GuidZP400 |
ed7d0797-a09d-48b4-9c76-c1ffdfc679be
|
Biuletyn |
569758-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
|
Regon |
155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narbutta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 849 97 95
|
Zamawiajacy fax |
22 849 94 34
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wip.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wip.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wip.pw.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wip.pw.edu.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty winny być złożone w terminie do 15 / 06 /2018 r., do godziny 10.00. w siedzibie Zamawiającego w Warszawie: Politechnika Warszawska
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Inżynierii Produkcji ul. Narbutta 85, 02 - 524 Warszawa pok. 114 (Biuro Dziekana WIP)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawę sprzętu komputerowego dla Wydział Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.
|
Numer referencyjny |
8/2018/WIP-WIP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawę sprzętu komputerowego dla Wydział Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - załącznik nr 5;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - załącznik nr 5;Zgodnie z Rozporządzeniem
- Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
- oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności;
- oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
- oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz. U. z 2016r. poz. 716).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać poniżej wskazane elementy zgodnie z wzorami:
a) Załącznik nr 4 - Formularz ofertowo– cenowy zgodny ze wzorem,
b) Załącznik Nr 7 – Szczegółowa kalkulacja ceny, zawierająca nazwy producenta i modelu proponowanego elementu/ urządzenia, poszczególnych elementów zamówienia wykonana na podstawie formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 SIWZ. Wszystkie ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich, powiększone o należny podatek VAT. Wykonawca oblicza cenę oferty uwzględniając całkowity koszt wykonania zamówienia (w tym dostawę do danej jednostki), opłaty dodatkowe (w tym VAT) oraz ewentualne upusty, rabaty oraz inne elementy niezbędne do wykonania zamówienia. Kwotę należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku;
c) Załącznik nr 3 - Projektu umowy parafowany przez Osoby Uprawnione, jako akceptacja ogólnych warunków umowy.
d) Załącznik Nr 5 - Oświadczenie, dotyczące braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie dziale 7 SIWZ.
e) Załącznik nr 2 - Szczegółowa specyfikacja techniczną składamy do oferty (Karta charakterystyki produktu) – wykaz wyrobów / składowych sprzętu / materiałów, musi zawierać szczegółowy opis techniczny, wraz z załączonymi kartami katalogowymi powinna zawierać w szczególności opis parametrów produktu wskazanych przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ – wskazany opis należy złożyć w 1 egzemplarzu. Zamawiający zastrzega, iż wymóg złożenia ww. oświadczenia nie zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony w przypadku, gdy dokument, o którym mowa nie będzie autorskim opracowaniem Wykonawcy, tj. stanowić będzie w całości lub w części kopię opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 1 do SIWZ bez wymaganego opisu opracowanego przez Wykonawcę.
Oraz ewentualnie jeśli zachodzą okoliczności należy dołączyć:
f) Załącznik Nr 8 – oświadczenie dotyczące podwykonawców.
g) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawcę, o ile uprawnienie osób podpisujących ofertę nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
22.5 Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń/artykułów;
2) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;
3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych;
4) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT;
5) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem
lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych.
22.6 Przez istotne zmiany umowy Zamawiający rozumie takie zmiany, które w postępowaniu przed udzieleniem umożliwiałyby złożenie innej znacząco odmiennej, ważnej oferty, jak również umożliwiałyby dopuszczenie innych Wykonawców. Katalog istotnych zmian umożliwiających zmianę zawartej umowy przewiduje pkt. 22.5.
22.7 Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy jest sporządzenie, podpisanego przez strony umowy, „Protokołu konieczności” określającego przyczyny zmian oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w pkt 22.5. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w § 10 ust. 2 projektu umowy.
22.8 Nieistotne zmiany zawartej umowy będą sporządzone pisemnie, po sporządzeniu Protokołu Konieczności w formie aneksu. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w § 16 ust. 2 projektu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Termin złożenia ofert upływa w dniu 15.06.2018 r. o godz. 10:00
Kopertę należy oznaczyć:
Oferta na: dostawę sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej nie otwierać przed dniem 15. 06. 2018 r. przed godziną 10:30”.
Termin otwarcia ofert: dnia 15.06.2018r. o godz. 10:30
|