Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2018-07-11
Data zakończenia 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586691-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ,
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Warunki szczegółowe dla wszystkich pakietów:
1. Dostawca gwarantuje:
a) terminowość dostaw: do 2 dni roboczych (max. do 5 dni) od daty otrzymania zamówienia drogą pisemną/ faksową lub drogą elektroniczną;
b) godziny dostaw do 13.00 – miejsce dostaw - apteka szpitalna ul.1 Maja 9 Siemianowice Śląskie 41-100. Towar powinien być złożony w miejscu wskazanym przez pracownika apteki.
c) zamówienia realizowane w pełnych, oryginalnych opakowaniach produktu leczniczego, wyrobu medycznego. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem, co do ilości, jakości, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie
d) W przypadku dostaw „cito” w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do
5 godzin od chwili złożenia zamówienia.
e) potwierdzanie zamówienia niezwłocznie po jego otrzymaniu, z podaniem pozycji, które nie zostaną zrealizowane
i podaniem przyczyny, terminu realizacji
f) realizację reklamacji w okresie od 1 dnia do 2 dni od dnia zgłoszenia reklamacji dotyczącej wad fizycznych towaru, jak również wad jakościowych; Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii towaru na wolną od wad w ciągu 1 dnia w przypadku wad jakościowych oraz w ciągu 2 dni od chwili złożenia reklamacji w przypadku pozostałych. Reklamacje będą składane przez Zamawiającego na piśmie i faksem lub drogą mailową niezwłocznie po stwierdzeniu wad. Reklamowany towar zwracany jest do Dostawcy jego środkami transportu lub na koszt Dostawcy;
g) posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu;
h) termin ważności produktu leczniczego, wyrobu medycznego minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający zwraca dostarczony towar na koszt dostawcy , w przypadku krótszego niż wskazany terminu ważności.
i) Każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu medycznego oraz opakowania zbiorcze muszą posiadać etykiety handlowymi w języku polskim, zawierającymi: nazwę handlową zgodnie ze złożoną ofertą handlową, parametry produktu leczniczego , wyrobu medycznego, ilości sztuk w opakowaniu, nazwy producenta, nr serii
i daty ważności.
j) na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym materiałów opatrunkowych będzie podany nr serii oraz data ważności.
k) że każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek).
l) Iż w przypadku nie dostarczenia towaru określonego w umowie w wymaganym terminie, pożądanej jakości oraz w przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Dostawcy a Dostawca pokryje różnicę w cenie między ceną przewidzianą w umowie a ceną u innego Dostawcy.
m) dostarczać wersję papierową faktury wraz z zapisem elektronicznym /dyskietka, mail/ w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI na wskazany adres mailowy przez Zamawiającego. Wszelkie dane zawarte w zapisie elektronicznym muszą być identyczne z danymi na fakturze papierowej. Plik ma umożliwić zaimportowanie faktury na podstawie pliku o nazwie zgodnej ze wzorem:
fvXXXXXX.fak
gdzie:
fv – to symbol faktury
XXXXXX – nr faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera)
.fak – rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę
Jeden plik zawiera jedną fakturę
PAKIET NR 1 *** - Zestawy do iniekcji, kompresy, opatrunki jałowe, hypoalergiczne przylepce.
PAKIET NR 2 *** - gaza bawełniana i kompresy gazowe niejałowe i jałowe
PAKIET NR 3 *** - Setony, serwety, tupfery
PAKIET NR 4 *** - Kompresy gazowe niejałowe i jałowe
PAKIET NR 5 - Podkład z włókniny i chusta
PAKIET NR 6 – Wata
PAKIET NR 7 - Opaski dziane, elastyczna, opatrunek syntetyczny
PAKIET NR 8 - OPASKI GIPSOWE 12 minutowe
PAKIET NR 9
PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE DO ZAOPATRYWANIA RAN POOPERACYJNYCH Z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT
PAKIET NR 10 SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw, wykonana z przędzy poliamidowo-poliuretanowej
PAKIET NR 11 - Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną
PAKIET NR 12 - Przylepce, preparat do ochrony skóry
PAKIET NR 13 - Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran
PAKIET NR 14 - Zestawy porodowe i noworodkowe oraz zestawy opatrunkowe do procedur medycznych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 458e4696-9894-4314-b4e0-228ab07d132e
Biuletyn 586691-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
Regon 30827000000
Zamawiajacy adres ulica 1-go Maja
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Siemianowice Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 228 30 30,
Zamawiajacy fax 32 228 14 98
Zamawiajacy email zp@zozsiemianowice.pl,
Adres strony url www.zozsiemianowice.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zozsiemianowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsiemianowice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsiemianowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., Biuro Zarządu - sekretariat (pok. A002)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostaw materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny SZM/DN/DZ/341/21/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dostaw materiałów opatrunkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ, SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Warunki szczegółowe dla wszystkich pakietów: 1. Dostawca gwarantuje: a) terminowość dostaw: do 2 dni roboczych (max. do 5 dni) od daty otrzymania zamówienia drogą pisemną/ faksową lub drogą elektroniczną; b) godziny dostaw do 13.00 – miejsce dostaw - apteka szpitalna ul.1 Maja 9 Siemianowice Śląskie 41-100. Towar powinien być złożony w miejscu wskazanym przez pracownika apteki. c) zamówienia realizowane w pełnych, oryginalnych opakowaniach produktu leczniczego, wyrobu medycznego. