Zakup wyposażenia do przedszkola w Bystrzycy Dolnej

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Gmina Świdnica
Miejscowość Świdnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587442-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302131006, 397000009, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica.


Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
Zadanie nr 1:
Dostawa, montaż sprzętu wraz z oprogramowaniem - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5a do SIWZ

Zadanie nr 2:
Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ.
Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5b do SIWZ


Zadanie nr 3:
Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego – zgodnie z załącznikiem nr 5c do SIWZ.
Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5c do SIWZ.

Zadanie nr 4:
Dostawa wyposażenia drobnego – zgodnie z załącznikiem nr 5d do SIWZ.
Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5d do SIWZ.


2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ oraz we wzorach umowy stanowiącym Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (jego część).
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców na jedno lub dwa lub trzy lub cztery zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości umów możliwych do podpisania z jednym Wykonawcą.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia,
9. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składnie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia dołączonym do siwz, nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9753ab0-5414-4646-a3e4-b717efb5f03d
Biuletyn 587442-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Świdnica
Regon 89071838900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Głowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Świdnica
Zamawiajacy kod pocztowy 58100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 8523067 w. 24
Zamawiajacy fax 074 8521226w.400
Zamawiajacy email przetargi@gmina.swidnica.pl
Adres strony url http://www.gmina.swidnica.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2018
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, parter, punkt informacyjny
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do przedszkola w Bystrzycy Dolnej
Numer referencyjny ZP.271.18.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4 (Zamawiajacy dopuszcza podpisanie umowy z jednym wykonawcą na wszystkie cztery części zamówienia)
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: Zadanie nr 1: Dostawa, montaż sprzętu wraz z oprogramowaniem - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5a do SIWZ Zadanie nr 2: Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5b do SIWZ Zadanie nr 3: Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego – zgodnie z załącznikiem nr 5c do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5c do SIWZ. Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia drobnego – zgodnie z załącznikiem nr 5d do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5d do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ oraz we wzorach umowy stanowiącym Załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (jego część). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców na jedno lub dwa lub trzy lub cztery zadania. Zamawiający nie ogranicza ilości umów możliwych do podpisania z jednym Wykonawcą. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, 9. Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składnie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia dołączonym do siwz, nie należy traktować jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zadanie nr 1 Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 2 Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 3 Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 4 Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dotyczy zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy zadania nr 1: Dokumenty dotyczące komputerów przenośnych typu laptop: - zaoferowany procesor musi uzyskiwać jednocześnie w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 2750 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie http://www.cpubenchmark.net ) – należy przedstawić wydruk ze strony, - karta graficzna zintegrowana z płytą główną, ze wsparciem dla DirectX 12, Open GL 4.4, osiągająca w teście PassMark - Video Card Benchmark wynik na poziomie min.: 590 punktów (wynik zaproponowanej grafiki musi znajdować się na stronie http://www.videocardbenchmark.net ) – należy przedstawić wydruk ze strony, - Certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny dokument dla producenta sprzętu, - Certyfikat ISO 14001 lub inny równoważny dokument dla producenta sprzętu , - Deklaracja zgodności CE , - Wydruk ze strony WHCL Microsoft lub innego producenta systemu operacyjnego potwierdzający zgodność oferowanego komputera z oferowanym system operacyjnym, Dotyczy zadania nr 2: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane pomoce dydaktyczne posiadają odpowiednie certyfikaty lub inne równoważne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równoważne dokumenty bezpieczeństwa oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN (jeżeli takie dokumenty dla tych pomocy są wymagane). Dotyczy zadania nr 3: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyposażenie/sprzęty są dopuszczone do sprzedaży w Polsce i posiadają certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi (jeżeli takie dokumenty są wymagane). Dotyczy zadania nr 4: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyposażenie jest dopuszczone do sprzedaży w Polsce i posiadają certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi (jeżeli takie dokumenty są wymagane).
Inne dokumenty niewymienione Dotyczy zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4: 1. formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokument rejestracyjny (ewidencyjny) potwierdzający umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (np. wydruk z KRS lub CEIDG) lub p przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części III.4 pkt. 1 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt 1 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. 10. Wypełniony załącznik nr 5a, 5b, 5c,5d do SIWZ (w zależności od nr zadania na które Wykonawca składa ofertę/oferty) potwierdzający spełnianie przez zaproponowany sprzęt, asortyment wymagań określonych przez Zamawiającego. 11. Oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ. 12. Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ (w zależności od nr zadania na które Wykonawca składa ofertę/oferty). 13. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Poniższe dopuszczalne zmiany obowiązują dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4: 1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy – Załączniku nr 2,3 do umowy, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta lub dany artykuł nie jest już produkowany i stał się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w Załączniku 5d do SIWZ - zmiana nie może powodować zmiany wynagrodzenia określonego w §3 ust. 1 umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie w tym zakresie 2) :w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4) zmiana treści umowy korzystna dla Zamawiającego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 5) wystąpienie innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni się stawka VAT oraz cena brutto; 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zawarcia aneksu na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż sprzętu wraz z oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa, montaż sprzętu wraz z oprogramowaniem - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego – zgodnie z załącznikiem nr 5c do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia drobnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa wyposażenia drobnego – zgodnie z załącznikiem nr 5d do SIWZ. Dostawę należy zrealizować do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5d do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)