Dostawa, instalacja i konfiguracja systemów telefonii IP oraz dostawa urządzeń sieciowych – switchy

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Przekładnia,
  • System telekomunikacyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587069-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325240002, 312141000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja systemów telefonii IP oraz dostawa urządzeń sieciowych – switchy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części. Część pierwsza obejmuje zadanie nr 1. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KW PSP oraz zadanie nr 2. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KM PSP.
Część 2. obejmuje zadanie nr 3. Dostawa 30 szt. switchy na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach oraz komend powiatowych/miejskiej PSP województwa świętokrzyskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b37f156d-95b0-4db0-b4fb-02ccc131795f
Biuletyn 587069-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Regon 17365700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sandomierska
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25324
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 681 680
Zamawiajacy fax 413 681 663
Zamawiajacy email zamowienia@straz.kielce.pl
Adres strony url https://kwpspkielce.bip.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 1
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie przetargowe jest prowadzone przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach. Umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego podpisze Świętokrzyski Komendant Wojeódzki PSP w imieniu swoim oraz Komendy Miejskiej PSP w Kielcach. Płatnikiem za realizację zadania nr 1 (wchodzącego w skład części 1 zamównienia) oraz zadania nr 3 (tożsamego z częścią 2 zamówienia) będzie Komenda Wojewódzka PSP w Kielcach. Płatnikiem za realizację zadania nr 2 (wchodzącego w skład części 1 zamównienia) będzie Komenda Miejska PSP w Kielcach.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kwpspkielce.bip.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Skladanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, instalacja i konfiguracja systemów telefonii IP oraz dostawa urządzeń sieciowych – switchy
Numer referencyjny WL.2370.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Wykonawcy mogą składać oferty wg własnego wyboru na jedną lub na obydwie części.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja systemów telefonii IP oraz dostawa urządzeń sieciowych – switchy. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części. Część pierwsza obejmuje zadanie nr 1. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KW PSP oraz zadanie nr 2. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KM PSP. Część 2. obejmuje zadanie nr 3. Dostawa 30 szt. switchy na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach oraz komend powiatowych/miejskiej PSP województwa świętokrzyskiego.
Cpv glowny przedmiot 32524000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgpdność z oryginałem); 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu w następujących okolicznościach: 1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, tj. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, która będzie skutkowała zmianą ceny przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę umowy w następujący sposób: 1.1.1. zmiana ceny przedmiotu umowy obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1. 1.1.2. w wypadku zmiany, o której mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1. cena netto umowy nie ulega zmianie, a określona w aneksie cena brutto (cena przedmiotu umowy) zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 1.2. dostępne będą na rynku urządzenia lub rozwiązania technologiczne nowszej generacji o wyższych parametrach technicznych lub nowsza wersja oprogramowania producenta w zakresie możliwości ich zastosowania w przedmiocie umowy lub w sposobie realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy. Dostawa danego urządzenia, okaże się niemożliwa z obiektywnych powodów, np. z powodu zakończenia produkcji tego urządzenia i braku jego dostępności na rynku po dacie wejścia w życie umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy. 1.3. wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia realizację przedmiotu umowy w terminie. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę terminu realizacji z uwzględnieniem faktycznego czasu trwania siły wyższej i jej oddziaływania na przedmiot umowy. 2. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Każda ze stron zobowiązuje się do nieujawniania osobom trzecim oraz niewykorzystywania do celów innych niż wykonywanie umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego informacji poufnych lub stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, uzyskanych w związku z realizacją zadań objętych umową, chyba że uzyskają pisemną zgodę drugiej strony w każdym konkretnym przypadku. 2. Ujawnienie informacji poufnych lub stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami, orzeczeniem sądowym lub decyzją administracyjną uprawnionego organu administracji państwowej nie podlega powyższym ograniczeniom 3. Zobowiązanie o którym mowa w pkt 1 powyżej, trwa nadal pomimo rozwiązania lub wygaśnięcia umowy. Strony odpowiadają za zachowanie powyższego zobowiązania przez swoich pracowników, pełnomocników oraz osoby działające w ich imieniu.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa, instalacja i konfiguracja systemów telefonii IP dla KW i KM PSP w Kielcach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32524000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 139837,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część pierwsza obejmuje zadanie nr 1. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KW PSP oraz zadanie nr 2. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja Systemów telefonii IP dla Komendy Miejskiej PSP w Kielcach wraz z ich integracją, dostawą i konfiguracją sprzętu telekomunikacyjnego w siedzibie KM PSP.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń sieciowych – switchy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 88617,87
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. switchy na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach oraz komend powiatowych/miejskiej PSP województwa świętokrzyskiego.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)