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć towar zgodnie z zamówieniem, co do ilości, jakości, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie d) W przypadku dostaw „cito” w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 5 godzin od chwili złożenia zamówienia. e) potwierdzanie zamówienia niezwłocznie po jego otrzymaniu, z podaniem pozycji, które nie zostaną zrealizowane i podaniem przyczyny, terminu realizacji f) realizację reklamacji w okresie od 1 dnia do 2 dni od dnia zgłoszenia reklamacji dotyczącej wad fizycznych towaru, jak również wad jakościowych; Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii towaru na wolną od wad w ciągu 1 dnia w przypadku wad jakościowych oraz w ciągu 2 dni od chwili złożenia reklamacji w przypadku pozostałych. Reklamacje będą składane przez Zamawiającego na piśmie i faksem lub drogą mailową niezwłocznie po stwierdzeniu wad. Reklamowany towar zwracany jest do Dostawcy jego środkami transportu lub na koszt Dostawcy; g) posiadanie świadectw dopuszczenia do obrotu; h) termin ważności produktu leczniczego, wyrobu medycznego minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiający zwraca dostarczony towar na koszt dostawcy , w przypadku krótszego niż wskazany terminu ważności. i) Każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego wyrobu medycznego oraz opakowania zbiorcze muszą posiadać etykiety handlowymi w języku polskim, zawierającymi: nazwę handlową zgodnie ze złożoną ofertą handlową, parametry produktu leczniczego , wyrobu medycznego, ilości sztuk w opakowaniu, nazwy producenta, nr serii i daty ważności. j) na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym materiałów opatrunkowych będzie podany nr serii oraz data ważności. k) że każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek). l) Iż w przypadku nie dostarczenia towaru określonego w umowie w wymaganym terminie, pożądanej jakości oraz w przypadku braku możliwości dostawy produktu objętego niniejszą umową, Zamawiający będzie uprawniony do zrealizowania zamówienia u innego Dostawcy a Dostawca pokryje różnicę w cenie między ceną przewidzianą w umowie a ceną u innego Dostawcy. m) dostarczać wersję papierową faktury wraz z zapisem elektronicznym /dyskietka, mail/ w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI na wskazany adres mailowy przez Zamawiającego. Wszelkie dane zawarte w zapisie elektronicznym muszą być identyczne z danymi na fakturze papierowej. Plik ma umożliwić zaimportowanie faktury na podstawie pliku o nazwie zgodnej ze wzorem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv – to symbol faktury XXXXXX – nr faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) .fak – rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę Jeden plik zawiera jedną fakturę PAKIET NR 1 *** - Zestawy do iniekcji, kompresy, opatrunki jałowe, hypoalergiczne przylepce. PAKIET NR 2 *** - gaza bawełniana i kompresy gazowe niejałowe i jałowe PAKIET NR 3 *** - Setony, serwety, tupfery PAKIET NR 4 *** - Kompresy gazowe niejałowe i jałowe PAKIET NR 5 - Podkład z włókniny i chusta PAKIET NR 6 – Wata PAKIET NR 7 - Opaski dziane, elastyczna, opatrunek syntetyczny PAKIET NR 8 - OPASKI GIPSOWE 12 minutowe PAKIET NR 9 PLASTRY OPATRUNKOWE JAŁOWE DO ZAOPATRYWANIA RAN POOPERACYJNYCH Z POWŁOKĄ ZAPOBIEGAJĄCĄ PRZYKLEJANIU SIĘ DO RANY W OPAKOWANIACH ZGRZEWNYCH PO 1 SZT PAKIET NR 10 SIATKI OPATRUNKOWE ELASTYCZNE typu rękaw, wykonana z przędzy poliamidowo-poliuretanowej PAKIET NR 11 - Opatrunek jałowy gazowy nasączony parafiną PAKIET NR 12 - Przylepce, preparat do ochrony skóry PAKIET NR 13 - Hypoalergiczne paski do zamykania brzegów ran PAKIET NR 14 - Zestawy porodowe i noworodkowe oraz zestawy opatrunkowe do procedur medycznych
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 219481,70
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: zrealizował co najmniej ( 2 ) dwie dostawy o wartości minimalnej każda, określone poniżej dla poszczególnych pakietów: Dla Pakietów nr 2, 4, 14 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 40 000,00 PLN brutto, Dla Pakietów nr 1, 3, 6, 12 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 15 000,00 PLN brutto, Dla Pakietów nr 5, 7, 8, 9 - każda dostawa o wartości nie niższej niż 6 000,00 PLN brutto, Dla Pakietów nr 10, 11, 13- każda dostawa o wartości nie niższej niż 400,00 PLN brutto,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, Ŝe wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o przynaleŜności lub braku przynaleŜności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Oświadczenie o posiadaniu przez zaoferowany przedmiot zamówienia aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 211 późn. zm.), b) Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia). W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: • zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, • obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, • zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie. • zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), • działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, • zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, • omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, • mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, • zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, • zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu z zachowaniem ceny jednostkowej, • sposobu konfekcjonowania produktów przy zachowaniu cen jednostkowych przeliczonych odpowiednio dla nowego sposobu konfekcjonowania, zmiany numerów katalogowych produktów w przypadku aktualizacji katalogów przez producenta, a także w zakresie zmiany produktu przy zachowaniu nazwy międzynarodowej jeżeli produkt objęty ofertą został wstrzymany w produkcji lub wycofany, przy zachowaniu ceny jednostkowej, • zmiany określone w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiana nie może dotyczyć istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty. 3. Dopuszcza się używanie w fakturach określenia dostarczanego towaru zgodnego z systemem komputerowym Dostawcy, o ile pozwala on na ustalenie zgodności dostarczonego asortymentu z zamówieniem i tożsamości produktów.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin zapłaty
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)