GuidZP400 |
23cd821a-74eb-4f75-a664-f2c2845ae997
|
Biuletyn |
584944-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Giżycko
|
Regon |
79067122500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Giżycko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
87 429 99 60
|
Zamawiajacy fax |
87 429 99 76
|
Zamawiajacy email |
ugg@ugg.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ugg.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ugg.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ugg.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej szkół podstawowych w Gminie Giżycko - wyposażenie pracowni szkolnych
|
Numer referencyjny |
RRG.271.10.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: „Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej szkół podstawowych w Gminie Giżycko – Wyposażenie pracowni szkolnych”.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni w szkołach podstawowych w miejscowościach:
- Bystry (wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznej, matematyczno-fizycznej, komputerowej oraz programy przedmiotowe do tablicy multimedialnej),
- Upałty (wyposażenie pracowni biologiczno-fizyczno-chemicznej oraz programy przedmiotowe do tablicy multimedialnej)
- Wilkasy (wyposażenie pracowni komputerowej, biologiczno-chemicznej oraz fizycznej).
Objęty zamówieniem zakres robót został przewidziany do realizacji w trzech częściach i obejmuje:
Część I
Wyposażenie dydaktyczne pracowni szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty i Wilkasy, gmina Giżycko
Termin wykonania zadania: do 40 dni od podpisania umowy.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia dydaktycznego pracowni w szkołach podstawowych w miejscowościach:
- Bystry (wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznej, matematyczno-fizycznej),
- Upałty (wyposażenie pracowni biologiczno-fizyczno-chemicznej),
- Wilkasy (wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznej oraz fizycznej).
Pełny zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ.
Część II
Wyposażenie w sprzęt informatyczno-multimedialny szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty i Wilkasy, gmina Giżycko
Termin wykonania zadania: do 40 dni od podpisania umowy.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w sprzęt informatyczno-multimedialny w szkołach podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty i Wilkasy:
- komputery stacjonarne i przenośne wraz z systemem operacyjnym,
- urządzenia peryferyjne, wielofunkcyjne,
- kamery cyfrowe,
- tablice mulimedialne,
- oprogramowanie.
Pełny zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ.
Część III
Wyposażenie w meble szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty, gmina Giżycko
Termin wykonania zadania: do 40 dni od podpisania umowy.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w meble szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty:
- biurka,
- stoły,
- szafki,
- regały.
Pełny zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7, 8, 9 do SIWZ
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Zamawiający nie zastrzega obowiązeku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: osoby wykonujące zamówienia i dostawy sprzętu dydaktycznego, informatyczno-multimedialnego oraz mebli.
W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o ilości zatrudnionych osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób zatrudnionych przy realizacji czynności opisanych w pkt 12.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o ilości zatrudnionych osób na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem tych osób, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę.
Oferty można składać w odniesieniu do całego zakresu zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. Sytuacja finansowa
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
2.1. Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę przedmiotu zamówienia – polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych lub sprzętu informatycznego lub mebli o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
2.1. Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę przedmiotu zamówienia – polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych lub sprzętu informatycznego lub mebli o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).
3.3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3.3.1. wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale V pkt 2 SIWZ i sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ),
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu oraz nie podlega wykluczeniu:
1.1. do oferty Wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
2. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy sekcja III.4) ogłoszenia o zamówieniu:
2.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1.1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.1.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu Potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia Społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.1.3. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
2.2.1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.2.2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.2.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2.3 stosuje się.
2.5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
2.5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2.5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
2.5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
2.5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których zdolności dotyczą.
2.6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.
3. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postepowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy sekcja III.5.1) ogłoszenia o zamówieniu.
3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących sytuacji finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3.1.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale V pkt 1 SIWZ i sekcji III.1.2) ogłoszenia o zamówieniu, w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
3.2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postepowaniu.
3.3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3.3.1. wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale V pkt 2 SIWZ i sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ),
4.12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada doświadczenia lub dokumenty dotyczące Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. i informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114) oraz ustawy z dnia 25 lutego 2016r. o prawnym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2016r. poz. 352).
|
Zakresie warunkow udzialu |
3. Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postepowaniu na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy sekcja III.5.1) ogłoszenia o zamówieniu.
3.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących sytuacji finansowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3.1.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale V pkt 1 SIWZ i sekcji III.1.2) ogłoszenia o zamówieniu, w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
3.2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postepowaniu.
3.3. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3.3.1. wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale V pkt 2 SIWZ i sekcji III.1.3) ogłoszenia o zamówieniu, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ),
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada doświadczenia lub dokumenty dotyczące Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. i informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114) oraz ustawy z dnia 25 lutego 2016r. o prawnym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. z 2016r. poz. 352).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Przewiduje się możliwość zmiany terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
2.1. wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2.2. wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez Strony umowy, których nie można było wcześniej przewidzieć.
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie dydaktyczne pracowni szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty i Wilkasy, gmina Giżycko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia dydaktycznego pracowni w szkołach podstawowych w miejscowościach:
- Bystry (wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznej, matematyczno-fizycznej),
- Upałty (wyposażenie pracowni biologiczno-fizyczno-chemicznej),
- Wilkasy (wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznej oraz fizycznej).
Pełny zakres zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w sprzęt informatyczno-multimedialny szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty i Wilkasy, gmina Giżycko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w sprzęt informatyczno-multimedialny w szkołach podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty i Wilkasy:
- komputery stacjonarne i przenośne wraz z systemem operacyjnym,
- urządzenia peryferyjne, wielofunkcyjne,
- kamery cyfrowe,
- tablice mulimedialne,
- oprogramowanie.
Pełny zakres zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie w meble szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty, gmina Giżycko
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia w meble szkół podstawowych w miejscowościach Bystry, Upałty:
- biurka,
- stoły,
- szafki,
- regały.
Pełny zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ.
|
| |