Zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkoli Samorządowych w Gminie Kępno

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Gmina Kępno
Miejscowość Kępno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585312-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu (pomoce dydaktyczne, zabawki, meble, sprzęt RTV) dla Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) oraz Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno.
CPV 39.16 .10 .00-8 Meble przedszkolne
39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne
37520000-9 Zabawki
Szczegółowy zakres zamówienia określa opis techniczny materiałów (urządzeń) wykorzystanych podczas realizacji zamówienia oraz niezbędnych do przygotowania oferty stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole i żłobek.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
1) Część I – Rozszerzenie działalności Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Kępnie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV
2) Część II - Tworzenie nowych miejsc, rozszerzenie oferty zajęć oraz podwyższenie kwalifikacji nauczycieli w oddziałach przedszkolnych w Świbie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV

Formularz kalkulacji ceny - załącznik Nr 1A/1B/1C/1D/1E do SIWZ.
UWAGA! Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 6A/6B oraz 7A/7B/7C mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty.
Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 10%.
Wykonawca w formularzach cenowych jest obowiązany wskazać charakterystykę przedmiotu, producenta wyposażenia oraz typ lub model danego wyposażenia.
1.2 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) oraz Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno.
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.

1.2. Zamówieniem objęte są również:
- wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ,
1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż, podłączenie, regulacja i uruchomienie zamówionych urządzeń) do budynku Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) oraz Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno.
- inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia.

1.3 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej.

