Dostawa szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560984-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411211, 331411104, 331411128, 331411276
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych - ze względu na obszerny zakres zamówienia znajduje się on w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b73036c-dd9b-40d4-abaa-02bb876185d9
Biuletyn 560984-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Regon 30832400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 2633060, 2633061
Zamawiajacy fax 018 2633952, 2633950
Zamawiajacy email sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl
Adres strony url www.pszs.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.pszs.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pszs.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, poprzez Pocztę Polską lub innego operatora
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 14-34-400 Nowy Targ- budynek administracji- dziennik podawczy, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny DL-271-15/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych - ze względu na obszerny zakres zamówienia znajduje się on w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz.
Cpv glowny przedmiot 33141121-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych jego do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy osoby lub miejsce zamieszkania tej osoby (datę wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio). 4.Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 1. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w pkt 2 -art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia- art. 25a ust. 6 upzp. 7.Oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik numer 2). Uwaga: Wykonawca składa dokument w terminie określonym w art. 24 ust. 11 upzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Katalogi producenta w języku polskim celem weryfikacji oferowanych parametrów z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia- dotyczy szwów. 2.Karty danych technicznych, katalogi produktu oraz inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego- dla opatrunków i pozostałych wymogów. W przypadku wątpliwości Zamawiającego w zakresie oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganym prze z Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo proszenia o próbki.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz cenowy 2. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja opisana w siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579) - numer postępowania przetargowego - wniosku DL-271-15/18. 2. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego - apteki szpitalnej/ miejsca wskazanego - szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych, zwanych dalej „przedmiotem umowy” w ilościach podanych w załączniku/ach numer ……….., które stanowią integralną część umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 70%, łącznego zamówienia objętego niniejszą umową. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z 20.05.2010 r. O wyrobach medycznych, za wyjątkiem przedmiotu umowy wymienionego w pakiecie numer 6 poz. 6, który jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego - osobie wymienionej §3 ust. 5 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne dokumenty. 5. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron (JEŻELI UMOWA OBEJMUJE KILKA PAKIETÓW). §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku/ach numer ……………………… do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi:.................zł (słownie: ........................ ). Kwota podatku VAT wynosi:.................zł (słownie:...............). Wartość zamówienia brutto wynosi:.........zł (słownie:...............). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załączniku/ach numer ............... przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 5. Zmiana o której mowa w ust. 4 następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów i nie wymaga zawierania pisemnych aneksów. 6. Cena jednostkowa brutto wymieniona w pkt 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, załadunku, rozładunku, postawienia loco apteka szpitalna/ miejsca wskazanego przez Zamawiającego, podatek VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia podwykonawcy wykonania części/całości umowy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) zmianę numeru katalogowego – w przypadku wprowadzenia nowych/innych numerów katalogowych przez Wykonawcę, d) sposobu konfekcjonowania, a co za tym idzie liczby opakowań – w przypadku zmiany konfekcjonowania przez Wykonawcę, e) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. f) dostarczania zamienników o nie gorszych parametrach i w takiej samej cenie, w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu wyrobów zaoferowanych w ofercie. 8. Zmiana, o której mowa: a) w ust. 7 lit a- b musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. b) w ust. 7 lit c-f ma być odpowiednio przez Wykonawcę udokumentowana (nie wymaga podpisania aneksu przez obie strony). Na przedstawione przez Wykonawcę zmiany zgodę ma wyrazić Zamawiający. 9. W przypadku zgłoszonego przez Wykonawcę braku przedmiotu umowy u Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia partii towaru u innego Dostawcy i obciążenia różnicą cenową Wykonawcy, z którym zawarto umowę. §3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od..........do........ 