Dostawa urządzeń sieciowych podnoszących poziom bezpieczeństwa oraz dysków do serwerów Urzędu Miasta

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Biała Podlaska
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585460-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003, 374533001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę Zamawiającemu:
1) 1 sztuki urządzenia UTM,
2) 1 sztuki routera brzegowego,
3) 5 sztuk switchy,
4) 32 szt. dysków twardych do serwerów,
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części.
3. Zamówienie podzielono na cztery części, tj.:
1) Część 1 – sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki urządzenia UTM. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności:
a) sprzedaż i dostawę 1 sztuki urządzenia UTM;
b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia;
c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
2) Część 2 – sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki routera brzegowego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności:
a) sprzedaż i dostawę 1 sztuki routera brzegowego;
b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia;
c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
3) Część 3 – sprzedaż i dostarczenie 5 sztuk switchy. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności:
a) sprzedaż i dostawę 5 sztuk switchy;
b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia;
c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
4) Część 4 – sprzedaż i dostarczenie 32 szt. dysków twardych do serwerów. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności:
a) sprzedaż i dostawę 32 szt. dysków twardych do serwerów;
b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia;
c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2), 1c (dla części 3), 1d (dla części 4) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dc727fb9-6f9c-41d9-87f5-6062a01fbfad
Biuletyn 585460-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Biała Podlaska
Regon 52404500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy telefon 833 416 177
Zamawiajacy fax 833 437 064
Zamawiajacy email zamowienia@bialapodlaska.pl
Adres strony url http://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78
Adres strony internetowej bip.bialapodlaska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.bialapodlaska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, Kancelaria Ogólna, pok. nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń sieciowych podnoszących poziom bezpieczeństwa oraz dysków do serwerów Urzędu Miasta
Numer referencyjny ZP.271.2.6.2018.MCH2
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę Zamawiającemu: 1) 1 sztuki urządzenia UTM, 2) 1 sztuki routera brzegowego, 3) 5 sztuk switchy, 4) 32 szt. dysków twardych do serwerów, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 3. Zamówienie podzielono na cztery części, tj.: 1) Część 1 – sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki urządzenia UTM. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 1 sztuki urządzenia UTM; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego; 2) Część 2 – sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki routera brzegowego. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 1 sztuki routera brzegowego; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego; 3) Część 3 – sprzedaż i dostarczenie 5 sztuk switchy. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 5 sztuk switchy; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego; 4) Część 4 – sprzedaż i dostarczenie 32 szt. dysków twardych do serwerów. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 32 szt. dysków twardych do serwerów; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2), 1c (dla części 3), 1d (dla części 4) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia zgodnie z opisanymi w rozdziale XIII SIWZ zasadami.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. 2. W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP powinien złożyć wraz z w/w oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 1. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w zakresie zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym zgodnie z procedurą wskazaną powyżej
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2a (część 1), 2b (część 2), 2c (część 3), 2d (część 4) do SIWZ; 2) Formularz techniczny sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Oświadczenie wymienione w rozdz. VI dział A ust. 1; 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów jeżeli dokumenty te sporządzone są języku obcym. 2. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do jego wniesienia w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 6. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dla uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Biała Podlaska z siedzibą: Urząd Miasta, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska;  kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska jest możliwy pod adresem email: iod@bialapodlaska.pl,  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.  W przypadku zamówień współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do lat 10 zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji danych, określonych w wytycznych dotyczących danego projektu;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki urządzenia UTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia zgodnie z opisanymi w rozdziale XIII SIWZ zasadami.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 1 sztuki urządzenia UTM; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa sprzedaż i dostarczenie 1 sztuki routera brzegowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia zgodnie z opisanymi w rozdziale XIII SIWZ zasadami.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 1 sztuki routera brzegowego; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa sprzedaż i dostarczenie 5 sztuk switchy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia zgodnie z opisanymi w rozdziale XIII SIWZ zasadami.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 5 sztuk switchy; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa sprzedaż i dostarczenie 32 szt. dysków twardych do serwerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37453300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga realizacji całego przedmiotu zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca może zaoferować krótszy termin realizacji zamówienia zgodnie z opisanymi w rozdziale XIII SIWZ zasadami.
Zalacznik krotki opis Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje w szczególności: a) sprzedaż i dostawę 32 szt. dysków twardych do serwerów; b) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim i kart gwarancyjnych do dostarczonego przedmiotu zamówienia; c) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego;
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)