1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP.
2) Jeżeli w dokumentacji występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej.
3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat.
Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inwestora.
1.4 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych.
Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Przewoźnika odnośnie spełniania przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli kontrola wykaże, że dana osoba nie jest zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie mogła brać udziału w realizacji zamówienia a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Przewoźnika, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
1) Część I – Rozszerzenie działalności Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Kępnie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV
2) Część II - Tworzenie nowych miejsc, rozszerzenie oferty zajęć oraz podwyższenie kwalifikacji nauczycieli w oddziałach przedszkolnych w Świbie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV
Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie lub wszystkie z przedstawionych części.
1.7 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
1.8 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp.
1.9 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
1.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
1.11 Wszystkie załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b62d7560-0e34-473b-acf2-59282600c020
Biuletyn 585312-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kępno
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kępno
Zamawiajacy kod pocztowy 63600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 78 25 800
Zamawiajacy fax 62 78 25 801
Zamawiajacy email iwona.hendrys@um.kepno.pl
Adres strony url www.um.kepno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kepno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kepno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U z 2016r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia dla Przedszkoli Samorządowych w Gminie Kępno
Numer referencyjny WR.271.25.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie lub wszystkie z przedstawionych części.
Okreslenie przedmiotu 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu (pomoce dydaktyczne, zabawki, meble, sprzęt RTV) dla Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) oraz Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno. CPV 39.16 .10 .00-8 Meble przedszkolne 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 37520000-9 Zabawki Szczegółowy zakres zamówienia określa opis techniczny materiałów (urządzeń) wykorzystanych podczas realizacji zamówienia oraz niezbędnych do przygotowania oferty stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole i żłobek. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część I – Rozszerzenie działalności Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Kępnie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV 2) Część II - Tworzenie nowych miejsc, rozszerzenie oferty zajęć oraz podwyższenie kwalifikacji nauczycieli w oddziałach przedszkolnych w Świbie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV Formularz kalkulacji ceny - załącznik Nr 1A/1B/1C/1D/1E do SIWZ. UWAGA! Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 6A/6B oraz 7A/7B/7C mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty. Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 10%. Wykonawca w formularzach cenowych jest obowiązany wskazać charakterystykę przedmiotu, producenta wyposażenia oraz typ lub model danego wyposażenia. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) oraz Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno. Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 1.2. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, 1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż, podłączenie, regulacja i uruchomienie zamówionych urządzeń) do budynku Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) oraz Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno. - inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 1.3 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 2) Jeżeli w dokumentacji występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inwestora. 1.4 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Przewoźnika odnośnie spełniania przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli kontrola wykaże, że dana osoba nie jest zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie mogła brać udziału w realizacji zamówienia a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Przewoźnika, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część I – Rozszerzenie działalności Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Kępnie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV 2) Część II - Tworzenie nowych miejsc, rozszerzenie oferty zajęć oraz podwyższenie kwalifikacji nauczycieli w oddziałach przedszkolnych w Świbie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie lub wszystkie z przedstawionych części. 1.7 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 1.8 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 1.9 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.10 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 1.11 Wszystkie załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: do: 30 sierpnia 2018 r. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane dostawy. 3.Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym, po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w odpis winien być złożony przez każdego z nich odrębnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV.B pkt 2.a) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale IV.B pkt 2.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione A. Dokumenty jakie mają złożyć wykonawcy wraz z ofertą: 1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1A/1B/1C/1D/1E do SIWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenia muszą dotyczyć każdego z Wykonawców i winny być złożone przez każdego z nich odrębnie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie). Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, przed podpisaniem Umowy przedłoży: a) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (pełnomocnictwo, wypis z rejestru lub centralnej ewidencji) b) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole i żłobek
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści umowy lub SIWZ, zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. 2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 3. Zamawiający z ważnych przyczyn jest uprawniony ograniczyć Przedmiot Umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla Przetargu. 4. Niezależnie od powyższego zamawiający jest uprawniony do zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a. nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) bądź przepisów wewnętrznych, b. wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, c. w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze według stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z wszystkimi załącznikami, w tym dokumentami, musi być sporządzona w języku polskim. W przypadku, gdy wymagane dokumenty sporządzone są w języku obcym Zamawiający wymaga dołączenia do każdego dokumentu tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – Rozszerzenie działalności Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Kępnie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu (pomoce dydaktyczne, zabawki, meble, sprzęt RTV) dla Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) CPV 39.16 .10 .00-8 Meble przedszkolne 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 37520000-9 Zabawki Szczegółowy zakres zamówienia określa opis techniczny materiałów (urządzeń) wykorzystanych podczas realizacji zamówienia oraz niezbędnych do przygotowania oferty stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole i żłobek. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część I – Rozszerzenie działalności Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Kępnie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV Formularz kalkulacji ceny - załącznik Nr 1A/1B do SIWZ. UWAGA! Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 6A/6B mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty. Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 10%. Wykonawca w formularzach cenowych jest obowiązany wskazać charakterystykę przedmiotu, producenta wyposażenia oraz typ lub model danego wyposażenia. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 1.3. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, 1.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż, podłączenie, regulacja i uruchomienie zamówionych urządzeń) do budynku Przedszkola Nr 4 w Kępnie, ul. Cicha 13, 63-600 Kępno (dostawa do PS nr 4 oraz do PS w Krążkowych nr 31-31A) - inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 1.5 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 2) Jeżeli w dokumentacji występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inwestora. 1.6 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Przewoźnika odnośnie spełniania przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli kontrola wykaże, że dana osoba nie jest zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie mogła brać udziału w realizacji zamówienia a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Przewoźnika, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część I – Rozszerzenie działalności Przedszkola Samorządowego Nr 4 w Kępnie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie lub wszystkie z przedstawionych części. 1.9 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 1.10 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 1.11 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.12 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 1.13 Wszystkie załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Termin wykonania zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: do: 30 sierpnia 2018 r. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane dostawy. 3.Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym, po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - Tworzenie nowych miejsc, rozszerzenie oferty zajęć oraz podwyższenie kwalifikacji nauczycieli w oddziałach przedszkolnych w Świbie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu (pomoce dydaktyczne, zabawki, meble, sprzęt RTV) dla Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno. CPV 39.16 .10 .00-8 Meble przedszkolne 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 37520000-9 Zabawki Szczegółowy zakres zamówienia określa opis techniczny materiałów (urządzeń) wykorzystanych podczas realizacji zamówienia oraz niezbędnych do przygotowania oferty stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole i żłobek. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 2) Część II - Tworzenie nowych miejsc, rozszerzenie oferty zajęć oraz podwyższenie kwalifikacji nauczycieli w oddziałach przedszkolnych w Świbie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV Formularz kalkulacji ceny - załącznik Nr 1C/1D/1E do SIWZ. UWAGA! Zdjęcia przedstawiające przedmioty zamówienia załączone do opisów w załączniku nr 7A/7B/7C mają jedynie charakter poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu oferty. Podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 10%. Wykonawca w formularzach cenowych jest obowiązany wskazać charakterystykę przedmiotu, producenta wyposażenia oraz typ lub model danego wyposażenia. 1.2 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż zamówionego wyposażenia meblowego do budynku Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno. Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 1.3. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, 1.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek oraz montaż, podłączenie, regulacja i uruchomienie zamówionych urządzeń) do budynku Szkoły Podstawowej w Świbie, Świba 146, 63-600 Kępno. - inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 1.5 Wymagane cechy materiału, produktu lub usługi zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 1) Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty i zgodnie z art. 30b Ustawy PZP. 2) Jeżeli w dokumentacji występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 3) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inwestora. 1.6 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności osób wykonujących niniejszą umowę w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawiony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Przewoźnika odnośnie spełniania przez Przewoźnika wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niniejszą umowę. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Bez przedstawienia powyższego dokumentu osoby, które muszą być zatrudnione na umowę o pracę nie będą nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. Jeżeli kontrola wykaże, że dana osoba nie jest zatrudniona na umowę o pracę co zostanie ustalone przez zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie mogła brać udziału w realizacji zamówienia a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umowne w wysokości iloczynu kwoty połowy minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) i liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Przewoźnika, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.8 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część II - Tworzenie nowych miejsc, rozszerzenie oferty zajęć oraz podwyższenie kwalifikacji nauczycieli w oddziałach przedszkolnych w Świbie –zakup i dostawa pierwszego wyposażenia obiektu – – meble, zabawki, pomoce dydaktyczne, sprzęt RTV Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie lub wszystkie z przedstawionych części. 1.9 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 1.10 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 1.11 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 1.12 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 1.13 Wszystkie załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Termin wykonania zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: do: 30 sierpnia 2018 r. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane dostawy. 3.Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpocznie się w dniu następnym, po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)