GuidZP400 |
6f1a245e-ed4a-4cbf-99ae-889eb61a5f99
|
Biuletyn |
579457-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wielospecjalistyczny Sp. z o.o.
|
Regon |
24033692600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 231 90 49
|
Zamawiajacy fax |
32 331 65 84
|
Zamawiajacy email |
bslup@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szwg.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szwg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
podmiot leczniczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szwg.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szwg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Szpital Wielospecjalistyczny sp. z o.o., 44-100 Gliwice ul. Kościuszki 1, lub przesłać pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wielospecjalistyczny sp. z o.o., 44-100 Gliwice ul. Kościuszki 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego sp. z o.o. w Gliwicach
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu medycznego, na potrzeby Zamawiającego.
Pakiet nr 1
aparat do znieczulenia – 1 szt.
Pakiet 2.
inkubator noworodkowy – 2 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),
2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Dokumenty przedstawiane na żądanie Zamawiającego:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie:
1. folderu, katalogu, prospektu z listą parametrów technicznych producenta oferowanego asortymentu itp., których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
2. deklaracji zgodności i certyfikat CE ,
3. etykiety, foldery, karty katalogowe, instrukcje w języku polskim
4. dokument dopuszczający do stosowania na terenie Polski i UE
5. wpis do rejestru wyrobów medycznych
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Informacje na temat umowy i jej zmian zawarte są w zał. nr 5 do SIWZ Wzór umowy”.
1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
a) działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku,
b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego.
2) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku:
a) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej,
4) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.)- zmiany mogą nastąpić poprzez zgłoszenie tego faktu w formie pisemnej drugiej stronie i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
aparat do znieczulenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu medycznego, na potrzeby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 8 do niniejszej specyfikacji z podziałem na dwa pakiety.
Pakiet nr 1
aparat do znieczulenia – 1 szt.
Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych( t.j.Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej
Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia –24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo -odbiorczego). Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu z częstotliwością zalecaną przez producenta. W okresie gwarancji na czas naprawy wymagany jest sprzęt zastępczy.
W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u Zamawiającego lub jeśli zachodzi taka potrzeba za transport sprzętu do punktu naprawy.
Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia.
Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać:
dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie UE i Polski: certyfikat CE,
nr certyfikatów, opisy, katalogi, deklaracje w języku polskim
dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym
instrukcje obsługi w języku polskim
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
inkubator noworodkowy 2 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu medycznego, na potrzeby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 8 do niniejszej specyfikacji z podziałem na dwa pakiety
Pakiet 2.
inkubator noworodkowy – 2 szt.
Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych( t.j.Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej
Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia –24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo -odbiorczego). Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu z częstotliwością zalecaną przez producenta. W okresie gwarancji na czas naprawy wymagany jest sprzęt zastępczy.
W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u Zamawiającego lub jeśli zachodzi taka potrzeba za transport sprzętu do punktu naprawy.
Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia.
Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać:
dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie UE i Polski: certyfikat CE,
nr certyfikatów, opisy, katalogi, deklaracje w języku polskim
dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym
instrukcje obsługi w języku polskim
|
| |