Dostawa aparatury medycznej i fantomów

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-27 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Medyk"
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587273-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331110001, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznej aparatury diagnostycznej: aparatu RTG, aparatu audiometrycznego, aparatu EEG; fantomów - fantomy do pielęgnacji, fantomy do pierwszej pomocy przedmedycznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02f128d1-8c03-44fd-8803-0c834955bfa1
Biuletyn 587273-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego "Medyk"
Regon 364979499
Zamawiajacy adres ulica Wazów
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65044
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 068-3271325
Zamawiajacy fax 068-3253184
Zamawiajacy email m.bartoszko@medyk.zgora.pl
Adres strony url msz@medyk.zgora.pl
Adres strony internetowej msz@medyk.zgora.pl
Adres strony internetowej narzedzia msz@medyk.zgora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja bazy dydaktycznej na potrzeby nowych wyzwań dla szkolnictwa zawodowego w regionie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa wojewódzkiego samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia msz@medyk.zgora.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja msz@medyk.zgora.pl/bip
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony ul. Wazów 44 65-044 Zielona Góra
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej i fantomów
Numer referencyjny 3/2018.6.9.3.1/1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznej aparatury diagnostycznej: aparatu RTG, aparatu audiometrycznego, aparatu EEG; fantomów - fantomy do pielęgnacji, fantomy do pierwszej pomocy przedmedycznej.
Cpv glowny przedmiot 33111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia Wykonawcy i spełniania warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia Wykonawcy i spełniania warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim winny zostać wystawione (sporządzone) zgodnie z odpowiednimi terminami wskazanymi w pkt. 3. Stosowne oświadczenia muszą mieć terminy sporządzenia odpowiadające terminom wymaganym od dokumentów, które zastępują. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu (o którym mowa powyżej w pkt. 3 i 4) złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy ci składają: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 powyżej, 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 powyżej - odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej - w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 3 – odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych urzędowych baz danych, Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów dostępnych w tych bazach. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, że oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów), znajdują się w posiadanych przez Zamawiającego dokumentach przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, będzie korzystał z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są one aktualne, a Wykonawca wskaże postępowanie, w którym zostały złożone. 8. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braków podstaw do wykluczenia, o których mowa w §2 i §5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia – jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów. 9. UWAGA! W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wraz z ofertą składa WYŁĄCZNIE oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1) oraz pkt. 2 ppkt 1) powyżej. 10. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 1a oraz w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, chyba że zastosowanie znajdą postanowienia pkt. 7 lub pkt. 8 powyżej. 11. UWAGA! Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, to jest oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 3 powyżej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składa oddzielnie każdy z nich. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ. 12. Oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 13. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w punkcie powyżej, składane są w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ten z nich, którego dokumenty te dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 16. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 18. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7 powyżej, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 19. Jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów podczas wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy (jeśli Zamawiający stawia takie warunki), zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym podstaw do wykluczenia Wykonawcy. Oświadczenie dotyczące tych podmiotów powinno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów w takim samym zakresie, jak zakres wymagany od Wykonawcy. 20. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.2, musi być złożone wraz z ofertą i musi być złożone w oryginale. 21. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, Zamawiający żąda od tego Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeśli były one wymagane od Wykonawcy. 22. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 23. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć wpływ na realizację zamówienia. 24. Jeżeli Zamawiający żąda powyżej od Wykonawcy przedstawienia (w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego) dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt 2-5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawca może zamiast tych dokumentów złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma możliwości uzyskania tych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 25. Jeżeli Zamawiający żąda powyżej od Wykonawcy przedstawienia (w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego) dowodów (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi/roboty budowlane były wykonywane) określających czy dostawy te, usługi lub roboty budowlane zostały wykonane lub (w dopuszczalnych przypadkach) są wykonywane należycie, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a Wykonawca z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, to w przypadku robót budowlanych może złożyć inne dokumenty, a w przypadku dostaw/usług może złożyć swoje oświadczenie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Cześć 1 - 3. Zamawiający, działając na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt. 1) Ustawy, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w Umowie: 1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2. Termin wykonania Przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu: a) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin wykonania będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, zmiana terminu wykonania nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin wykonania będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, zmiana terminu wykonania nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy; 2) dopuszcza się zmianę Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 w następujących przypadkach: a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu dodatkowych rabatów – w takim przypadku Wynagrodzenie ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, b) ceny jednostkowe zostaną obniżone przez Wykonawcę lub producenta – w takim przypadku Wynagrodzenie ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; zmiana taka nie wymaga konieczności zmiany Umowy; 3) w przypadku, gdy Przedmiot Umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany urządzeń lub oprogramowania wchodzącego w zakres Przedmiotu Umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować zmiany Wynagrodzenia, terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych warunków udzielenia zamówienia. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż Przedmiot Umowy opisany w §1 Umowy został wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując zmiany; 4) dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji Umowy; Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia; 5) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia/zakresów zamówienia dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców; Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego; W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują odpowiednie zapisy §9 Umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia; 6) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia/zakresów zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części/zakresów zamówienia przez podwykonawców; Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego; W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują odpowiednie zapisy §9 Umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia; 7) dopuszcza się zmiany w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia. Czeęść 2 - 3. Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1) Ustawy, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian Umowy: 1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy, o którym mowa w § 2. Termin wykonania Przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu: a) w przypadku działania siły wyższej (katastrofalne działania przyrody - np. niezwykłe mrozy, śnieżyce, powodzie; akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia; termin wykonania będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, zmiana terminu wykonania nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy, b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, termin wykonania będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania przez Zamawiającego przedmiotowych prac, zmiana terminu wykonania nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy; 2) dopuszcza się zmianę wartości Wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 w następujących przypadkach: a) Wykonawca udzieli Zamawiającemu dodatkowych rabatów – w takim przypadku wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, b) ceny jednostkowe zostaną obniżone przez Wykonawcę lub producenta – w takim przypadku wartość Umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; zmiana taka nie wymaga konieczności zmiany Umowy; 3) w przypadku, gdy Przedmiot Umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany Przedmiotu Umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu Wynagrodzenia, terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych warunków udzielenia zamówienia. