sukcesywna dostawę druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569499-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawę druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 Wykonawca dostarczy próbki asortymentu tj.:
- Okładkę dyplomu – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ.
- Okładkę świadectwa – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ.
Każdorazowa dostawa towaru będzie weryfikowana co do zgodności wykonania ze złożoną próbką.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6722ecf-d800-4e26-b6b0-d74cb1b50169
Biuletyn 569499-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 1293330000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta musi zostać złozona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywna dostawę druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy
Numer referencyjny ZP/2184/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawę druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 Wykonawca dostarczy próbki asortymentu tj.: - Okładkę dyplomu – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ. - Okładkę świadectwa – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ. Każdorazowa dostawa towaru będzie weryfikowana co do zgodności wykonania ze złożoną próbką. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw druków szkolnictwa wyższego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda oraz załączyć dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Podmioty zagraniczne: Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Wykaz osób musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki oferowanego asortymentu: - Okładka dyplomu – 1 szt., zgodna z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ - Okładka świadectwa – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ Zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.3 SIWZ
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, oświadczenie o podwykonawcach (Jeżeli dotyczy), dowód wniesienia wadium, zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) Możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku gdy w terminie wskazanym wyżej nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto. W takim przypadku strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłużej niż o 12 miesięcy, pod warunkiem, że zmiany wskazane w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływu na wynagrodzenie należne Wykonawcy. b) zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust 1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli Wykonawca udowodni, iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano, c) rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust.1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli Wykonawca udowodni, iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. d) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury, zmiana dotyczy części wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie przepisów i nie wpływa na zmianę kwoty wskazanej w § 4 ust. 2. e) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, f) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktur
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy częściowej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)