GuidZP400 |
dd45d62c-3dd6-4359-be13-a9e430d6fd7f
|
Biuletyn |
572688-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
|
Regon |
63015300300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60967
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 573 323
|
Zamawiajacy fax |
061 8572727, 8572489
|
Zamawiajacy email |
kszp@wzipoznan.pl
|
Adres strony url |
www.wzipoznan.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Budżetowa MON
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://wzipoznan.wp.mil.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wzipoznan.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowym Zarządzie Infrastruktury, ul. Kościuszki 92/98, 61-716 Poznań (skrytka pocztowa 129), budynek nr 3, pokój nr 5 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla WOT i WZI”
|
Numer referencyjny |
53/WZI/18/WGSI
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla WOT i WZI”
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
325414,16
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Szacunkowa wartość zamówienia to: 325414,16 zł netto tj. 75472,36 euro w tym na zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: 29500,00 zł netto tj. 6 841,00 euro
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy mebli o zbliżonym charakterze na kwotę minimum 200 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
3. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich:
Zgodnie z art. 22a ust 1 - 6 ustawy Pzp wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu
do konkretnego zamówienia może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi wskazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP. W tym celu wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną składają oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ);
aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
wykaz zrealizowanych zamówień, nie wcześniej niż w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4 do SIWZ;
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizuje zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ)
Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomicznej, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 13-22 oraz art. 24 ust 5 pkt.1, 2 i 4.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 5 do SIWZ.
Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie.
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (przedłożyć wraz z ofertą):
dokument potwierdzający spełnianie poniższych wymagań wystawiony przez niezależną jednostkę certyfikującą (np. certyfikat, atest) lub deklarację zgodności wraz z dokumentem poświadczającym przeprowadzenie badań na zgodność z niżej wymienionymi normami lub normami równoważnymi (świadectwo lub wyniki badań, atest, raport)
Dla Mebli:
- atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych, recepcyjnych i gabinetowych w zakresie zgodności wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa, wytrzymałości
i trwałości zgodnie z normami PN-EN14073-2:2006 oraz PN-EN 527-2:2004
- atest/y na oferowany/e system/y mebli pracowniczych, recepcyjnych i gabinetowych w zakresie oceny higienicznej wyrobów z przeznaczeniem do wyposażenia pomieszczeń użyteczności publicznej.
Dla Foteli, krzeseł, sof:
- sprawozdanie z badań w zakresie wytrzymałości i wymiarów wg EN 1335 dotyczące oferowanych foteli obrotowych
- sprawozdanie z badań w zakresie wytrzymałości i stabilności w oparciu o normy PN EN 13761 dotyczące oferowanych krzeseł konferencyjnych.
Wszystkie meble zawarte w opisie technicznym musza być fabrycznie nowe.
W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VIII niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Ppz, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba
że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) formularz cenowy – załącznik nr 1.1 do SIWZ,
3) dokument potwierdzający wniesienie wadium,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców,
w przypadku gdy:
a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba,
b) w przypadku podpisania oferty i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą Wykonawcę,
c) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu każdego z wykonawców.
Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
Oświadczenia inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów, które każdego dotyczą.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII przedkłada dokumenty wymienione w § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju
z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie
o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone wraz z ofertą. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 5 do SIWZ.
Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100)
2. Wadium może być wniesione w, w jednej z form zgodnie z zapisem art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem
na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, do dnia 25.06.2018r.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia
na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100)
2. Wadium może być wniesione w, w jednej z form zgodnie z zapisem art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem
na konto Wojskowego Zarządu Infrastruktury: NBP O/O POZNAŃ NR 791010 1469 0048 4813 9120 0000, do dnia 25.06.2018r.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia
na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z zapisami § 13 wzoru umowy tj. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia aneksem zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1. Terminu wykonania zamówienia – w przypadku gdy w szczególności zmiana terminu wynika z uzasadnionego wniosku użytkownika, który z racjonalnych przyczyn zawnioskuje o przesunięcie terminu realizacji umowy lub zmianę harmonogramu w tym jeżeli taki wniosek uzasadnia ważny interes obronny RP.
2. Zmiany ceny jednostkowej wynagrodzenia – w przypadku gdy w szczególności
w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana podatku VAT.
3. Zmiany osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach losowych, zmianach organizacyjnych.
4. Zmiany wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy
w szczególności podwykonawca wykonuje wadliwie umowę, zaprzestał jej wykonania lub w razie upadłości ( likwidacji podwykonawcy).
5. Zakres realizacji umowy – w szczególności w przypadku gdy Zamawiający nie posiada środków finansowych na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|