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż Przedmiot Umowy opisany w §1 Umowy został wycofany/przewidziany do wycofania ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując zmiany; 4) dopuszcza się wprowadzenie zmian części / zakresów Przedmiotu Umowy, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców, w tym również poprzez realizacji za pomocą podwykonawców części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców; W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 9 Umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia; 5) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców; W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 9 umowy; zmiana nie może spowodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia; 6) dopuszcza się w przypadku gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/wykonania Umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany Umowy, 7) w przypadku gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/wykonania Umowy przestanie istnieć konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT – w stosunku do towarów, których wcześniej dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości brutto, a wartość Umowy zostanie powiększona o wartość VAT, który uiszczał będzie Wykonawca na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. 8) dopuszcza się zmiany w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy – w takim przypadku dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie mogą spowodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2018-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Jeżeli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, co do którego ziszczą się przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, tzn. Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615 ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615 ze zm.). 3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlega wykluczeniu na mocy art.. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy, tzn. Wykonawcę który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 ustawy, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 4 powyżej. 6. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Medyczna aparaura diagnostyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny określono w poz. IV.2.1
Zalacznik krotki opis Aparat RTG – powystawowy lub regenerowany: 1. Podstawowe składowe aparatu: 1) lampy rentgenowskie bez aktywnego źródła promieniowania, lampa rtg przesuwana silnikiem wzdłuż stołu, 2) konsola obsługi aparatu technika elektroradiologii w sterowni, 3) statyw (ścianka płucna), 4) stół do zdjęć kostnych. 2. Stół: 1) blat stołu stała wysokość, 2) blat stołu płaski, 3) długość blatu ≥ 210 cm, 4) szerokość blatu ≥ 75 cm, 5) zakres ruchu poprzecznego blatu: ≥ +/- 10 cm, 6) obciążalność blatu stołu: ≥ 200 kg, 7) zakres skręcenia kołpaka: min. od +90° do –90, 8) maksymalne SID [cm] ustawiane silnikowo do odległości 180 cm od statywu do zdjęć płucnych, 9) sterowanie ruchami systemu: a)z konsoli operatora w sterowni, b) z pulpitu umieszczonego na aparacie; 3. Konsola sterująca wyposażona w urządzenie sygnalizujące akustycznie i optycznie wykonanie ekspozycji. 4. Odległość blat stołu-kaseta/detektor: ≤ 80 mm. 5. Kratka przeciwrozproszeniowa – parametry Min. 10:1, min. 50 l/cm. 6. Wykonywanie radiografii w sterowni przyciskiem ręcznym lub nożnym. 7. Akcesoria dodatkowe: 1) uchwyty dla pacjenta – 2 szt., 2) podnóżek, który można demontować, 3) statyw dla pacjenta do pozycjonowania podczas wykonywania zdjęć kości długich. 8. Lampa: 1) zakres obrotu wokół osi pionowej: ≥ 330, 2) zakres obrotu lampy wokół osi poziomej: ≥ od – 120° do + 120°, 3) czytelny wyświetlacz kąta lampy zlokalizowany na kołpaku lampy. 9. Statyw do zdjęć odległościowych: 1) uchylny, 2) mocowany do podłogi, 3) kratka przeciwrozproszeniowa, 4) uchwyty boczne i uchwyt górny ułatwiający zdjęcia w projekcjach PA i bocznych. 10. Konsola technika: 1) obsługiwana przy pomocy klawiatury i myszki, 2) zestaw osłon dla pacjenta, 3) oprogramowanie do symulacji wykonywania badań rtg, 4) program do rejestracji pacjentów poprzez pobranie danych z systemu HIS / RIS oraz manualna. 11. Wykonawca zobowiązany jest do demontaż i utylizacja starego aparatu oraz montażu, ustawienia i przygotowania do pracy aparatu nowego. Aparat audiometryczny 1) służący do nauki badania przewodnictwa powietrznego i kostnego w badaniach progowych słuchu oraz funkcję badań nadprogowych SISI, audiometria mowy, inne, posiada funkcję maskowania; 2) wyposażony w generator wytwarzający dźwięki o różnym natężeniu, w zakresie częstotliwości 125-8000 Hz; 3) posiadający funkcję przedstawiania wyników badania w formie audiogramu na wyświetlaczu aparatu; 4) posiadający oprogramowanie elektroniczne do analizy badania; 5) zestaw zawierający: a) słuchawki do badania przewodnictwa powietrznego, b) wibrator kostny do badania przewodnictwa kostnego; 6) musi posiadać funkcję maskowania. 