GuidZP400 |
a8675aab-0e5d-475a-8d23-f40b0b28ab51
|
Biuletyn |
589271-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
|
Regon |
55362100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ułanów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 617 88 88,
|
Zamawiajacy fax |
12 410 43 90
|
Zamawiajacy email |
zampubl@zeo.krakow.pl,
|
Adres strony url |
www.mcoo.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 w ramach projektów pod nazwą: a) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0253/16, b) Centrum Kompetencji Zawodowych w rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0254/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcoo.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31 - 450 Kraków - dziennik podawczy/sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli do placówek oświatowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
MCOO/ZP/CKZ/38/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do placówek oświatowych w ramach projektów: 1) Centrum Kompetencji Zawodowych w branży administracyjno-usługowej (A) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0253/16, 2) Centrum Kompetencji Zawodowych w rolniczo-leśnej z ochroną środowiska (R) w Gminie Miejskiej Kraków, Nr projektu: RPMP.10.02.01-12-0254/16 2. Szczegółowy opis mebli wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia oraz lokalizację dostaw określa Załączniki nr 4 do SIWZ. 3. Dostawa mebli odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, a także złożeniem mebli ( jeżeli dotyczy) na warunkach określonych w Załączniku 3 oraz 4 do SIWZ. 4. Dostawy odbywać się będą w dniach roboczych w godzinach od 8:00 do 15:00. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Miejscem spełnienia świadczenia będą siedziby placówek oświatowych wskazane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby stanowiące przedmiot zamówienia meble były fabrycznie nowe (np. niepowystawowe), nieużywane, w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych. 7. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane meble, w przypadku gdy wymagają tego powszechnie obowiązujące przepisy, posiadały odpowiednie atesty lub certyfikaty a także były dostosowane do wymagań ergonomii.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie wykonane zostanie w terminie maksymalnie 4 tygodni od dnia podpisania umowy.Termin wykonania dostawy stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; Uwaga: Pełnomocnictwo przedkłada się wyłącznie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Zestawienie asortymentowo - cenowe wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (stanowiące Załącznik od nr: 4 do SIWZ), 4) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Określono we wzorze umowy stanowiącym: Załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Termin otwarcia ofert: 24-07-2018 Godzina 11:00
|