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu o jakim mowa w ust.1, jednak nie dłużej, niż na okres do 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru o wadze nie większej niż 12kg będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych pisemnie w formie faksu lub wiadomości e-mail, w ciągu…….. dni roboczych (poniedziałek- piątek), w godz. 7:00 – 14:00, w sytuacjach pilnych, na tzw. „CITO” w ciągu 24 godzin od złożonego zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Partia towaru dostarczana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i każde opakowanie jednostkowe (saszetka) i opakowanie zbiorcze ma zawierać: nazwę produktu, numer serii, numer katalogowy lub inne dane identyfikujące produkt, nazwę i adres producenta, termin sterylności/ ważności nie krótszy ……. miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Informację o produkcie na opakowaniu mają być w j. polskim. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje: Kierownik Apteki Szpitalnej – p. Anna Zarzycka – numer telefonu: 18 2633600, 3601 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest p …………........- numer telefonu........................... numer faksu: …………… §4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 60 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego towaru i faktury. Faktura będzie dostarczona w oryginale z 1 kopią. §5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nieposiadających informacji o których mowa w §3 ust. 4, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy, - powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy. 2. Naruszenie przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków o których mowa w ust.1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §7 Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości asortymentu (dla szwów: pod pojęciem odpowiednia jakość rozumie się m.in. odpowiednia ostrość igły, nie odkształcanie się igły podczas szycia, zabezpieczenie stabilności igły w imadle, nie zaplatanie się szwu, pamięć skrętu szwu, pewność węzła po zawiązaniu, trwałość połączenia igły z nitką, łatwość otwierania opakowania, zabezpieczenie sterylności, nie strzępienie się nici), łącznie z wymianą towaru na wolny od wad lub uzupełnieniem brakującej partii załatwiane będą w terminie….. dni od złożonej reklamacji, na koszt i ryzyko Wykonawcy. §8 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -10% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -10% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -10% wartości niezrealizowanej części umowy w przypadku odmowy zawarcia przez Wykonawcę aneksu w sytuacji określonej w §3 ust. 2. -1,5% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. Kara umowna naliczona przez Zamawiającego będzie potrącona z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §10 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/w części........./w całości przez podwykonawcę. 2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §11 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §12 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. §13 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §14 Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia podwykonawcy wykonania części/całości umowy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) zmianę numeru katalogowego – w przypadku wprowadzenia nowych/innych numerów katalogowych przez Wykonawcę, d) sposobu konfekcjonowania, a co za tym idzie liczby opakowań – w przypadku zmiany konfekcjonowania przez Wykonawcę, e) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. f) dostarczania zamienników o nie gorszych parametrach i w takiej samej cenie, w razie braku możliwości lub istotnych trudności w dostarczeniu wyrobów zaoferowanych w ofercie. 2. Zmiana, o której mowa: a) w ust. 1 lit a- b musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. b) w ust. 1 lit c-f ma być odpowiednio przez Wykonawcę udokumentowana (nie wymaga podpisania aneksu przez obie strony). Na przedstawione przez Wykonawcę zmiany zgodę ma wyrazić Zamawiający.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Szew niewchłanialny, poliestrowy, pleciony niepowlekany i powlekany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szew niewchłanialny, poliestrowy, pleciony niepowlekany i powlekany- ze względu ba obszerny zakres zamówienia został on podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestawy specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Zestaw szewny- pleciona nić wchłanialna, poliestrowa, powlekana, zestaw stosowany w niewydolności cieśniowo- szyjkowej macicy- ze względu na obszerny zakres zamówienia znajduje się on w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Szwy syntetyczne wchłanialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy syntetyczne wchłanialne- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki na oparzenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki na oparzenia- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opatrunki, plastry, przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141112-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki, plastry, przylepce- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opatrunki do rurek intubacyjnych, pooperacyjne, chusteczki ułatwiające usuwanie opatrunków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki do rurek intubacyjnych, pooperacyjne, chusteczki ułatwiające usuwanie opatrunków- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki pokryte parafiną, przylepce.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki pokryte parafiną, przylepce- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki do zabiegów neurochirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki do zabiegów neurochirurgicznych- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Szew niewchłanialny, pleciony/ skręcany jedwab powlekany woskiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szew niewchłanialny, pleciony/ skręcany jedwab powlekany woskiem - ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Termin załatwienia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin ważności/ sterylności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)