| GuidZP400 | 
						
															b1686cac-798e-4dcd-9b31-9535ceb92b3c
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															569644-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Główny Urząd  Statystyczny
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															33150100017
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Al. Niepodległości
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															208
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Warszawa
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															00-925 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															mazowieckie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															22 608 36 00
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															226 083 189
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															m.brzychcy@stat.gov.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań promocyjnych GUS.
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															3/DK/PN/2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań promocyjnych GUS. W celu ułatwienia dostępu dla małych i średnich przedsiębiorstw przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część nr 1 - Zakup materiałów i nagród na potrzeby komunikacji wewnętrznej. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyszczególnionych poniżej materiałów promocyjnych:
1)	Długopis metalowy 500 szt.; 2) Zestaw piśmienniczy długopis i ołówek automatyczny 100 zestawów; 3) Magnesy reklamowe 2.000 szt.; 4) Notesy magnetyczne 1.000 szt.; 5)	Torba materiałowa 700 szt.; 6) Kredki 500 zestawów; 7)Przypinka na agrafkę 2.000 szt.; 8)	Zawieszka odblaskowa 1.000  szt.; 9) Brelok do kluczy z żetonem do wózka na zakupy 1.000  szt.; 10) Frisbee/dyski ultimate 300 szt.; 11) Lampka mrugająca/ lampka migająca 100 szt.; 12) Ręcznik sportowy 400 szt. 13) Opaska odblaskowa 1.000 szt.; 14) Opaska na rękę / frotka 250 szt. Część 2 - Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby GUS. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyszczególnionych poniżej materiałów promocyjnych: 1) Długopis metalowy	5.000 szt.; 2) Zestaw kredek kolorowych 200 zestawów; 3) Torba na gadżety 4.000 szt.; 4) Pendrive 1.000 szt.; 5) Powerbank 1.000  szt.; 6) Smycz 4.000 szt.; 7) Samoodblaskowa opaska zaciskowa 4.000 szt.; 8) Ołówek 4.000  szt.; 9) Teczka tekturowa 4.000   szt.; 10) Kubek 300 szt. 11) Notes 1.000  szt.; 12) Roll-up 20 szt.; 13) Ścianka medialna nr 1 - 1 szt.; 14)	Ścianka medialna nr 2- 1 szt. Część nr 3 - Zakup fotobazy na potrzeby Portalu Informacyjnego GUS. Przedmiotem zamówienia jest wykupienie abonamentu na dostęp do fotobazy w zakresie zdjęć i ilustracji wektorowych.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															39294100-0
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Część nr 1 - Termin realizacji zamówienia: 45 dni od daty podpisania umowy. Część nr 2 - Termin realizacji zamówienia: 45 dni od daty podpisania umowy. Część nr 3 - Termin realizacji zamówienia: 12 okresów rozliczeniowych, tj. 360 dni od daty zawarcia Umowy. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (pkt. 1.10 SIWZ).
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Dla Części nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) Dla udokumentowania spełnienia warunku w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca musi wykazać zdolność kredytową lub dysponowanie środkami finansowymi 
w wysokości, co najmniej 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Część nr 2 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) Dla udokumentowania spełnienia warunku w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca musi wykazać zdolność kredytową lub dysponowanie środkami finansowymi w wysokości, co najmniej 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Część nr 3 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1)	Dla udokumentowania spełnienia warunku w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawca przedłoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Minimalny poziom wymaganych standardów: Wykonawca musi wykazać zdolność kredytową lub dysponowanie środkami finansowymi w wysokości, co najmniej 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Część nr 1 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali lub wykonują w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić 25.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Część nr 2 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali lub wykonują w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić 90.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych). Część nr 3 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali lub wykonują w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną umowę na zakup fotobazy o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Przez umowę zakupu fotobazy Zamawiający rozumie umowę zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić 15.000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
													 | 
					
