Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego sp. z o.o. w Gliwicach

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-07-04 00:00:00
Instytucja Szpital Wielospecjalistyczny Sp. z o.o.
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579457-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu medycznego, na potrzeby Zamawiającego.
Pakiet nr 1
aparat do znieczulenia – 1 szt.

Pakiet 2.
inkubator noworodkowy – 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f1a245e-ed4a-4cbf-99ae-889eb61a5f99
Biuletyn 579457-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wielospecjalistyczny Sp. z o.o.
Regon 24033692600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 231 90 49
Zamawiajacy fax 32 331 65 84
Zamawiajacy email bslup@wp.pl
Adres strony url www.szwg.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szwg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy
Dostep dokumentow zamowienia www.szwg.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szwg.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Szpital Wielospecjalistyczny sp. z o.o., 44-100 Gliwice ul. Kościuszki 1, lub przesłać pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wielospecjalistyczny sp. z o.o., 44-100 Gliwice ul. Kościuszki 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego sp. z o.o. w Gliwicach
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu medycznego, na potrzeby Zamawiającego. Pakiet nr 1 aparat do znieczulenia – 1 szt. Pakiet 2. inkubator noworodkowy – 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dokumenty przedstawiane na żądanie Zamawiającego: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie: 1. folderu, katalogu, prospektu z listą parametrów technicznych producenta oferowanego asortymentu itp., których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 2. deklaracji zgodności i certyfikat CE , 3. etykiety, foldery, karty katalogowe, instrukcje w języku polskim 4. dokument dopuszczający do stosowania na terenie Polski i UE 5. wpis do rejestru wyrobów medycznych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacje na temat umowy i jej zmian zawarte są w zał. nr 5 do SIWZ Wzór umowy”. 1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku, b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego. 2) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych powstałych na skutek działania siły wyższej, 4) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.)- zmiany mogą nastąpić poprzez zgłoszenie tego faktu w formie pisemnej drugiej stronie i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa aparat do znieczulenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu medycznego, na potrzeby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 8 do niniejszej specyfikacji z podziałem na dwa pakiety. Pakiet nr 1 aparat do znieczulenia – 1 szt. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych( t.j.Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia –24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo -odbiorczego). Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu z częstotliwością zalecaną przez producenta. W okresie gwarancji na czas naprawy wymagany jest sprzęt zastępczy. W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u Zamawiającego lub jeśli zachodzi taka potrzeba za transport sprzętu do punktu naprawy. Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać: dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie UE i Polski: certyfikat CE, nr certyfikatów, opisy, katalogi, deklaracje w języku polskim dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym instrukcje obsługi w języku polskim
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa inkubator noworodkowy 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu medycznego, na potrzeby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 8 do niniejszej specyfikacji z podziałem na dwa pakiety Pakiet 2. inkubator noworodkowy – 2 szt. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych( t.j.Dz. U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.), w szczególności ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia –24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo -odbiorczego). Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne sprzętu z częstotliwością zalecaną przez producenta. W okresie gwarancji na czas naprawy wymagany jest sprzęt zastępczy. W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u Zamawiającego lub jeśli zachodzi taka potrzeba za transport sprzętu do punktu naprawy. Do przedmiotu zamówienia powinna być dołączona instrukcja obsługi sporządzona w języku polskim oraz paszport techniczny urządzenia. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać: dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie UE i Polski: certyfikat CE, nr certyfikatów, opisy, katalogi, deklaracje w języku polskim dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym instrukcje obsługi w języku polskim
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 16,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 24,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)