GuidZP400 |
f5e0d112-bff8-4f22-8b93-ba217402a6dc
|
Biuletyn |
584239-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
|
Regon |
47225228500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sterlinga
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 335 877
|
Zamawiajacy fax |
426 335 877
|
Zamawiajacy email |
szpital@toya.net.pl
|
Adres strony url |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SPRZEDAŻ I DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ODZIEŻY OCHRONNEJ DLA CENTRUM MEDYCZNEGO IM. DR. L. RYDYGIERA SP. Z O.O.
|
Numer referencyjny |
V/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Sprzedaż i dostawa szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych i odzieży ochronnej dla Centrum Medycznego im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o. ” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów od 1 do 21 zgodnie
z formularzem asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy).
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Brak wymogów
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100.000,00 złotych – ocena na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia. Zaś w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej 2 dostaw w zakresie wybranych pakietów, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Minimalna wartość jednej dostawy dla poszczególnych pakietów wynosi:
nr pakietu wartość jednej dostawy
1. 22 054,91 zł
2. 34 554,47 zł
3. 24 263,61 zł
4. 23 841,22 zł
5. 1 247,27 zł
6. 4 165,45 zł
7. 63 808,61 zł
8. 2 078,99 zł
9. 1 986,92 zł
10. 58,17 zł
11. 433,73 zł
12. 11 701,25 zł
13. 71 888,17 zł
14. 5 672,69 zł
15. 204 106,80 zł
16. 9 571,74 zł
17. 5 266,94 zł
18. 44 914,18 zł
19. 15 434,02 zł
20. 7 105,54 zł
21. 7 905,60 zł
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego,
że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 9 do SIWZ,
f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 9 do SIWZ,
g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy PZP – Załącznik nr 9 do SIWZ,
h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy PZP – Załącznik nr 9 do SIWZ,
i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 716 z późn. zm.) – Załącznik nr 9 do SIWZ,
j) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia zawarte w Załączniku nr 9 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz co najmniej 2 dostaw w zakresie wybranych pakietów, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Minimalna wartość jednej dostawy dla poszczególnych pakietów zgodnie z Rozdziałem 6, ust. 1, pkt. 1.2, ppkt. c – c.1.– Załącznik nr 8 do SIWZ.
b) Polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 100.000,00 złotych – ocena na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność
z oryginałem, opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia. Zaś w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
c) Oryginał lub kopię notarialnie poświadczonej umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim – potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Dokumenty winny być opisane numerem pozycji i pakietu.
b) karty danych technicznych producenta – w języku polskim - potwierdzające parametry techniczne przedmiotu zamówienia i spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWIZ. Dokumenty winny być opisane numerem pozycji i pakietu.
c) Na etapie badania ofert, Zamawiający, na potwierdzenie spełnienia wymogów opisu przedmiotu zamówienia, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, w wyznaczonym przez siebie terminie,
do przedstawienia bezpłatnych próbek zaoferowanego asortymentu w zakresie Pakietów nr 11 - 21. Próbki winny być opisane numerem pozycji i pakietu. Zamawiający zastrzega, że nie zwraca dostarczonych próbek. Próbki będą badane pod kątem zgodności zaoferowanego przedmiotu z wymogami SIWZ. Okazanie próbek o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia
i wymogami podanymi w załączniku nr 2 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. W zakresie pakietów nr 1 – 10 próbki winny być złożone wraz z ofertą, ponieważ stanowią podstawę do oceny jakości, zgodnie z przyjętymi w Rozdziale 19 SIWZ kryteriami oceny ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający nie dopuszcza zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku:
1.1. podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
1.2. obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
NICI CHIRURGICZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
OPATRUNKI HEMOSTATYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE, GIPSY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
OBŁOŻENIA OPERACYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
ODZIEŻ OCHRONNA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
JAŁOWY ZESTAW DO PORODU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
KOMPLETY CHIRURGICZNE, KOSZULA DLA PACJENTA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
MATERIAŁY OPATRUNKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| |