3. Aparat EEG: 1. Komplet składający się z: 1) Elektroencefalografu, 2) oprogramowania EEG w pełnej polskiej wersji na komputery PC 3) czepków silikonowych - 2 szt., 4) elektrod grzybkowych, 5) fotostymulatora, 6) kompletu przewodów. 2. Wymagane parametry Elektroencefalografu: 1) kanały: 19 kanałów EEG w systemie 10-20+5 kanałów multi-parametrów (1 kanał EEG+ 1 kanał EMG+ 2 kanały EOG+ 1 kanał Oddechu) – multi-parametry do wyboru; 2) Filtrowanie: stałe, cyfrowe (zarządzanie filtrami), 3) Prędkość wyświetlania (prędkość przesuwu): 5, 10, 15, 30, 60, 120 mm/s, 4) Wzmocnienie sygnału: 1, 2, 5, 10, 12, 15, 20 mm/50uv, 5) Szybkość przeglądu: 1, 2, 3, 10, 20, 40, 60, 6) Współczynnik tłumienia zakłóceń: ≥30dB, 7) Funkcje: a) wykorzystanie wzmacniacza bioelektryczności, b) zintegrowany automatyczny system kalibracji, c) regulowana amplituda oraz szybkość odtwarzania (podział przebiegu w ciągu 1 sekundy na 5 części), d) wielofunkcyjny system cyfrowych filtrów o swobodnej konfiguracji pozwalający na stosowanie wielu metod filtrowania, e) elektroniczny pomiar częstotliwości (zwiększenie dokładności EEG okresu/amplituda/częstotliwość pomiaru, f) znacznik zdarzenia (otwieranie oczu, zamykanie oczu, mruganie) EEG w różnych kolorach i możliwość wprowadzenia nazwy zdefiniowanej przez użytkownika; możliwość konfiguracji koloru tła i przebiegu fali z różnymi zdarzeniami, g) automatyczna analiza – analiza widma mocy i wykrycia patologii fali wyznaczonego przebiegu; możliwość wyświetlania różnych rodzajów wykresu w tym samym oknie, przy różnym promieniowaniu, promieniowaniu numerycznym, wykresie sprężonego widma, wykresie trendu, itd., h) edytowanie raportów w trybie działania programu i w programie MS Word, i) Możliwość zapisu do formatu danych PDF, j) pozycjonowanie znacznika: dodawanie znacznika, opis do fali w wyznaczonym czasie, szybkie wyszukiwanie przebiegu w czasie, 1 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fantomy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Fantom do pielęgnacji: Model pielęgnacyjny zawierający następujące elementy i umożliwiający ćwiczenia następujących technik pielęgnacyjnych pielęgniarskich: 1) peruka pozwalająca na pielęgnację włosów, mycie, układanie; 2) pielęgnację ran; 3) higienę jamy ustnej (ruchoma szczęka z wyjmowaną protezą); 4) oczy w oczodołach umożliwiające podawanie leków, usuwanie ciał obcych, irygację; 5) miejsca iniekcji domięśniowych i podskórnych – lewe ramię, 6) iniekcje domięśniowe pośladek, 7) bandażowanie palców rąk i nóg, palce rozdzielone, tak jak u człowieka; 8) symulowanie wewnętrznego przepłukiwania, 9) pielęgnacja/irygacja stomii, 10) wymienne narządy płciowe męskie/żeńskie (możliwość cewnikowania), 11) otwory oczne, nosowe, tracheotomia; umożliwiające podawanie leków, usuwanie ciał obcych, odsysanie, itd., 12) wyjmowanie szczęki, 13) przetoka nadłonowa – pielęgnacja, drenaż, 14) wszystkie połączenia stawów – realistyczne i umożliwiające realistyczny zakres ruchów, 15) delikatna i realistyczna skora twarzy, rak i stop, 16) ruchoma szczęka i język – umożliwiające trening mycia i bandażowania, 17) irygacja pochwy i pobieranie wymazu, 18) realistyczne ujście cewki moczowej i pęcherz do ćwiczeń cewnikowania, 19) specjalny system zwiększający ciśnienie przepływu podczas cewnikowania, 20) iniekcje domięśniowe i podskórne, Fantom do zajęć z pierwszej pomocy przedmedycznej: Manekin do nauki resuscytacji z komputerem rejestrującym, drukarką i oprogramowaniem do obsługi manekina i analizy RKO, spełniający ponadto następujące wymagania: 1. Manekin - tors naturalnej wielkości umożliwiający prowadzenie ćwiczeń u osoby dorosłej. 2. Moduł analizujący i drukujący (komputer i drukarka) umożliwiający rejestrację wykonanej reanimacji: 1) pojedyncze zapamiętywanie ćwiczeń, 2) krzywe kompresji i wdechu zapisywane w czasie rzeczywistym, 3) możliwość wyświetlania na wyświetlaczu i wydrukowania ostatnich czynności. 3. Zasilany sygnalizator z możliwością przełączania opcji treningowej z analizy komputerowej na wyświetlaną sygnalizację poprawności przebiegu: 1) właściwej głębokości ucisku, 2) właściwej objętości wdmuchiwanego powietrza, 3) niewłaściwego położenia ręki do masażu. 4. Wymagane cechy i funkcje manekina: 1) wyczuwalne anatomiczne punkty orientacyjne (wyrostek mieczykowaty, pępek, sutki, żebra), 2) w pełni ruchoma głowa, szyja i szczęka, 3) wyczuwalne tętno szyjne, 4) zwór uniemożliwiający powrót wdmuchiwanego powietrza. 5. Komplet ma zawierać ponadto: 1) dres dla manekina, 2) sprężyny do symulacji reanimacji, 3) 10 zestawów górnych dróg oddechowych, 4) 10 zestawów dolnych dróg oddechowych, 5) 5 masek/nakładek na twarz manekina, 6) torba do transportu.
  

Criterion

Kryteria Wydłużenie o 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)