DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Data publikacji 2018-07-12
Data zakończenia 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587958-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Komputer typ All-in-one do prac biurowych, szt. 77,
w tym:
- z klawiaturą i myszką USB: szt. 57
- z klawiaturą i myszką bezprzewodową: szt. 20.
2. Komputer All-in-one dla leśniczego - szt. 37
3. Notebook z matrycą 15" do prac biurowych, szt. 32,
w tym:
- bez stacji dokującej: szt. 10
- ze stacją dokującą: szt. 12
- ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 10
4. Notebook z matrycą 15" do map numerycznych, szt. 6,
w tym:
- bez stacji dokującej: szt. 4
- ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 2
5. Notebook z matrycą 14,1" SLIM - szt. 1



Zamawiający oczekuje spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków:

1. Dostawa do jednostek zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 14, w terminie do 40 dni od daty podpisania umowy;
2. Serwis gwarancyjny realizowany w miejscu instalacji sprzętu przez min. 3-lata, wydłużenie okresu gwarancyjnego będzie dodatkowo punktowane;
3. Czas reakcji na zgłoszenie maksymalnie 3 godziny, maksymalny czas naprawy - 96 godzin. W przypadku braku możliwości naprawy w wyznaczonym terminie możliwość dostarczenia sprzętu zastępczego umożliwiającego pracę na dysku ze sprzętu uszkodzonego bez konieczności instalacji narzędzi.

Przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu zgłoszenia serwisowego potwierdzonego nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę.
Przez czas naprawy rozumiemy okres, od momentu przyjęcia zgłoszenia serwisowego, do momentu, w jakim zostanie przywrócona pierwotna normatywna funkcjonalność i efektywność działania systemu.

4. W przypadku oferowania serwisu producenta konieczna będzie rejestracja sprzętu i przedstawienie zamawiającemu stosownej informacji.
5. Wykonawca musi posiadać status partnera firmy, której sprzęt oferuje.
6. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać instrukcje użytkownika w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3519ac98-c3e1-4b6e-b21f-130695b15b1f
Biuletyn 587958-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku
Regon 33004451300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Szczecinek
Zamawiajacy kod pocztowy 78400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 726 300
Zamawiajacy fax 943 726 301
Zamawiajacy email e.nowik@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony url www.szczecinek.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/zamowienia_publiczne
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinku, ul. Mickiewicza nr 2, 78-400 Szczecinek
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer referencyjny ZI.270.1.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Komputer typ All-in-one do prac biurowych, szt. 77, w tym: - z klawiaturą i myszką USB: szt. 57 - z klawiaturą i myszką bezprzewodową: szt. 20. 2. Komputer All-in-one dla leśniczego - szt. 37 3. Notebook z matrycą 15" do prac biurowych, szt. 32, w tym: - bez stacji dokującej: szt. 10 - ze stacją dokującą: szt. 12 - ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 10 4. Notebook z matrycą 15" do map numerycznych, szt. 6, w tym: - bez stacji dokującej: szt. 4 - ze stacją dokującą i klawiaturą num., monitorem i klawiaturą zew.: szt. 2 5. Notebook z matrycą 14,1" SLIM - szt. 1 Zamawiający oczekuje spełnienia przez Wykonawcę następujących warunków: 1. Dostawa do jednostek zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 14, w terminie do 40 dni od daty podpisania umowy; 2. Serwis gwarancyjny realizowany w miejscu instalacji sprzętu przez min. 3-lata, wydłużenie okresu gwarancyjnego będzie dodatkowo punktowane; 3. Czas reakcji na zgłoszenie maksymalnie 3 godziny, maksymalny czas naprawy - 96 godzin. W przypadku braku możliwości naprawy w wyznaczonym terminie możliwość dostarczenia sprzętu zastępczego umożliwiającego pracę na dysku ze sprzętu uszkodzonego bez konieczności instalacji narzędzi. Przez czas reakcji rozumiemy okres, od momentu zgłoszenia serwisowego potwierdzonego nadaniem identyfikatora zgłoszenia przez Wykonawcę, do momentu podjęcia pierwszych czynności diagnostycznych przez Wykonawcę. Przez czas naprawy rozumiemy okres, od momentu przyjęcia zgłoszenia serwisowego, do momentu, w jakim zostanie przywrócona pierwotna normatywna funkcjonalność i efektywność działania systemu. 4. W przypadku oferowania serwisu producenta konieczna będzie rejestracja sprzętu i przedstawienie zamawiającemu stosownej informacji. 5. Wykonawca musi posiadać status partnera firmy, której sprzęt oferuje. 6. Wszystkie oferowane urządzenia muszą posiadać instrukcje użytkownika w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 485200,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca będzie posiadał polisę OC z tytułu prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykonał, co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej 300 000,00 zł każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4 Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 8.4 SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2 Wykaz dostaw Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty podmiotów zagranicznych: Lp. Wymagany dokument 1 Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2 Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 14 500.00 PLN (słownie: czternaście tysięcy pięćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018- 07 - 26 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ O/Szczecinek 22 2030 0045 1110 0000 0033 0770; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej.
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości, zastrzec wraz z uzasadnieniem, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą: ”Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji [max 5 lat]
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas naprawy w okresie gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)