GuidZP400 |
e2123707-f67a-45ae-9970-706f2b23d81c
|
Biuletyn |
573323-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Regon |
45066502400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18404
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
864 733 610
|
Zamawiajacy fax |
864 733 210
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-lomza.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-lomza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego (pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18 – 404 Łomża; godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30- 15.05
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
|
Numer referencyjny |
ZT-SZP-226/01/22/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Zamówienie podzielone jest na 18 części, zwane dalej pakietami, tj.:
PAKIET 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI, MYCIA I PIELĘGNACJI RĄK I CIAŁA
PAKIET 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO
PAKIET 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII
PAKIET 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII,
PAKIET 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI
PAKIET 6 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ
PAKIET 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM
PAKIET 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU.
PAKIET 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG)
PAKIET 10 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ORAZ CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI
I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO ODPORNEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU
PAKIET 11 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE
PAKIET 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ.
PAKIET 13 - ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM
PAKIET 14 - ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI
PAKIET 15 - PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH
PAKIET 16 - PREPARATY MYJĄCE POWIERZCHNI
PAKIET 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY
PAKIET 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
PAKIET 1 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 2 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 3 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 4 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 5 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 6 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 7 - od dnia 28 września 2018 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 8 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 9 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 10 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 11 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 12 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 13 – od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 14 – od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 15 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 16 - od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 17- od dnia 2 sierpnia 2018 r. dnia 31 grudnia 2019 r.
PAKIET 18 - od dnia 28 września 2018 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie przez zaoferowane dostawy wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę – dotyczy wszystkich Pakietów
b) dotyczy PAKIETU 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI, MYCIA I PIELĘGNACJI RĄK I CIAŁA
- w przypadku produktu leczniczego Zamawiający wymaga świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym, ulotki informacyjne produktu.
-w przypadku produktu biobójczego Zamawiający wymaga świadectwa rejestracji produktu biobójczego, pozwolenie na obrót produktem biobójczym, preparat posiada wpis do Wykazu Produktów Biobójczych,
- preparaty przebadane w wymaganym zakresie według norm zawartych w normie PN-EN 14885:
Bakterie - EN 13727 lub 12791
Wirusy – EN 14476
Grzyby -EN 13624
Tbc – EN 14348
Ponadto Zamawiający wymaga:
• raportów badań potwierdzających skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885.
• kart charakterystyki produktu biobójczego
c) dotyczy PAKIETU 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO
Zamawiający wymaga:
-świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym
- oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z:
Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.);
Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ;
Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.);
d) PAKIET 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII
Zamawiający wymaga:
-świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym
- oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z:
Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.);
Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ;
Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.);
e) dotyczy PAKIETU 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII,
Zamawiający wymaga:
-świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym
- oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z:
Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.);
Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ;
Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.);
f) dotyczy PAKIETU 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI
Zamawiający wymaga:
- świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym
- oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z:
Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz.122 t.j.)– dla wyrobów biobójczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U.2015, poz.2045 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (DZ.U.2017.211 t.j.);
Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2017, poz.2211 t.j.) – dla produktów leczniczych;
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U.2010, poz.1416 z późn. zm.) ;
Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2018r., poz.143 t.j.);
g) dotyczy PAKIETU 6 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
1. Kart charakterystyki substancji chemicznej.
2. świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity)
3. deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą
4. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
5. świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
6. Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym,
7. Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych.
8. Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
h) dotyczy PAKIETU 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Kart charakterystyki substancji chemicznej.
b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity)
c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą
d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
f) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych.
g) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
i) PAKIET 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU.
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Kart charakterystyki substancji chemicznej.
b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity)
c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą
d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
f) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych.
g) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
j) dotyczy PAKIETU 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG)
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
1) Kart charakterystyki substancji chemicznej.
2) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity)
3) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą
4) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
5) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
6) Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym,
7) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych.
8) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
k) dotyczy PAKIETU 10 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ORAZ CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI
I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO ODPORNEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Kart charakterystyki substancji chemicznej.
b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity)
c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą
d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
f) Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym,
g) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych.
h) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
l) dotyczy PAKIETU 11 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Kart charakterystyki substancji chemicznej.
b) Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. 2017.2011. tekst jednolity)
c) Deklaracji zgodności z oświadczeniem wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą
d) Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
e) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
f) Badań potwierdzających możliwość użycia preparatu do mycia i dezynfekcji w Oddziale Neonatologicznym,
g) Badań potwierdzających bójczość w żądanym czasie i wymaganym spektrum przy określonym stężeniu roztworu roboczego i na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży powyższe badania (dla obszaru medycznego) odpowiadające normom europejskim (badania co najmniej 2 fazy) lub badania odpowiadające normom polskim (co najmniej 2 fazy) lub badania wykonane przez uznane opiniotwórcze laboratoria terenu UE lub badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych.
h) Ulotki w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
ł) dotyczy PAKIETU 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ.
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
1) Dokumentów potwierdzających skuteczność dezynfekcji w wymaganym zakresie, poparte badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratoria.
2) Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
3) Kart charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu.
o) dotyczy PAKIETU 13- ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
1. Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu.
2. Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
3. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
4. Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V oraz PN-EN 13704 dla S.
5. Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
p) dotyczy PAKIETU 14- ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu.
b) Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
c) Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
r) dotyczy PAKIET 15 -PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
a) Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu.
b) Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych.
c) Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2015, poz. 1926)
d) Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V – pozycja 3 w tabeli.
e) Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V oraz potwierdzenie działania na spory Clostridium difficile- pozycja 6 w tabeli.
f) Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika.
s) dotyczy PAKIETU 16 - PREPARATY MYJĄCE POWIERZCHNI
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
1. Kart charakterystyki produktu chemicznego.
2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu.
3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów.
t) dotyczy PAKIETU 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY.
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
1. Kart charakterystyki produktu chemicznego.
2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu.
3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów.
u) dotyczy PAKIETU 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA:
1. Kart charakterystyki produktu chemicznego.
2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu.
3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów.
Zamawiający wymaga, aby na ww. dokumentach wskazany były numer Pakietu oraz numer pozycji, których dotyczą dokumenty. Zamawiający wymaga zastosowanie w dokumentach czcionki min. 10.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone
w załączniku nr 4 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ),
2) Zestawienie asortymentowo - ilościowe (wg załącznika nr 4 do SIWZ),
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Strony przewidują możliwość zmian Umowy w zakresie:
a) oznaczenia firm, siedzib Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych wskazanych w Umowie, w wypadku, gdy ulegną one zmianie w toku obowiązywania Umowy,
b) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
c) przewidzianym w ustawie PZP,
d) poszczególnych pozycji asortymentu (tak konkretnego produktu danego producenta poszczególnych pozycji asortymentu jakiego Sprzedawca wskazał w złożonej ofercie jak i samego producenta) w wypadku, gdy uzasadnione to będzie zakończeniem produkcji lub wycofania z rynku danego produktu; nowy produkt posiadać będzie te same lub lepsze parametry jakościowe, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie,
e) przedłużenia okresu obowiązywania umowy określonego w § 3 ust. 1 Umowy - do czasu wykorzystania przez Zamawiającego całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do Umowy, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy.
2. Strony przewidują dokonanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy w wypadku, gdy zmianie ulegną:
1)stawki podatku od towarów i usług,
2)wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli Umowa zostanie zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę.
3. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 2 następuje na uzasadniony, pisemny wniosek Strony występującej o wprowadzenie zmian. Uzasadnienie wniosku powinno być poparte dowodami, z których jednoznacznie będzie wynikać wpływ zmian, o których mowa w ust. 2 lit. a) -c) na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Strona występująca o wprowadzenie zmiany wynagrodzenia zobowiązana jest złożyć wniosek z co najmniej 1 - miesięcznym wyprzedzeniem przed planową datą obowiązywania zmienionego wynagrodzenia Sprzedawcy. Wraz z wnioskiem (oraz dowodami, o których mowa powyżej) Strona wnioskująca o wprowadzenia zmian, przedkłada projekt aneksu do umowy regulujący zmianę wynagrodzenia Sprzedawcy.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych
w art. 23 ustawy PZP.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI, MYCIA I PIELĘGNACJI RĄK I CIAŁA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 10 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE ORAZ CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI MAŁYCH POWIERZCHNI I WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO ODPORNEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 11 - PREPARAT DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI W POSTACI CHUSTECZEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWEGO NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE ULTRADŹWIĘKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 13 - ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 14 - ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 15 - PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 16 - PREPARATY MYJĄCE POWIERZCHNI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-08-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego
w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |