GuidZP400 |
1e23a70a-2559-4535-85a4-9400115436a1
|
Biuletyn |
569290-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
|
Regon |
31332500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 848 10 11
|
Zamawiajacy fax |
61 848 49 90/91
|
Zamawiajacy email |
efilipiak@raszeja.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.raszeja.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.raszeja.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, piwnica.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia - modernizacja Izby Przyjęć z Centralną Rejestracją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
SR/XV-270-24-EFK/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia – modernizacja Izby Przyjęć z Centralną Rejestracją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (do 14 części / pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
- pakiet nr 1: Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego – 1 szt.
- pakiet nr 2: Kardiomonitory wraz z centralą kardiomonitorującą
- pakiet nr 3: Defibrylator – 1 sztuka
- pakiet nr 4: Wózki opatrunkowe – 3 sztuki
- pakiet nr 5: Unit laryngologiczny – 1 sztuka, Videofiberoskop – 1 sztuka
- pakiet nr 6: Lampy czołowe
- pakiet nr 7: Pulsoksymetr – 2 sztuki
- pakiet nr 8: Lampa czołowa – 1 sztuka
- pakiet nr 9: Ssak przenośny akumulatorowy – 3 sztuki
- pakiet nr 10: Zamgławiacz – 1 sztuka
- pakiet nr 11: Aparat EKG z wózkiem pod aparat – 2 sztuki
- pakiet nr 12: Pompy strzykawkowe (infuzyjne) – 6 sztuk, wraz z pompami objętościowymi, czujnikami kropli, stacją dokującą
- pakiet nr 13: Pozostałe wyposażenie
- pakiet nr 14: Hydrauliczny wózek podnośnikowy do przewożenia zwłok z tacą – 1 sztuka
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy – dla pakietów: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14.
- do 8 tygodni od daty podpisania umowy – dla pakietów: 1, 4, 13.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Aktualne certyfikaty i / lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE – dotyczy tych pakietów i tych sprzętów, dla których obowiązek taki wprowadzono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Certyfikat/Świadectwo dopuszczenia do użytkowania na terenie RP.
3. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, w postaci folderów, katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów o jakich mowa w § 13 ust. 1 p. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Dodatkowo dla pakietu nr 3: Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis urządzeń w Polsce w formie pisemnej, na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia:
1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ).
1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ).
1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ).
1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ).
1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ).
1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ).
1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Oferty zostaną otwarte dnia: 15.06.2018 r., o godz. otwarcia ofert 11:00, adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, Zamówienia Publiczne – III piętro Szpitala, pokój 361.
2. Kryteria oceny ofert:
Dla pakietów nr 1, 2, 3, 7, 9, 11, 12:
a) cena oferty (brutto) – 60%
b) ocena techniczna (jakość) – 30%
c) okres gwarancji – 10%
Dla pakietów nr 4, 5, 6, 8, 10, 13, 14:
a) cena oferty (brutto) – 60%
b) okres gwarancji – 40%
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 1: Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 8 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 2: Kardiomonitory wraz z centralą kardiomonitorującą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Kardiomonitory wraz z centralą kardiomonitorującą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 3: Defibrylator – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Defibrylator – 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 4: Wózki opatrunkowe – 3 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 8 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Wózki opatrunkowe – 3 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 5: Unit laryngologiczny – 1 sztuka, Videofiberoskop – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Unit laryngologiczny – 1 sztuka, Videofiberoskop – 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 6: Lampy czołowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Lampy czołowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 7: Pulsoksymetr – 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Pulsoksymetr – 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 8: Lampa czołowa – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Lampa czołowa – 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 9: Ssak przenośny akumulatorowy – 3 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Ssak przenośny akumulatorowy – 3 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 10: Zamgławiacz – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Zamgławiacz – 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 11: Aparat EKG z wózkiem pod aparat – 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Aparat EKG z wózkiem pod aparat – 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 12: Pompy strzykawkowe (infuzyjne) – 6 sztuk, wraz z pompami objętościowymi, czujnikami kropli, stacją dokującą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Pompy strzykawkowe (infuzyjne) – 6 sztuk, wraz z pompami objętościowymi, czujnikami kropli, stacją dokującą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 13: Pozostałe wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 8 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Pozostałe wyposażenie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET nr 14: Hydrauliczny wózek podnośnikowy do przewożenia zwłok z tacą – 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
- do 5 tygodni od daty podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Hydrauliczny wózek podnośnikowy do przewożenia zwłok z tacą – 1 sztuka
|
| |