Zakup pierwszego wyposażenia II piętro – segment „E” siedziby zakładów, katedr i władz dziekańskich Collegium Medicum UO

Data publikacji 2018-07-02
Data zakończenia 2018-07-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Tablice,
  • Wyposażenie różne,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576398-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001, 301954006, 301921703, 395154102
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pierwszego wyposażenia II piętro – segment „E” siedziby zakładów, katedr i władz dziekańskich Collegium Medicum UO”, w podziale na części:
1. Część nr 1: Sprzęt gospodarczy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2. Część nr 2: Tablica suchościeralna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
3. Część nr 3: Tablica informacyjna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
4. Część nr 4: Roleta mocowana na ramie okna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d36e27b8-8f93-4b8c-8430-d58c6b0582eb
Biuletyn 576398-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.uni.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Zakup pierwszego wyposażenia II piętro – segment „E” siedziby zakładów, katedr i władz dziekańskich Collegium Medicum UO
Numer referencyjny D/19/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup pierwszego wyposażenia II piętro – segment „E” siedziby zakładów, katedr i władz dziekańskich Collegium Medicum UO”, w podziale na części: 1. Część nr 1: Sprzęt gospodarczy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Część nr 2: Tablica suchościeralna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. 3. Część nr 3: Tablica informacyjna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. 4. Część nr 4: Roleta mocowana na ramie okna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dziesięciu [ 10 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (odpowiednio do części). 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. W rozumieniu SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest zakup i dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia od Wykonawcy Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ – odpowiednio do części) wskazać ceny netto, wartość brutto i wartość VAT.
Inne dokumenty niewymienione I. ZAWARTOŚĆ OFERTY (poza oświadczeniem, o którym mowa w punkcie III.3) - III.6): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. DOTYCZY WSZYSTKICH WYKONAWCÓW: Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt gospodarczy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Szczegółowo opisany w załączniku nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tablica suchościeralna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Szczegółowo opisany w załączniku nr 1B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tablica informacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192170-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Szczegółowo opisany w załączniku 1C do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Roleta mocowana na ramie okna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Szczegółowo opisany w załączniku nr 1D do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)