Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia - modernizacja Izby Przyjęć z Centralną Rejestracją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu

Data publikacji 2018-06-07
Data zakończenia 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569290-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia – modernizacja Izby Przyjęć z Centralną Rejestracją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (do 14 części / pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
- pakiet nr 1: Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego – 1 szt.
- pakiet nr 2: Kardiomonitory wraz z centralą kardiomonitorującą
- pakiet nr 3: Defibrylator – 1 sztuka
- pakiet nr 4: Wózki opatrunkowe – 3 sztuki
- pakiet nr 5: Unit laryngologiczny – 1 sztuka, Videofiberoskop – 1 sztuka
- pakiet nr 6: Lampy czołowe
- pakiet nr 7: Pulsoksymetr – 2 sztuki
- pakiet nr 8: Lampa czołowa – 1 sztuka
- pakiet nr 9: Ssak przenośny akumulatorowy – 3 sztuki
- pakiet nr 10: Zamgławiacz – 1 sztuka
- pakiet nr 11: Aparat EKG z wózkiem pod aparat – 2 sztuki
- pakiet nr 12: Pompy strzykawkowe (infuzyjne) – 6 sztuk, wraz z pompami objętościowymi, czujnikami kropli, stacją dokującą
- pakiet nr 13: Pozostałe wyposażenie
- pakiet nr 14: Hydrauliczny wózek podnośnikowy do przewożenia zwłok z tacą – 1 sztuka

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e23a70a-2559-4535-85a4-9400115436a1
Biuletyn 569290-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Regon 31332500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 848 10 11
Zamawiajacy fax 61 848 49 90/91
Zamawiajacy email efilipiak@raszeja.poznan.pl
Adres strony url www.raszeja.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.raszeja.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, piwnica.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia - modernizacja Izby Przyjęć z Centralną Rejestracją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Numer referencyjny SR/XV-270-24-EFK/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia – modernizacja Izby Przyjęć z Centralną Rejestracją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (do 14 części / pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. - pakiet nr 1: Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego – 1 szt. - pakiet nr 2: Kardiomonitory wraz z centralą kardiomonitorującą - pakiet nr 3: Defibrylator – 1 sztuka - pakiet nr 4: Wózki opatrunkowe – 3 sztuki - pakiet nr 5: Unit laryngologiczny – 1 sztuka, Videofiberoskop – 1 sztuka - pakiet nr 6: Lampy czołowe - pakiet nr 7: Pulsoksymetr – 2 sztuki - pakiet nr 8: Lampa czołowa – 1 sztuka - pakiet nr 9: Ssak przenośny akumulatorowy – 3 sztuki - pakiet nr 10: Zamgławiacz – 1 sztuka - pakiet nr 11: Aparat EKG z wózkiem pod aparat – 2 sztuki - pakiet nr 12: Pompy strzykawkowe (infuzyjne) – 6 sztuk, wraz z pompami objętościowymi, czujnikami kropli, stacją dokującą - pakiet nr 13: Pozostałe wyposażenie - pakiet nr 14: Hydrauliczny wózek podnośnikowy do przewożenia zwłok z tacą – 1 sztuka
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy – dla pakietów: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14. - do 8 tygodni od daty podpisania umowy – dla pakietów: 1, 4, 13.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Zakresie warunkow udzialu Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 50 000,00 pln.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Aktualne certyfikaty i / lub deklaracje potwierdzające spełnienie odpowiednich dla wyrobu medycznego norm i dyrektyw, uwzględniając w szczególności wymagania UE. Deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE – dotyczy tych pakietów i tych sprzętów, dla których obowiązek taki wprowadzono w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Certyfikat/Świadectwo dopuszczenia do użytkowania na terenie RP. 3. Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ, w postaci folderów, katalogów, ulotek informacyjnych lub innych dokumentów o jakich mowa w § 13 ust. 1 p. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Dodatkowo dla pakietu nr 3: Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis urządzeń w Polsce w formie pisemnej, na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty, załączniki i oświadczenia: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia – wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 8 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferty zostaną otwarte dnia: 15.06.2018 r., o godz. otwarcia ofert 11:00, adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, Zamówienia Publiczne – III piętro Szpitala, pokój 361. 2. Kryteria oceny ofert: Dla pakietów nr 1, 2, 3, 7, 9, 11, 12: a) cena oferty (brutto) – 60% b) ocena techniczna (jakość) – 30% c) okres gwarancji – 10% Dla pakietów nr 4, 5, 6, 8, 10, 13, 14: a) cena oferty (brutto) – 60% b) okres gwarancji – 40%

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET nr 1: Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 8 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Myjnia – dezynfektor przeznaczona do mycia i dezynfekcji termicznej naczyń szpitalnych na odpady pochodzenia ludzkiego – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET nr 2: Kardiomonitory wraz z centralą kardiomonitorującą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Kardiomonitory wraz z centralą kardiomonitorującą
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET nr 3: Defibrylator – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Defibrylator – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET nr 4: Wózki opatrunkowe – 3 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 8 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Wózki opatrunkowe – 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET nr 5: Unit laryngologiczny – 1 sztuka, Videofiberoskop – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Unit laryngologiczny – 1 sztuka, Videofiberoskop – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET nr 6: Lampy czołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Lampy czołowe
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET nr 7: Pulsoksymetr – 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Pulsoksymetr – 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET nr 8: Lampa czołowa – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Lampa czołowa – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET nr 9: Ssak przenośny akumulatorowy – 3 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Ssak przenośny akumulatorowy – 3 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET nr 10: Zamgławiacz – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Zamgławiacz – 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET nr 11: Aparat EKG z wózkiem pod aparat – 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Aparat EKG z wózkiem pod aparat – 2 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa PAKIET nr 12: Pompy strzykawkowe (infuzyjne) – 6 sztuk, wraz z pompami objętościowymi, czujnikami kropli, stacją dokującą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Pompy strzykawkowe (infuzyjne) – 6 sztuk, wraz z pompami objętościowymi, czujnikami kropli, stacją dokującą
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa PAKIET nr 13: Pozostałe wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 8 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Pozostałe wyposażenie
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa PAKIET nr 14: Hydrauliczny wózek podnośnikowy do przewożenia zwłok z tacą – 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: - do 5 tygodni od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Hydrauliczny wózek podnośnikowy do przewożenia zwłok z tacą – 1 sztuka
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)