1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Czas na profesjonalistów” realizowanego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części:
część 1 – sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik usług kosmetycznych
część 2 − sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik masażysta
część 3 − sprzęt specjalistyczny do pracowni technik dentystyczny
część 4 − sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik farmaceutyczny
część 5 − sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni arteterapii
część 6 − pomoce dydaktyczne do pracowni anatomicznej
część 7 – sprzęt medyczny do pracowni przedmiotów zawodowych
część 8 − sprzęt komputerowy do pracowni przedmiotów zawodowych
część 9 − programy multimedialne do kształcenia zawodowego
część 10 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik masażysta
część 11 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik usług kosmetycznych
część 12 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik farmaceutyczny
część 13 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik dentystyczny
a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy;
b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, lub z udziałem kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do siedziby Zamawiającego tj. Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego im. Władysławy Szoc w Chełmie, ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm
c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej części zamówienia.
2. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
3. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość sprzętu i pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje techniczną został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5, 6, 7, 8. 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do SIWZ. Wymienione
w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Książki muszą mieć formę drukowaną (wyklucza się e-booki, audiobooki itp.).
Liczba oferowanych książek, odpowiadających poszczególnym pozycjom wykazu, musi być zgodna z liczbą wskazaną w kolumnie „liczba sztuk”. Proponowane w wykazie daty wydania są datami sugerowanymi. Wykonawca może dostarczyć książkę o późniejszej dacie wydania niż podana w wykazie.
4. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych (wskazane w załącznikach nr 5, 6, 7, 8. 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.
5. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
|
GuidZP400 |
273dbc47-dd2e-4859-b3b3-4132bf951d9c
|
Biuletyn |
570545-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policealna – Medyczne Studium Zawodowe im. Władysławy Szoc w Chełmie
|
Regon |
28985100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 5652651,
|
Zamawiajacy fax |
82 5652651
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@medyki-chelm.pl,
|
Adres strony url |
www.medyki-chelm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt "Czas na profesjonalistów" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa jedostka organizacyjna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.medyki-chelm.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.medyki-chelm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w fomie pisemnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotów zawodowych realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotów zawodowych w ramach projektu „Czas na profesjonalistów” realizowanego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części:
część 1 – sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik usług kosmetycznych
część 2 − sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik masażysta
część 3 − sprzęt specjalistyczny do pracowni technik dentystyczny
część 4 − sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni technik farmaceutyczny
część 5 − sprzęt i pomoce dydaktyczne do pracowni arteterapii
część 6 − pomoce dydaktyczne do pracowni anatomicznej
część 7 – sprzęt medyczny do pracowni przedmiotów zawodowych
część 8 − sprzęt komputerowy do pracowni przedmiotów zawodowych
część 9 − programy multimedialne do kształcenia zawodowego
część 10 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik masażysta
część 11 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik usług kosmetycznych
część 12 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik farmaceutyczny
część 13 − literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik dentystyczny
a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy;
b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, lub z udziałem kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do siedziby Zamawiającego tj. Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego im. Władysławy Szoc w Chełmie, ul. Szpitalna 50, 22-100 Chełm
c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej części zamówienia.
2. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
3. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość sprzętu i pomocy dydaktycznych, ich specyfikacje techniczną został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5, 6, 7, 8. 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do SIWZ. Wymienione
w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Książki muszą mieć formę drukowaną (wyklucza się e-booki, audiobooki itp.).
Liczba oferowanych książek, odpowiadających poszczególnym pozycjom wykazu, musi być zgodna z liczbą wskazaną w kolumnie „liczba sztuk”. Proponowane w wykazie daty wydania są datami sugerowanymi. Wykonawca może dostarczyć książkę o późniejszej dacie wydania niż podana w wykazie.
4. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych (wskazane w załącznikach nr 5, 6, 7, 8. 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.
5. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
|
Cpv glowny przedmiot |
36162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w ppkt. a) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 3 lit. a: składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 3 rozdz. VI SIWZ potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne do pracowni technik usług kosmetycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 1 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 5 do SIWZ obejmuje:
Zestaw do mikrodermabrazji – 2 szt., Zestaw do mezoterapii bezigłowej – 2 szt., Głowica ciepło-zimno – 2 szt., Pistolet do przekłuwania uszu – 1 szt., Urządzenie RF– 1 szt., Urządzenie do podgrzewania parafiny – 1 szt., Pędzle do nakładania masek – 1 szt., Pędzle do nakładania masek Stolik zabiegowy – 1 zestaw, Lampa solux – 1 szt., Maska termiczna – 1 szt. , Dermatoskop - – 1 szt., Fotel do pedicure – 1 szt., Brodzik do kąpieli stóp – 1 szt. , Sterylizator UV – 1 szt., Chłodziarka – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne do pracowni technik masażysta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 2 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 6 do SIWZ obejmuje:
Lalka do masażu – 1 szt., Fotel do masażu karku – 1 szt., Materiały zużywalne - 1 kpl., Zestaw wałków i klinów do masażu - 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt specjalistyczny do pracowni technik dentystyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 3 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 7 do SIWZ obejmuje:
Drukarka 3D – 1 szt., Skaner protetyczny – 1 szt., Piła mechaniczna do przecinania modeli dzielonych – 1 szt., Frezarka – 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne do pracowni technik farmaceutyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 4 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 8 do SIWZ obejmuje:
Sprzęt szklany – 1 kpl., Sprzęt gumowy - 1 kpl., Sprzęt z tworzyw sztucznych – 1 kpl., Surowce farmaceutyczne – 1 kpl., Leki gotowe wykorzystywane w recepturze - 1 kpl., Materiały i surowce do identyfikacji roślin leczniczych i surowców lekarskich – 1 kpl., Opakowania, sygnatury, naklejki z poleceniami – 1 kpl
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne do pracowni arteterapii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42650000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 5 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 9 do SIWZ obejmuje:
Stół do witrażu – 1 szt., Materiały do ozdabiania witrażu – 1 kpl., Lutownica – 5 szt., Szlifierka do szkła – 2 szt., Szczypce do łamania szkła – 5 szt., Noże do cięcia szkła – 5 szt., Sztalugi – 5 szt., Dłuta do linorytu – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce dydaktyczne do pracowni anatomicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 6 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 10 do SIWZ obejmuje:
Model szkieletu człowieka – 1 szt., Model układu mięśniowego człowieka – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny do pracowni przedmiotów zawodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 7 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 11 do SIWZ obejmuje:
Defibrylator automatyczny AED – 2 szt., Zestaw do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy do pracowni przedmiotów zawodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie w zakresie części nr 8 jest związane realizowana przez zamawiającego działalnością dydaktyczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 8 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 12 do SIWZ obejmuje:
Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką – 1 szt., Projektor multimedialny – 1 szt., Komputer stacjonarny – 1 zestaw
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Programy multimedialne do kształcenia zawodowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48190000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 9 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 13 do SIWZ obejmuje:
Multimedialny atlas anatomiczny 3D – 1 szt., Komputerowy program apteczny – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik masażysta
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 10 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 14 do SIWZ obejmuje: Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik masażysta - 41 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik farmaceutyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 12 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 16 do SIWZ obejmuje: Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik farmaceutyczny – 7 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla technik dentystyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 13 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 17 do SIWZ obejmuje: Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla technik dentystyczny – 12 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik usług kosmetycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Cześć nr 11 zamówienia ujęta jest w załączniku nr 15 do SIWZ obejmuje: Literatura specjalistyczna i filmy dydaktyczne dla kierunku technik usług kosmetycznych – 29 pozycji
|
| |