GuidZP400 |
8909acb9-9b72-45e1-95df-189d749525bd
|
Biuletyn |
585470-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
|
Regon |
104043800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gen. Józefa Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrołęka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-29 764 54 43
|
Zamawiajacy fax |
0-29 764 35 00
|
Zamawiajacy email |
admin@muzeum-ostroleka.art.pl
|
Adres strony url |
www.muzeum.ostroleka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest etapem realizacyjnym Projektu: Rewitalizacja. Per causam ad animi. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz ze środków budżetu województwa mazowieckiego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.muzeum.ostroleka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.muzeum.ostroleka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. Ofertę składa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego, w Muzeum Kultury Kurpiowskiej, 07-410 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema 8, w sekretariacie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.
|
Numer referencyjny |
Ag.27.2.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż mebli biurowych, sprzętu AGD oraz innego wyposażenia na potrzeby Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA, zawarta jest w Załączniku nr 1A i 2A do SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE
CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE
CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE
wykonanie maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy.
CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE
wykonanie maksymalnie 45 dni od dnia zawarcia umowy
Zamawiający wymaga gwarancji - min. 24 miesiące
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
182096,63
|
Waluta calosc |
zł
|
Informacje na temat katalogow |
CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE, wykonanie maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca za skrócenie terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert w KRYTERIUM NR III – T – Termin wykonania
CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE, wykonanie maksymalnie 45 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca za skrócenie terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert w KRYTERIUM NR III – T – Termin wykonania
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie przepisu art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21.
c. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp)
d. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp)
W przypadku oferentów z innych państw wymagane jest składanie dokumentów równoważnych odpowiadających polskim dokumentom w zakresie wymaganym przez Zamawiającego. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający oświadcza, że nie określa warunków udziału w postępowaniu, w związku z powyższym oświadczenie o którym mowa w ww. pkt. III.3 dotyczy oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1. Dowód wniesienia WADIUM
2. FORMULARZ OFERTOWY, w zależności od ilości części, na które Wykonawca składa ofertę należy wypełnić odpowiednie Załączniki.
3. FORUMULARZ CENOWY, który stanowi integralną część oferty Wykonawcy, Załącznik nr 1A i/lub 2A do SIWZ
4. OŚWIADCZENIE wstępne DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
UWAGA: w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Opcjonalnie: Pełnomocnictwo do złożenia oferty – jeśli osoba podpisująca ofertę i składająca w imieniu Wykonawcy oświadczenia i inne pisma nie jest osobą upoważnioną do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy na podstawie aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy.
DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
CZĘŚĆ 1: 3 000,00 zł (trzy tysiące zł)
CZĘŚĆ 2: 2 000,00 zł (dwa tysiące zł)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się następujące zmiany umowy:
1) istotne, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy,
c) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy,
d) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
e) w przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
f) w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dostarczy towar tożsamy spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Zachowana pozostaje w tym przypadku cena przedmiotu zamówienia określona w złożonej ofercie na pierwotny model.
2) nieistotne, a w szczególności zmiany nazwy, adresu, statusu Wykonawcy.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
112618,15
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 1: MEBLE I WYPOSAŻENIE BIUROWE,
SPECYFIKACJA TECHNICZNA, do Części 1 zawarta jest w Załączniku nr 1B do SIWZ
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia zgodnie ze specyfikacją techniczną, opisem przedmiotu zamówienia i Umową.
Zamówienie realizowane jest w celu wyposażenia wnętrza zmodernizowanego kompleksu budynków z funkcją muzealną, edukacyjną, magazynową, biurową, gospodarczą i socjalną.
Obowiązkiem Wykonawcy jest transport mebli i wyposażenia, wniesienie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach. Wykonawca dostarczy meble i wyposażenie na własny koszt i ryzyko, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność.
W zakresie montażu oraz instalacji mebli i wyposażenia Wykonawca zapewnia wszelki niezbędny sprzęt oraz materiały i elementy pomocnicze.
Wykonawca zapewnia profesjonalny montaż i instalację wszystkich pozycji zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem specjalności teletechnicznych, elektrycznych, hydraulicznych (jeśli dotyczy).
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne, techniczne i fabryczne, licząc od dnia ich odbioru na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń podpisanego przez strony.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
69478,48
|
Waluta zal |
zł
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ 2: ZABUDOWY MEBLOWE I WYPOSAŻENIE SOCJALNE,
SPECYFIKACJA TECHNICZNA, do Części 2 zawarta jest w Załączniku nr 2B do SIWZ
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia zgodnie ze specyfikacją techniczną, opisem przedmiotu zamówienia i Umową.
Zamówienie realizowane jest w celu wyposażenia wnętrza zmodernizowanego kompleksu budynków z funkcją muzealną, edukacyjną, magazynową, biurową, gospodarczą i socjalną.
Obowiązkiem Wykonawcy jest transport mebli i wyposażenia, wniesienie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach. Wykonawca dostarczy meble i wyposażenie na własny koszt i ryzyko, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność.
W zakresie montażu oraz instalacji mebli i wyposażenia Wykonawca zapewnia wszelki niezbędny sprzęt oraz materiały i elementy pomocnicze.
Wykonawca zapewnia profesjonalny montaż i instalację wszystkich pozycji zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem specjalności teletechnicznych, elektrycznych, hydraulicznych (jeśli dotyczy).
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone meble i wyposażenie, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne, techniczne i fabryczne, licząc od dnia ich odbioru na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń podpisanego przez strony.
|
| |