GuidZP400 |
23a0a903-6f90-4187-9260-792e8e9f7176
|
Biuletyn |
588053-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zabrzańskie Centrum Świadczeń Rodzinnych
|
Regon |
364722062
|
Zamawiajacy adres ulica |
3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323706800
|
Zamawiajacy fax |
323706802
|
Zamawiajacy email |
radcaprawny@zcsr.zabrze.pl
|
Adres strony url |
http://www.zcsr.zabrze.magistrat.pl/ (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/ZCSR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE) oraz http://www.zcsr.zabrze.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zcsr.zabrze.magistrat.pl/ (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/ZCSR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE) oraz http://www.zcsr.zabrze.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zcsr.zabrze.magistrat.pl/ (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/ZCSR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE) oraz http://www.zcsr.zabrze.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zabrzańskie Centrum Świadczeń Rodzinnych w Zabrzu, ul. 3 Maja 16, 41 – 800 Zabrze - poczta, osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów towarowych dla klientów Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
|
Numer referencyjny |
ADM.260.1.2018.MC
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych w wersji papierowej dla klientów Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych, którzy otrzymują pomoc w tej formie. Wartością zamówienia jest nominalna wartość bonów na kwotę świadczeń na podstawie ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci oraz świadczeń na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
292320,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Na podstawie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie przedstawionego przez wykonawcę wykazu minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 145 000 zł brutto każda.
Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.1 Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
7.2 Wypełniony wykaz placówek na terenie gminy Zabrze-załącznik 1A
7.3 Wypełniony wykaz placówek na terenie woj.śląskiego-załącznik 1B
7.4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ
7.5 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ
7.6 Oświadczenie Wykonawcy z art. 26 ust 2d ustawy Pzp o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ
7.7 Wykaz minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 145 000 zł brutto. Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie tzw. list referencyjny lub inny dokument potwierdzający, iż dostawa została wykonana należycie. Z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert – załącznik nr 5 do SIWZ.
7.8 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Oświadczenie w sprawie realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców - załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli nie dotyczy załącznika nie należy dołączać do oferty lub dołączyć i przekreślić z adnotacją „ nie dotyczy” i zaparafować. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w dziale 7, składa każdy z nich
7.9 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
7.10 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza.
7.11 Dokument potwierdzający, że dostawa lub usługa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.12 W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017, poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
7.13 Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik 6
7.14 Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.15 Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7.16 Poświadczenia dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
7.17 Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7.18 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty wymienione w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
7.19 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości zamawiającego, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub złożenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.20 Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, na podstawie art. 26 ustawy Pzp.
7.21 W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale V i VI niniejszej SIWZ, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
17.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak:
17.1.1 Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
17.1.2 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych
aneksem takich jak:
a) zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
b) zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
c) zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych;
d) zmiana terminu realizacji zamówienia – na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego;
e) zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego;
f) zmiana miejsca dostarczenia bonów z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę;
g) innych zmian nie wpływających na wysokość wynagrodzenia maksymalnego przewidzianego w umowie;
h) zmiana ilości bonów towarowych bez zmiany ich wartości;
i) zmiana liczby placówek w ramach załącznika nr 1A i 1B do SIWZ
17.1.3 Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie
Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
11.27 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy Pzp protokół wraz z załącznikami jest jawny i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
11.28 Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte(zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jako tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji.
11.29 Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na poniższych zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1128).
|
IV 6 1 srodki ochrony |
11.28 Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte(zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jako tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|