Realizacja projektu w ramach budżetu partycypacyjnego „ŁAWKI POLSKICH WYNALAZCÓW”.

Data publikacji 2018-07-05
Data zakończenia 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580942-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 ławek solarnych wraz ze zgłoszeniem organowi administracji architektoniczno-budowlanej, we wskazanych lokalizacjach na terenie dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy.

Opis wymagań:

Projekt wraz z pozyskaniem mapy w celu uzyskania pozwolenia poprzez zgłoszenie robót usytuowania ławek solarnych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej.

Ławki będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać następujące wymogi:

 muszą posiadać panel słoneczny wykonany z ogniw monokrystalicznych bądź polikrystalicznych i akumulator umożliwiający magazynowanie energii;
o panel słoneczny musi być integralną częścią ławki;
o wielkość panelu elektrycznego i pojemność akumulatora powinny umożliwiać ciągłe ładowanie urządzeń przez minimum 10h dziennie;
o musza posiadać zabezpieczenie przed przeładowaniem akumulatora;
 muszą być wyposażone w minimum 2 porty USB do ładowania urządzeń elektronicznych oraz dwie stacje do ładowania bezprzewodowego (indukcyjne) po obu stronach ławki o wydajności min. 1 A każdy;
o muszą posiadać widoczne piktogramy, informujące o możliwości ładowania urządzeń elektrycznych;
o muszą posiadać sygnalizację o poprawności działania urządzeń do ładowania (np. dioda LED);
 posiadać ruter do łączenia z Internetem (Wi-Fi);
 posiadać możliwość podłączenia ławek do zasilenia zewnętrznego w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników;
 ustawienie ławek musi zapewniać skierowanie panelu słonecznego w kierunku południowym;
 konstrukcja ławek powinna zapewnić jej stabilność i bezpieczeństwo dla użytkowników;
o minimalna waga każdej z ławek powinna wynosić 200kg;
 materiał wykorzystany do wykonania elementów konstrukcyjnych ławek powinien zapewnić ich trwałość (m. in. trwałych tworzyw sztucznych odpornych na działanie czynników atmosferycznych, elementy drewniane zabezpieczone przeciwwilgociowo i przeciwgrzybicznie);
o wzmocnienia elementów drewnianych stelażem z profili zamkniętych;
o łączenia elementów ławki powinny być zabezpieczone i wykonane w sposób uniemożliwiający ich łatwy demontaż;
o ławki powinny posiadać możliwość trwałego połączenia z podłożem utwardzonym;
 muszą posiadać wbudowany biogram dot. polskich wynalazców;
 muszą być oznaczone tabliczką informującą o sfinansowaniu ze środków budżetu partycypacyjnego;

Lokalizacja to ścieżka na terenie działek o nr 4/35 i 4/43 w obrębie 1-10-29 położonej pomiędzy budynkami Szolc-Rogozińskiego 11, 15, 17 oraz 19 w Warszawie.

Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej gwarancji na dostarczone ławki. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz
 wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;
 formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0185c72a-3fe7-4bdf-b7c1-b23141ce5d49
Biuletyn 580942-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
Regon 1525964000000
Zamawiajacy adres ulica al. Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02777
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 443 71 01
Zamawiajacy fax 22 443 71 02
Zamawiajacy email zam_publ@ursynow.pl
Adres strony url www.ursynow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ursynow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ursynow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), pismem czytelnym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy przesłać na adres Zamawiającego wskazany w pkt. 3.4 SIWZ lub złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Warszawie w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska od 1 do 5.
Nazwa nadana zamowieniu Realizacja projektu w ramach budżetu partycypacyjnego „ŁAWKI POLSKICH WYNALAZCÓW”.
Numer referencyjny KZP-XII-WZP.271.64.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 ławek solarnych wraz ze zgłoszeniem organowi administracji architektoniczno-budowlanej, we wskazanych lokalizacjach na terenie dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy. Opis wymagań: Projekt wraz z pozyskaniem mapy w celu uzyskania pozwolenia poprzez zgłoszenie robót usytuowania ławek solarnych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Ławki będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać następujące wymogi:  muszą posiadać panel słoneczny wykonany z ogniw monokrystalicznych bądź polikrystalicznych i akumulator umożliwiający magazynowanie energii; o panel słoneczny musi być integralną częścią ławki; o wielkość panelu elektrycznego i pojemność akumulatora powinny umożliwiać ciągłe ładowanie urządzeń przez minimum 10h dziennie; o musza posiadać zabezpieczenie przed przeładowaniem akumulatora;  muszą być wyposażone w minimum 2 porty USB do ładowania urządzeń elektronicznych oraz dwie stacje do ładowania bezprzewodowego (indukcyjne) po obu stronach ławki o wydajności min. 1 A każdy; o muszą posiadać widoczne piktogramy, informujące o możliwości ładowania urządzeń elektrycznych; o muszą posiadać sygnalizację o poprawności działania urządzeń do ładowania (np. dioda LED);  posiadać ruter do łączenia z Internetem (Wi-Fi);  posiadać możliwość podłączenia ławek do zasilenia zewnętrznego w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników;  ustawienie ławek musi zapewniać skierowanie panelu słonecznego w kierunku południowym;  konstrukcja ławek powinna zapewnić jej stabilność i bezpieczeństwo dla użytkowników; o minimalna waga każdej z ławek powinna wynosić 200kg;  materiał wykorzystany do wykonania elementów konstrukcyjnych ławek powinien zapewnić ich trwałość (m. in. trwałych tworzyw sztucznych odpornych na działanie czynników atmosferycznych, elementy drewniane zabezpieczone przeciwwilgociowo i przeciwgrzybicznie); o wzmocnienia elementów drewnianych stelażem z profili zamkniętych; o łączenia elementów ławki powinny być zabezpieczone i wykonane w sposób uniemożliwiający ich łatwy demontaż; o ławki powinny posiadać możliwość trwałego połączenia z podłożem utwardzonym;  muszą posiadać wbudowany biogram dot. polskich wynalazców;  muszą być oznaczone tabliczką informującą o sfinansowaniu ze środków budżetu partycypacyjnego; Lokalizacja to ścieżka na terenie działek o nr 4/35 i 4/43 w obrębie 1-10-29 położonej pomiędzy budynkami Szolc-Rogozińskiego 11, 15, 17 oraz 19 w Warszawie. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2-letniej gwarancji na dostarczone ławki. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz  wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;  formularz cenowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 24390,24
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ławek solarnych o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto 1 Za wykonaną dostawę Zamawiający uzna taką dostawę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw (zgodny załącznikiem nr 6 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego formularza cenowego – wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ. c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; d) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie Zadania na jakie składa ofertę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1. lit. c) i d) SIWZ. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 3.Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:  Katarzyna Żandarowska – podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Ursynów tel. 22/443-75-12, e-mail: kzandarowska@ursynow.pl - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:  Iwona Glinka– główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Ursynów, tel. 22/443-73-33, faks: 22/ 443-73-32, e-mail: zam_publ@ursynow.pl 2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.07.2018 r. o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 524 a– 5 piętro. 3. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzedu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl. 3. Administrator danych osobowych – Prezydent m.st. Warszawy - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie m.st. Warszawy, tj. przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne i zawarcie umowy o zamówienie publiczne; 5. W związku z przetwarzaniem danych w celu/celach, o których mowa w pkt 4, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z m.st. Warszawą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Prezydent m.st. Warszawy. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat; tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne. 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:  dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,  dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,  dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:  osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,  przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,  Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,  osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:  zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,  przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi lub jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem; f) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. 10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)