruchomości lokalowych; e) właścicieli nieruchomości oraz podmiotów, w których władaniu lub gospodarowaniu znajdują się grunty Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego, a także podmiotów, które na zasadach samoistnego posiadania władają gruntami, dla których ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić ich właścicieli; 2) Opracowanie projektów ustalenia klasyfikacji i przedłożenie organowi oklauzulowanych dokumentów wymienionych w § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz.U. z 2012 r., poz. 1246 ze zm.); 3) Opracowanie i wyłożenie do wglądu zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego, udział w rozpatrzeniu zastrzeżeń zgłoszonych do tego operatu w trakcie jego wyłożenia oraz wykonanie prac geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w projekcie operatu opisowo-kartograficznego wynikających z uwzględnionych zastrzeżeń; 4) Wykonanie prac geodezyjnych, niezbędnych do aktualizacji danych EGiB; 5) Sporządzenie plików GML zawierających wszystkie zmiany w danych EGiB, który zostanie wprowadzony do bazy EGiB przez Koordynatora; Wymagany termin gwarancji: minimalny 24 miesiące maksymalny 72 miesiące - licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimalny 24 miesiące maksymalny 72 miesiące - licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 72310000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zgodnie z przepisami prawa będzie mogła w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia tj: - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2017 r.,poz. 2101 ze zm.) W przypadku podmiotów działających wspólnie zdolność zawodowa będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż podano powyżej. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie,
Zakresie warunkow udzialu - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ,
Inne dokumenty niewymienione - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6) .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: 1.Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy: 1) konieczność zmiany terminu umownego (bez zmiany wynagrodzenia) z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, rozumianej jako nagłego i nieprzewidywalnego zdarzenia zewnętrznego; niezależnego od działania Stron umowy i któremu strony nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, trąba powietrzna, huragan i inne nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne - o czas w jakim siła wyższa i jej skutki uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy występowały; b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiany dotychczasowych lub wejścia w życie nowych przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy - o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian; c) przedłużenia się uzgodnień i konsultacji związanych z realizacją niniejszej umowy - o czas w jakim uzgodnienia i konsultacje uniemożliwiały realizację przedmiotu umowy; 2) zmiany w dokumentacji, o której mowa w §1 ust. 3, uwzględniające rozwój technologiczny oraz wnioski pojawiające się na etapie realizacji, o ile nie zmniejszą bilansu funkcjonalności i cech przedmiotu umowy - bez zmiany wynagrodzenia; 3) zmiana przedstawicieli Wykonawcy, o których mowa w § 12 ust. 1 w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Wykonawcy - bez zmiany wynagrodzenia; 4) zmiana przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego; 5) zmiana umowy w zakresie bezpieczeństwa informacji Urzędu może nastąpić w wyniku zmian dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w Urzędzie - bez zmiany wynagrodzenia; 6) skrócenie terminu płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy - na wniosek Zamawiającego. 3. W przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w § 6 ust. 1 niniejszej umowy ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 3*. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług całkowita wartość umowy wskazana w § 6* ust. 1 niniejszej umowy ulegnie stosownej zmianie, z tym, że kwota wynagrodzenia, o którym mowa w § 6* ust. 1 nie ulegnie zmianie. 4. Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)