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															dla Części nr 1, Części nr 2 lub Części nr 3
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (wzór wykazu dla Części nr 1, Części nr 2 lub Części nr 3, stanowi odpowiednio Załącznik nr 8.1, 8.2 lub 8.3. do SIWZ).
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															1. Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 1) dla Części nr 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 2) dla Części nr 2: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3) dla Części nr 3: 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych). 3. Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego: Oddział Okręgowy NBP w Warszawie 31 1010 1010 0024 7913 9120 0000 z dopiskiem „wadium - numer sprawy: 3/DK/PN/2018” oraz odpowiednio: „Część nr 1” lub „Część nr 2” lub „Część nr 3”. 5.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)	gwarancjach bankowych; 4)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Dla Części nr 1 - 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy w następujących przypadkach lub okolicznościach: 1) gdy zachodzi konieczność zastąpienia Materiału innym, pod warunkiem, że spełnia on wymagania określone w Umowie i załącznikach do Umowy, a zmiana wynika: a)	ze zmiany producenta, b) z faktu, że producent zakończył produkcję, c) z faktu, że skończyła się dostępność Materiału zaoferowanego przez Wykonawcę;  Każdorazowe zastąpienie Materiału jest możliwe wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego; 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy; 3) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, zgodnie z postanowieniami § 16 Umowy; 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług. Dla Części nr 2 - 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy w następujących przypadkach lub okolicznościach: 1) gdy zachodzi konieczność zastąpienia Materiału innym, pod warunkiem, że spełnia on wymagania określone w Umowie i załącznikach do Umowy, a zmiana wynika: a)	ze zmiany producenta, b) z faktu, że producent zakończył produkcję, c) z faktu, że skończyła się dostępność Materiału zaoferowanego przez Wykonawcę;  Każdorazowe zastąpienie Materiału jest możliwe wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego; 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy; 3) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, zgodnie z postanowieniami § 16 Umowy; 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług. Dla Części nr 3 - 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy w następujących przypadkach lub okolicznościach: 1)	zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy; 2)	w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, zgodnie z postanowieniami § 16 Umowy; 3)	zmiany stawki podatku od towarów i usług.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-06-22T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| IV 6 6 | 
						
															I. Klauzula środowiskowa. Dla Części nr 1 - W ramach spełnienia wymagań klauzuli środowiskowej Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Materiały do siedziby Zamawiającego w opakowaniach zbiorczych, pochodzących z tworzywa lub papieru pochodzącego z  recyklingu na swój koszt i ryzyko, w godzinach między 10.00 a 14.00, w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca w celu weryfikacji spełnienia ww. klauzuli, wraz z dostawą przedstawi dokument poświadczający, że opakowania zbiorcze zostały wykonane z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyclingu. W przypadku nieprzedstawienia dokumentu, o którym mowa w zdaniu powyżej, Zamawiający uzna, że opakowania zbiorcze, nie zostały wykonana z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyklingu.  Dla Części nr 2 - W ramach spełnienia wymagań klauzuli środowiskowej Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Materiały do siedziby Zamawiającego w opakowaniach zbiorczych, pochodzących z tworzywa lub papieru pochodzącego z  recyklingu na swój koszt i ryzyko, w godzinach między 10.00 a 14.00, w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca w celu weryfikacji spełnienia ww. klauzuli, wraz z dostawą przedstawi dokument poświadczający, że opakowania zbiorcze zostały wykonane z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyclingu. W przypadku nieprzedstawienia dokumentu, o którym mowa w zdaniu powyżej, Zamawiający uzna, że opakowania zbiorcze, nie zostały wykonana z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyklingu. Dla Części nr 3 - Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów środowiskowych w formie klauzuli środowiskowej. II. Klauzule społeczne.  Części nr 1 - Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów społecznych w formie klauzuli społecznej. Części nr 2 - Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów społecznych w formie klauzuli społecznej. Części nr 3 - Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów społecznych w formie klauzuli społecznej. III. Dostępności dla osób niepełnosprawnych. Części nr 1 - 
Materiały promocyjne  mogą być używane przez osoby z niepełnosprawnością, nie tracą swoich walorów użytkowych przy użytkowaniu przez osoby z różnym formami niepełnosprawności. Części nr 2 - Materiały promocyjne  mogą być używane przez osoby z niepełnosprawnością, nie tracą swoich walorów użytkowych przy użytkowaniu przez osoby z różnym formami niepełnosprawności. Części nr 3 - Przedmiot zamówienia będzie użytkowany przez ograniczoną liczbę użytkowników i nie zachodzą przesłanki dostosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. IV. Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy z VAT. Wykonawca wniesie zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego Oddział Okręgowy NBP w Warszawie 31 1010 1010 0024 7913 9120 0000 z dopiskiem „zabezpieczenie - numer sprawy: 3/DK/PN/2018 oraz odpowiednio „Część nr 1” lub „Część nr 2” lub „Część nr 3”, 2)	poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych, 3) poręczeniach bankowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
													 | 
					
