GuidZP400 |
9cac7f46-5eeb-4b69-9e02-99115b5ea2a9
|
Biuletyn |
579419-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Brodnicki
|
Regon |
87111836500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kamionka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brodnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
564 950 800
|
Zamawiajacy fax |
564 950 801
|
Zamawiajacy email |
starostwo@brodnica.com.pl
|
Adres strony url |
http://brodnica.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr RPKP.06.01.02-04-0003/16 „Budowa dwóch budynków na potrzeby 14 – osobowych placówek opiekuńczo – wychowawczych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”. Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Schemat: Placówki opiekuńczo – wychowawcze i rodzinne domy dziecka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.starostwo-brodnica.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby dwóch placówek opiekuńczo- wychowawczych
|
Numer referencyjny |
ZE.272.18.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Meble na wymiar z montażem: 1. Łóżka pojedyncze – 28 szt. 2. Stoliki nocne – 28 szt. 3. Biurka – 34 szt. 4. Stoliki – 4 szt. 5. Stoły na 20 osób – 2 szt. 6. Ławy – 2 szt. 7. Komody – 4 szt. 8. Regały – 2 szt. 9. Zestaw mebli kuchennych – 2 komplety 10. Zestaw mebli do spiżarni – 2 komplety 11. Zestaw mebli do pralni – 2 komplety 12. Zestaw mebli do zabudowy szatni (szafa skośna, szafa z drzwiami przesuwnymi) – 2 komplety 13. Szafa przesuwna 3 – drzwiowa – 24 szt. 14. Szafa przesuwna 2 – drzwiowa – 2 szt. 15. Szafa przesuwna 6 – drzwiowa – 2 szt. 16. Lustra – 18 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39140000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-20T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego
BS Brodnica 09 9484 1150 2200 0001 5979 0094 waluta PLN, z adnotacją Wadium dla zadania „Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby dwóch placówek opiekuńczo- wychowawczych”, Nr sprawy ZE.272.18.2018
3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
4.W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 2. podpunktach 2-5:
1) dokument wadialny powinien być złożony w oryginale,
2) wadium musi zapewnić bezwarunkową nieodwołalną płatność przez poręczyciela/gwaranta kwoty wadium na żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy,
3) wadium musi być zapewnione na cały okres związania ofertą.
5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 8.9.
6.Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli było wymagane).
7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|