GuidZP400 |
b37f156d-95b0-4db0-b4fb-02ccc131795f
|
Biuletyn |
587069-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
|
Regon |
17365700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sandomierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25324
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 681 680
|
Zamawiajacy fax |
413 681 663
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@straz.kielce.pl
|
Adres strony url |
https://kwpspkielce.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Postępowanie przetargowe jest prowadzone przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach. Umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego podpisze Świętokrzyski Komendant Wojeódzki PSP w imieniu swoim oraz Komendy Miejskiej PSP w Kielcach. Płatnikiem za realizację zadania nr 1 (wchodzącego w skład części 1 zamównienia) oraz zadania nr 3 (tożsamego z częścią 2 zamówienia) będzie Komenda Wojewódzka PSP w Kielcach. Płatnikiem za realizację zadania nr 2 (wchodzącego w skład części 1 zamównienia) będzie Komenda Miejska PSP w Kielcach.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kwpspkielce.bip.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Skladanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, instalacja i konfiguracja systemów telefonii IP oraz dostawa urządzeń sieciowych – switchy
|
Numer referencyjny |
WL.2370.6.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Wykonawcy mogą składać oferty wg własnego wyboru na jedną lub na obydwie części.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja systemów telefonii IP oraz dostawa urządzeń sieciowych – switchy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części. Część pierwsza obejmuje zadanie nr 1. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KW PSP oraz zadanie nr 2. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KM PSP.
Część 2. obejmuje zadanie nr 3. Dostawa 30 szt. switchy na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach oraz komend powiatowych/miejskiej PSP województwa świętokrzyskiego.
|
Cpv glowny przedmiot |
32524000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgpdność z oryginałem); 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu w następujących okolicznościach:
1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, tj. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, która będzie skutkowała zmianą ceny przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę umowy w następujący sposób:
1.1.1. zmiana ceny przedmiotu umowy obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1.
1.1.2. w wypadku zmiany, o której mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1. cena netto umowy nie ulega zmianie, a określona w aneksie cena brutto (cena przedmiotu umowy) zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
1.2. dostępne będą na rynku urządzenia lub rozwiązania technologiczne nowszej generacji o wyższych parametrach technicznych lub nowsza wersja oprogramowania producenta w zakresie możliwości ich zastosowania w przedmiocie umowy lub w sposobie realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy. Dostawa danego urządzenia, okaże się niemożliwa z obiektywnych powodów, np. z powodu zakończenia produkcji tego urządzenia i braku jego dostępności na rynku po dacie wejścia w życie umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy.
1.3. wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia realizację przedmiotu umowy w terminie. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę terminu realizacji z uwzględnieniem faktycznego czasu trwania siły wyższej i jej oddziaływania na przedmiot umowy.
2. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Każda ze stron zobowiązuje się do nieujawniania osobom trzecim oraz niewykorzystywania do celów innych niż wykonywanie umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego informacji poufnych lub stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, uzyskanych w związku z realizacją zadań objętych umową, chyba że uzyskają pisemną zgodę drugiej strony w każdym konkretnym przypadku.
2. Ujawnienie informacji poufnych lub stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami, orzeczeniem sądowym lub decyzją administracyjną uprawnionego organu administracji państwowej nie podlega powyższym ograniczeniom
3. Zobowiązanie o którym mowa w pkt 1 powyżej, trwa nadal pomimo rozwiązania lub wygaśnięcia umowy. Strony odpowiadają za zachowanie powyższego zobowiązania przez swoich pracowników, pełnomocników oraz osoby działające w ich imieniu.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|