Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu w sprzęt dydaktyczny potrzebny do prowadzenia zajęć i kształcenia w zawodzie pn. Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej

Data publikacji 2018-07-06
Data zakończenia 2018-07-17 00:00:00
Instytucja Powiat Zgorzelecki
Miejscowość Zgorzelec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584678-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu w sprzęt dydaktyczny potrzebny do prowadzenia zajęć i kształcenia w zawodzie pn. Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej”:
Z możliwością składania następujących ofert częściowych
Część I: Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni: obróbki ręcznej i mechanicznej materiałów, wykonywania połączeń rur, wykonywania połączeń elektrycznych.
Część II: Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni wykonywania konserwacji i napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d6f4f41-d0a5-4d5e-a7be-a7a614f4a032
Biuletyn 584678-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Zgorzelecki
Regon 23082135100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów II AWP
Zamawiajacy miejscowosc Zgorzelec
Zamawiajacy kod pocztowy 59900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 77 615 66, 75 77 506 72
Zamawiajacy fax 75 77 615 66, 7750672 w. 211
Zamawiajacy email zp@powiat.zgorzelec.pl
Adres strony url www.powiatzgorzelecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.powiatzgorzelecki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatzgorzelecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub doręczyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II AWP 8a, 59-900 Zgorzelec
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu w sprzęt dydaktyczny potrzebny do prowadzenia zajęć i kształcenia w zawodzie pn. Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej
Numer referencyjny ID.272.18.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu „Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu w sprzęt dydaktyczny potrzebny do prowadzenia zajęć i kształcenia w zawodzie pn. Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej”: Z możliwością składania następujących ofert częściowych Część I: Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni: obróbki ręcznej i mechanicznej materiałów, wykonywania połączeń rur, wykonywania połączeń elektrycznych. Część II: Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni wykonywania konserwacji i napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow (dotyczy części I i II zamówienia): Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 5 i/lub 5a do siwz).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1) Określenie warunków dla części I : Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 5 i/lub 5a do siwz). 2) Określenie warunków dla części II : warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Określenie warunków dla części I: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 5 i/lub 5a do siwz). 2) Określenie warunków dla części II Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie: co najmniej 1 dostawy obejmującej dostawę stanowisk dydaktycznych do OZE o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt IX.4.1). 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w pkt IX.4.1), dotyczącego Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. IX.4.1) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt IX.4.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX.4.1) oraz IX.4.5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla części II zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy, tj. dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ubiegając się o udzielenie zamówienia na II część zadania, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie co najmniej 1 dostawy obejmującej dostawę stanowisk dydaktycznych do OZE o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto - wykaz usług należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie dostaw, kwotę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 lub/i 3a do siwz; 2) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 lub/i 4a do siwz; 3) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik; 4) Dowód wniesienia wadium z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotu wadium - dotycz wyłącznie II części zamówienia; 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.6. 1) – 7).
Czy wadium 1
Wadium 1. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosI: dla części I - nie dotyczy dla część II – 4 200,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 9 do siwz dla I części zadania i załącznik nr 9a do siwz dla II części zadania. 2. Zamawiający zarówno dla I i II części zadania przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1) gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: działaniem siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego, niemożliwego do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiającego wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju, 3) zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych czy materiałowych (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, 4) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 3. Zmiana postanowień umownych wymagać będzie formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2018-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje Wykonawców, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”. • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu, reprezentowane przez Starostę Zgorzeleckiego, którego siedziba znajduje się w Zgorzelcu, przy ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 i 8A, kod pocztowy 59-900, telefon 77 615 55; • Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Zgorzelcu jest Pani Marlena Kasprzyk, z którym można kontaktować się listownie, osobiście, telefonicznie (603 154 875), lub drogą mailową: iod@powiat.zgorzelec.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Wyposażenie Zespołu Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu w sprzęt dydaktyczny potrzebny do prowadzenia zajęć i kształcenia w zawodzie pn. Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę o dostępie do informacji publicznej; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217) i przepisami wykonawczymi do ustawy. • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni: obróbki ręcznej i mechanicznej materiałów, wykonywania połączeń rur, wykonywania połączeń elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni: obróbki ręcznej i mechanicznej materiałów, wykonywania połączeń rur, wykonywania połączeń elektrycznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dotyczącym I części zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni wykonywania konserwacji i napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni wykonywania konserwacji i napraw urządzeń i instalacji stosowanych w systemach energetyki odnawialnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dotyczącym II części zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do siwz.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)