							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Zakup materiałów i nagród na potrzeby komunikacji wewnętrznej.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39294100-0
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					45
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					I. W ramach spełnienia wymagań klauzuli środowiskowej Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Materiały do siedziby Zamawiającego w opakowaniach zbiorczych, pochodzących z tworzywa lub papieru pochodzącego z  recyklingu na swój koszt i ryzyko, w godzinach między 10.00 a 14.00, w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca w celu weryfikacji spełnienia ww. klauzuli, wraz z dostawą przedstawi dokument poświadczający, że opakowania zbiorcze zostały wykonane z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyclingu. W przypadku nieprzedstawienia dokumentu, o którym mowa w zdaniu powyżej, Zamawiający uzna, że opakowania zbiorcze, nie zostały wykonana z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyklingu. II. Klauzule społeczne. Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów społecznych w formie klauzuli społecznej. III. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Materiały promocyjne  mogą być używane przez osoby z niepełnosprawnością, nie tracą swoich walorów użytkowych przy użytkowaniu przez osoby z różnym formami niepełnosprawności. IV.  Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy z VAT. Wykonawca wniesie zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego Oddział Okręgowy NBP w Warszawie 31 1010 1010 0024 7913 9120 0000 z dopiskiem „zabezpieczenie - numer sprawy: 3/DK/PN/2018 oraz  „Część nr 1”, 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych, 3) poręczeniach bankowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyszczególnionych poniżej materiałów promocyjnych: 1)	Długopis metalowy 500 szt.; 2) Zestaw piśmienniczy długopis i ołówek automatyczny 100 zestawów; 3) Magnesy reklamowe 2.000 szt.; 4) Notesy magnetyczne 1.000 szt.; 5)	Torba materiałowa 700 szt.; 6) Kredki 500 zestawów; 7)Przypinka na agrafkę 2.000 szt.; 8) Zawieszka odblaskowa 1.000  szt.; 9) Brelok do kluczy z żetonem do wózka na zakupy	1.000   szt.; 10) Frisbee/dyski ultimate 300 szt.; 11) Lampka mrugająca/ lampka migająca 100 szt.; 12) Ręcznik sportowy 400 szt. 13) Opaska odblaskowa 1.000 szt.; 14) Opaska na rękę / frotka 250 szt.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Zakup materiałów promocyjnych na potrzeby GUS. 
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39294100-0
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					45
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					I. W ramach spełnienia wymagań klauzuli środowiskowej Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Materiały do siedziby Zamawiającego w opakowaniach zbiorczych, pochodzących z tworzywa lub papieru pochodzącego z  recyklingu na swój koszt i ryzyko, w godzinach między 10.00 a 14.00, w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca w celu weryfikacji spełnienia ww. klauzuli, wraz z dostawą przedstawi dokument poświadczający, że opakowania zbiorcze zostały wykonane z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyclingu. W przypadku nieprzedstawienia dokumentu, o którym mowa w zdaniu powyżej, Zamawiający uzna, że opakowania zbiorcze, nie zostały wykonana z tworzywa lub papieru pochodzącego z recyklingu. II. Klauzule społeczne. Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów społecznych w formie klauzuli społecznej. III. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Materiały promocyjne  mogą być używane przez osoby z niepełnosprawnością, nie tracą swoich walorów użytkowych przy użytkowaniu przez osoby z różnym formami niepełnosprawności. IV.  Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy z VAT. Wykonawca wniesie zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego Oddział Okręgowy NBP w Warszawie 31 1010 1010 0024 7913 9120 0000 z dopiskiem „zabezpieczenie - numer sprawy: 3/DK/PN/2018 oraz  „Część nr 2”, 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych, 3) poręczeniach bankowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wyszczególnionych poniżej materiałów promocyjnych: 1) Długopis metalowy 5.000 szt.; 2) Zestaw kredek kolorowych 200 zestawów; 3) Torba na gadżety 4.000 szt.; 4) Pendrive 1.000 szt.; 5)Powerbank 1.000  szt.; 6) Smycz 4.000 szt.; 7) Samoodblaskowa opaska zaciskowa 4.000 szt.; 8) Ołówek 4.000  szt.; 9) Teczka tekturowa 4.000   szt.; 10) Kubek 300 szt. 11) Notes 1.000  szt.; 12) Roll-up 20 szt.; 13) Ścianka medialna nr 1 - 1 szt.; 14) Ścianka medialna nr 2 - 1 szt.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					Zakup fotobazy na potrzeby Portalu Informacyjnego GUS. 
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					39294100-0
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					I. Klauzula środowiskowa. Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów środowiskowych w formie klauzuli środowiskowej.. II. Klauzule społeczne. Zamawiający nie określił wymagań dotyczących aspektów społecznych w formie klauzuli społecznej. III. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia będzie użytkowany przez ograniczoną liczbę użytkowników i nie zachodzą przesłanki dostosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. IV.  Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy z VAT. Wykonawca wniesie zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą zabezpieczenia. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Głównego Urzędu Statystycznego Oddział Okręgowy NBP w Warszawie 31 1010 1010 0024 7913 9120 0000 z dopiskiem „zabezpieczenie - numer sprawy: 3/DK/PN/2018 oraz  „Część nr 3”, 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych, 3) poręczeniach bankowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.).
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					Przedmiotem zamówienia jest wykupienie abonamentu na dostęp do fotobazy w zakresie zdjęć i ilustracji wektorowych.
																			 | 
								
														
						|   |   |