GuidZP400 |
8c288d23-488b-46b5-b7c1-d1ce6a7245fd
|
Biuletyn |
587385-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Czchów
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czchów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32860
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
014 66 21 710
|
Zamawiajacy fax |
014 66 21 733
|
Zamawiajacy email |
srodowisko@czchow.pl
|
Adres strony url |
www.czchow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane w ramach: Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6.Dziedzictwo regionalne, Działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu. Podziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów – spr, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.przetargi.czchow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Czchowie, 32-860 Czchów, ul. Rynek 12, dziennik podawczy (Parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Subregionu tarnowskiego etap I - Grodzisko – Miejski Park Zieleni i Wypoczynku w miejscowości Czchów - zwiększenie atrakcyjności Gminy Czchów poprzez aranżację Wzgórza zamkowego – „Dostawa Obiektów Militarnych” Zamówienie powtórzone
|
Numer referencyjny |
ITI.271.17.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa obiektów militarnych oraz dostawa tablic informacyjno-kierunkowych w ramach zadania: Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Subregionu tarnowskiego etap I - Grodzisko – Miejski Park Zieleni i Wypoczynku w miejscowości Czchów - zwiększenie atrakcyjności Gminy Czchów poprzez aranżację Wzgórza zamkowego w podziale na 5 części, według poniższego zestawienia. Repliki obiektów (część 14,15,16,18) nawiązują do oryginalnego wyposażenia i stanowić będą atrakcję turystyczną. Część 19 obejmuje dostawę tablic informacyjno-kierunkowych przedstawiających rozmieszczeniem obiektów.
Szlak II wojny światowej:
Część 14 - Kuchnia polowa po wojenna KP-200 – replika
Część 15 – Armata ZIS 2 II wojna światowa- replika
Część 16 - Armata kal. 122 mm M - 30- replika
Część 18 – Armata przeciwlotnicza S-60- replika
Tablice informacyjno – kierunkowe:
Część 19 – 9 szt. tablic informacyjno-kierunkowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia (zał. 1.1), rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu( zał.1.2)).
3.3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
3.4. Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 14,15,16,18) wynosi 24 miesiące.
|
Cpv glowny przedmiot |
37810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Zamówienie (wykonanie i dostawa) należy wykonać w terminie: do dnia 31 października 2018 r, w terminie uzgodnionym dokładnie z zamawiającym przed rozpoczęciem dostaw.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
6.1.2. Dokumenty ofertowe:
6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany;
6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym:
6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ;
6.1.4. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
6.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z nich (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dotyczy części 14,15,16,18
§ 14
DOPUSZCZALNOŚĆ ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji w terminie tj. zdarzeń zewnętrznych nadzwyczajnych, niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia spowodowanych np. działaniami wojennymi, zamieszkami lub działaniem sił przyrody, w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
- o okres czasu w którym wykonawca z powyższych względów nie mógł realizować zamówienia,
2) wynagrodzenia:
a) w przypadku urzędowej zmiany podatków ponoszonych przez wykonawcę (w szczególności podatku VAT);
b) zmiany przedmiotu umowy, o której mowa poniżej w punkcie 3);
- w wysokości wynikającej z wprowadzanej zmiany;
3) zmiany przedmiotu umowy:
a) w przypadku zmian technologicznych takich jak konieczność zrealizowania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych/materiałów niż wskazanych w dokumentacji w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b) w przypadku niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń - poprzez zastąpienie takich materiałów lub urządzeń materiałami lub urządzeniami dostępnymi,
c) w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji lub o wyższych parametrach użytkowych, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, w tym pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy - urządzeń - poprzez zastąpienie takich materiałów lub urządzeń materiałami lub urządzeniami dostępnymi,
4) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
5) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
6) przypadku uchwalenia lub zmiany obowiązujących przepisów, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy;
7) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania umowy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Dotyczy części 19
§ 10
DOPUSZCZALNOŚĆ ZMIANY UMOWY
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wnioskowanych warunków ich wprowadzenia. Wszystkie poniższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) Terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej zrealizowanie inwestycji w terminie tj. zdarzeń zewnętrznych nadzwyczajnych, niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia spowodowanych np. działaniami wojennymi, zamieszkami lub działaniem sił przyrody, w przypadku wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
- o okres czasu w którym wykonawca z powyższych względów nie mógł realizować zamówienia,
2) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
3) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
4) przypadku uchwalenia lub zmiany obowiązujących przepisów, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy;
5) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania umowy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają aneksu w formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
19. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi:
19.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
19.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski, Telefon: (14) 66-21-716, Faks: (14) 66-21-716, Mail: gmina@czchow.pl
19.1.2. inspektorem danych osobowych w Urzędzie Gminy Czchów jest Pan Rafał Kopytko, tel.: 14 66 21 718, adres email: iod@chchow.pl
19.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
19.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
19.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
19.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
19.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
19.1.8. posiada Pani/Pan:
19.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
19.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
19.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
19.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
19.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
19.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
19.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
19.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Część 16 - Armata kal. 122 mm M - 30- replika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia (zał. 1.1), rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu( zał.1.2)).
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 14,15,16,18) wynosi 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Część 18 – Armata przeciwlotnicza S-60- replika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia (zał. 1.1), rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu( zał.1.2)).
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 14,15,16,18) wynosi 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Część 19 – 9 szt. tablic informacyjno-kierunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31523200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia (zał. 1.1), rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu( zał.1.2)).
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część 14 - Kuchnia polowa po wojenna KP-200 – replika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia (zał. 1.1), rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu( zał.1.2)).
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 14,15,16,18) wynosi 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Część 15 – Armata ZIS 2 II wojna światowa- replika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – (tj. opis przedmiotu zamówienia (zał. 1.1), rozmieszczenie na planie zagospodarowania terenu( zał.1.2)).
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (w odniesieniu do wszystkich części) to: Gmina Czchów, 32-860 Czchów, Rynek 12, województwo małopolskie, powiat brzeski.
Minimalny okres gwarancji (dotyczy części 14,15,16,18) wynosi 24 miesiące.
|
| |