GuidZP400 |
d6722ecf-d800-4e26-b6b0-d74cb1b50169
|
Biuletyn |
569499-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferta musi zostać złozona w formie pisemnej pod rygorem nieważności w siedzibie zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawę druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy
|
Numer referencyjny |
ZP/2184/D/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawę druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 Wykonawca dostarczy próbki asortymentu tj.:
- Okładkę dyplomu – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ.
- Okładkę świadectwa – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ.
Każdorazowa dostawa towaru będzie weryfikowana co do zgodności wykonania ze złożoną próbką.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem należycie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw druków szkolnictwa wyższego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda oraz załączyć dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Podmioty zagraniczne: Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Wykaz osób musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki oferowanego asortymentu:
- Okładka dyplomu – 1 szt., zgodna z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ
- Okładka świadectwa – 1 szt., zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 3 do SIWZ
Zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt. III.3 SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy, formularz cenowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, oświadczenie o podwykonawcach (Jeżeli dotyczy), dowód wniesienia wadium, zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) Możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku gdy w terminie wskazanym wyżej nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto. W takim przypadku strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłużej niż o 12 miesięcy, pod warunkiem, że zmiany wskazane w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływu na wynagrodzenie należne Wykonawcy.
b) zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust 1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli Wykonawca udowodni, iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano,
c) rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust.1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli Wykonawca udowodni, iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano.
d) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury, zmiana dotyczy części wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie przepisów i nie wpływa na zmianę kwoty wskazanej w § 4 ust. 2.
e) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
f) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|