Zakup i dostawa wyposażenia mobilnego dla potrzeb Bloków Operacyjnych realizowanego w ramach projektu pn.:"Utworzenie Centrum diagnostyki, leczenia i profilaktyki chorób przewodu pokarmowego i gruczołów dokrewnych w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie"

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-25 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Wyroby szklane,
  • Preparaty piorące,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583379-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 391000003, 398317003, 391500008, 331923407, 349284806, 425132007, 425130005, 325521101, 392993007, 302000001, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa wyposażenia mobilnego dla potrzeb Bloków Operacyjnych realizowanego w ramach projektu pn.:"Utworzenie Centrum diagnostyki, leczenia i profilaktyki chorób przewodu pokarmowego i gruczołów dokrewnych w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie": Wiertarka do zabiegów ortopedycznych z nakładką do piły oscylacyjnej; Wózki zabiegowe z wyposażeniem; Stoliki narzędziowe; Taborety; Szafy z blachy stalowej; Wyposażenie szatniowe metalowe; Kanapa, fotele, krzesła; Dozowniki; Regał listwowy; Stelaż jezdny do worków; Misa na odpady; Kosze; Lodówka na krew i płyny; Lodówka; Telefony; Lustra; Zestaw komputerowy i urządzenie wielofunkcyjne. Meble biurowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dbef2c35-c1ad-4f9d-9641-51888cbe42c0
Biuletyn 583379-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Regon 35720766400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 25 78 291
Zamawiajacy fax 012 25 78 292, 2578229
Zamawiajacy email zamowienia@narutowicz.krakow.pl
Adres strony url www.narutowicz.krakow.pl
Adres strony internetowej www.narutowicz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Utworzenie Centrum diagnostyki, leczenia i profilaktyki chorób przewodu pokarmowego i gruczołów dokrewnych w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie" - nr RPMP.12.01.04-12-0602/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.narutowicz.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.narutowicz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie SEKRETARIAT DYREKCJI ul. Prądnicka 35 - 37 31-202 Kraków Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia mobilnego dla potrzeb Bloków Operacyjnych realizowanego w ramach projektu pn.:"Utworzenie Centrum diagnostyki, leczenia i profilaktyki chorób przewodu pokarmowego i gruczołów dokrewnych w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie"
Numer referencyjny ZP/28/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 18
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa wyposażenia mobilnego dla potrzeb Bloków Operacyjnych realizowanego w ramach projektu pn.:"Utworzenie Centrum diagnostyki, leczenia i profilaktyki chorób przewodu pokarmowego i gruczołów dokrewnych w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie": Wiertarka do zabiegów ortopedycznych z nakładką do piły oscylacyjnej; Wózki zabiegowe z wyposażeniem; Stoliki narzędziowe; Taborety; Szafy z blachy stalowej; Wyposażenie szatniowe metalowe; Kanapa, fotele, krzesła; Dozowniki; Regał listwowy; Stelaż jezdny do worków; Misa na odpady; Kosze; Lodówka na krew i płyny; Lodówka; Telefony; Lustra; Zestaw komputerowy i urządzenie wielofunkcyjne. Meble biurowe.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Foldery (oryginalne karty katalogowe wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji (także nr pozycji odpowiednio z załącznika nr 1 pakiet 1, 2, 13, 14, 17 do SIWZ – w zależności na który Pakiet składana jest oferta) której dotyczy. W przypadku braku niektórych wymaganych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy - dotyczy wszystkich pakietów. Foldery (oryginalne karty katalogowe wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów ocenianych i punktowanych, określonych przez Zamawiającego, należy złożyć wraz z ofertą – dotyczy pakietów: 1,2, 13, 14, 17. 2) Deklaracja zgodności z aktualnymi normami Wspólnoty Europejskiej lub certyfikat jednostki notyfikującej oraz oznakowanie CE lub równoważne – zgodnie z załącznikami nr 1 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający przez producenta posiadanie uprawnienia wskazanego serwisu do napraw, montażu i serwisowania oferowanych urządzeń - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ (nie dotyczy ofert składanych bezpośrednio przez wytwórców oferowanego przedmiotu zamówienia) – dotyczy pakietów: 1, 2, 13, 14, 17. 4) Wszystkie dokumenty, o których mowa w załącznikach 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zadanie nr 1 - 3 600.00 zł Zadanie nr 2 - 1 450.00 zł Zadanie nr 3 - 880.00 zł Zadanie nr 4 - 690.00 zł Zadanie nr 5 - 520.00 zł Zadanie nr 6 - 740.00 zł Zadanie nr 7 - 360.00 zł Zadanie nr 8 - 110.00 zł Zadanie nr 9 - 1 150.00 zł Zadanie nr 10 - 690.00 zł Zadanie nr 11 - 127.00 zł Zadanie nr 12 - 41.00 zł Zadanie nr 13 - 350.00 zł Zadanie nr 14 - 73.00 zł Zadanie nr 15 - 39.00 zł Zadanie nr 16 - 17.00 zł Zadanie nr 17 - 620.00 zł Zadanie nr 18 - 480.00 zł
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach - załącznik numer 4, 4a,4b.
IV 4 4 data 2018-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Wiertarka do zabiegów ortopedycznych z nakładką do piły oscylacyjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Wózki zabiegowe z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Stoliki narzędziowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Taborety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - Szafy z blachy stalowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 - Wyposażenie szatniowe metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Kanapa, fotele, krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - Dozowniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Regał listwowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 - Stelaż jezdny do worków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - Misa na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192340-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - Kosze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928480-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - Lodówka na krew i płyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14 - Lodówka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15 - Telefony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32552110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2018-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16 - Lustra
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39299300-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17 - Zestaw komputerowy i urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18 - Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2019-04-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 1 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)