Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz urządzeń RTV dla po-trzeb wyposażenia trzech budynków placówek opiekuńczo-wychowawczych („14-stek”) w podziale na 2 zadania.
Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane jego części.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych we Włocławku:
- przy ulicy Jasnej 5 b, c, d, e – dwie placówki. Dostawa do tych placówek stanowi element 1
- przy ulicy Sielskiej 3 – jedna placówka. Dostawa do tej placówki stanowi element 2
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu
w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
Element nr 1
Pakiet A:
1) ZESTAW KOMPUTEROWY – LAPTOP - 14 szt. (Lp. 1)
Pakiet B:
1) ZESTAW KOMPUTEROWY – 6 szt. (Lp. 2)
2) KSEROKOPIARKA – 2 szt. (Lp. 3)
Element nr 2
Pakiet A:
1) Komputer typu B – 6 szt. (Lp. 2)
Pakiet B:
1) Komputer typu A (AiO) – 3 szt. (Lp. 1)
2) Urządzenie wielofunkcyjne typu A – 1 szt. (Lp. 3)
3) Urządzenie wielofunkcyjne typu B – 3 szt. (Lp. 4)
Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu RTV
Element 1
1) TELEWIZOR – 4 szt.
2) ZESTAW KINA DOMOWEGO – 2 szt.
3) KONSOLA – 4 szt.
Element 2
1) MAGNETOFON – 5 szt.
2) TELEFON – 9 szt.
3) TV 55’’ – 1 szt.
4) DVD 1 – 3 szt.
5) DVD 2 – 1 szt.
6) TV – 4 szt.
7) KINO DOMOWE – 1 szt.
8) ROUTER – 3 szt.
9) NISZCZARKA – 3 szt.
10) FAX – 1 szt.
Uwaga: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do każdej z wymienionych placówek, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 ppkt a - d do SIWZ
2. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez Wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, a także szkice czy zdjęcia mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
3. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
4. Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie i sprzęt, wysokiej jakości i trwałości spełniają-cy wymogi Sanepidu, BHP i przeciwpożarowe wraz z jego montażem na wyznaczonych stanowiskach, oraz uruchomieniem i sprawdzeniem.
5. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dla potrzeb magazynowania sprzętu oraz wyposażenia należy zapewnić miejsce w obiekcie zamkniętym, monitorowanym, wyposażonym w system przeciwpożarowy oraz chroniący sprzęt oraz wyposażenie przed warunkami atmosferycznymi.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 2 ppkt a-d do SIWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek na etapie dostaw umożliwić weryfikacje dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z ofertą lub opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostawy danego sprzętu oraz nakazanie Wykonawcy natychmiastowej jego wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załącznikach nr 2 ppkt a-d do SIWZ
10. Jako realizację zamówienia rozumie się zakup, dostawę i montaż bądź instalację wyposażenia/urządzeń/sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Za dzień realizacji zadania uważać się będzie dzień, w którym wyposażenie/urządzenia/sprzęt został dostarczony i uruchomiony, co będzie potwierdzone protokołem wykonania dostawy.
Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
|
GuidZP400 |
d3d5be9e-acc5-4dce-9bdd-33007c56a041
|
Biuletyn |
587591-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
|
Regon |
910866910
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zielony Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(54) 414 40 00
|
Zamawiajacy fax |
(54) 414 42 57
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.wloclawek.pl
|
Adres strony url |
www.wloclawek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu pn. „Budowa i wyposażenie trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych we Włocławku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, działanie 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2. Inwestycje w infrastrukturę społeczną
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu RTV w ramach zadania pn. „Budowa, rozbudowa, adaptacja i wyposażenie pomieszczeń pod funkcje placówek opiekuńczo – wychowawczych (14-stki)”
|
Numer referencyjny |
BZP.271.39.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego oraz urządzeń RTV dla po-trzeb wyposażenia trzech budynków placówek opiekuńczo-wychowawczych („14-stek”) w podziale na 2 zadania.
Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane jego części.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych we Włocławku:
- przy ulicy Jasnej 5 b, c, d, e – dwie placówki. Dostawa do tych placówek stanowi element 1
- przy ulicy Sielskiej 3 – jedna placówka. Dostawa do tej placówki stanowi element 2
Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu
w ramach poszczególnych zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego
Element nr 1
Pakiet A:
1) ZESTAW KOMPUTEROWY – LAPTOP - 14 szt. (Lp. 1)
Pakiet B:
1) ZESTAW KOMPUTEROWY – 6 szt. (Lp. 2)
2) KSEROKOPIARKA – 2 szt. (Lp. 3)
Element nr 2
Pakiet A:
1) Komputer typu B – 6 szt. (Lp. 2)
Pakiet B:
1) Komputer typu A (AiO) – 3 szt. (Lp. 1)
2) Urządzenie wielofunkcyjne typu A – 1 szt. (Lp. 3)
3) Urządzenie wielofunkcyjne typu B – 3 szt. (Lp. 4)
Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu RTV
Element 1
1) TELEWIZOR – 4 szt.
2) ZESTAW KINA DOMOWEGO – 2 szt.
3) KONSOLA – 4 szt.
Element 2
1) MAGNETOFON – 5 szt.
2) TELEFON – 9 szt.
3) TV 55’’ – 1 szt.
4) DVD 1 – 3 szt.
5) DVD 2 – 1 szt.
6) TV – 4 szt.
7) KINO DOMOWE – 1 szt.
8) ROUTER – 3 szt.
9) NISZCZARKA – 3 szt.
10) FAX – 1 szt.
Uwaga: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do każdej z wymienionych placówek, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Ustalenia dodatkowe:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załącznikach nr 2 ppkt a - d do SIWZ
2. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez Wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno-użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, a także szkice czy zdjęcia mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów i parametrów w zakresie +/- 5 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
3. Wykonawca jest zobowiązany zdobyć wszystkie informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty oraz podpisania umowy.
4. Wykonawca winien dostarczyć fabrycznie nowe wyposażenie i sprzęt, wysokiej jakości i trwałości spełniają-cy wymogi Sanepidu, BHP i przeciwpożarowe wraz z jego montażem na wyznaczonych stanowiskach, oraz uruchomieniem i sprawdzeniem.
5. Wykonawca zobowiązuje się do magazynowania, zabezpieczenia oraz ubezpieczenia przed zniszczeniem, kradzieżą oraz zdarzeniami losowymi sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia do cza-su dostarczenia i zamontowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dla potrzeb magazynowania sprzętu oraz wyposażenia należy zapewnić miejsce w obiekcie zamkniętym, monitorowanym, wyposażonym w system przeciwpożarowy oraz chroniący sprzęt oraz wyposażenie przed warunkami atmosferycznymi.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 2 ppkt a-d do SIWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek na etapie dostaw umożliwić weryfikacje dostarczonego sprzętu i w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności z ofertą lub opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania dostawy danego sprzętu oraz nakazanie Wykonawcy natychmiastowej jego wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załącznikach nr 2 ppkt a-d do SIWZ
10. Jako realizację zamówienia rozumie się zakup, dostawę i montaż bądź instalację wyposażenia/urządzeń/sprzętu w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
11. Za dzień realizacji zadania uważać się będzie dzień, w którym wyposażenie/urządzenia/sprzęt został dostarczony i uruchomiony, co będzie potwierdzone protokołem wykonania dostawy.
Dostawa zamówienia i jego montaż musi być uzgodniona z Użytkownikiem i Zamawiającym z 3 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) przed terminem dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi od-setkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. Wzór oświadczeń, o których mowa w ppkt. 2-4 stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis przedmiotu oferty Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 2 ppkt a-d do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie dotyczącym złożonej oferty
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorach umów, stanowiących załącznik do SIWZ.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa zostały przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwała SN z dnia 20 października 2005 roku(sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|