GuidZP400 |
3dc95685-cba6-4858-bb8e-c55a745725f2
|
Biuletyn |
590958-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
|
Regon |
35156485428000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łazarza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 244 200
|
Zamawiajacy fax |
124 244 300
|
Zamawiajacy email |
logistyka@kpr.med.pl
|
Adres strony url |
www.kpr.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
dostawa odzieży roboczej dla zespołów ratownictwa medycznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpr.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak Inny sposób: pisemnie w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa odzieży roboczej dla zespołów ratownictwa medycznego
|
Numer referencyjny |
8/ODR/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : dostawa odzieży roboczej dla zespołów ratownictwa medycznego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. (Dz.U. 2018 poz.1251 z dnia 27.06.2018). oraz opisane w niniejszej siwz.
Opis przedmiotu zamówienia oraz wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są w złącznikach do siwz nr 4 – 4c, dla ubrań roboczych i dla koszulek polo z krótkim rękawem.
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
313090,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-11-22T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach:
Etap I – dostawa gotowej odzieży w dniu 20.11.2018 r.
Etap II – dostawa gotowej odzieży w dniu 22.11.2018 r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 dostawy odzieży roboczej dla zespołów ratownictwa medycznego o wartości min. 40 000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem Uwagi zapisanej poniżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
3.2. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy „wykaz dostaw”, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane ;
a) „wykaz dostaw” musi uwzględniać co najmniej dwie dostawy ubrań roboczych dla zespołów ratownictwa medycznego o wartości brutto min. 40 000 zł brutto każda;
b) wzór wykazu dostaw:
Lp. data Odbiorca przedmiot zamówienia wartość
c) dowody dotyczące dostaw wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie;
d) dowodami o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5.1 Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego,
że materiały, z których wykonane są ubrania i koszulki odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w postaci:
Certyfikatów, Sprawozdań, Raportów z Badań, aktualnych na dzień składania dokumentów, (Art.26 ust. 2) potwierdzających, że materiały określone w załącznikach nr 4a i 4b do siwz, z których będą wykonane ubrania i koszulki spełniają odpowiednio wymagania dotyczące: barwy czerwonej fluorescencyjnej - dla materiału zasadniczego w kolorze czerwonym fluorescencyjnym oraz, wodoszczelności, oporu pary wodnej i oporu cieplnego dla wszystkich materiałów jak również właściwości odblaskowych oraz ilości cykli prania w określonych temperaturach dla taśm odblaskowych i taśmy transferowej.
W dokumencie powinien być zapis, że badany materiał spełnia wymagania określonej normy lub winien zawierać dane (parametry) z badań, które umożliwią porównanie wyników badań z odpowiednimi wymaganiami normy.
Nieistotne odchyłki badanych parametrów w zakresie błędu pomiarowego w maksymalnej granicy
do +/- 10% nie będą miały negatywnego wpływu na ocenę spełnienia wymogu.
5.2 Dla potwierdzenia spełnienia wymogów opisanych w załączniku nr 4a do siwz, w kol. nr 3 (dotyczących barwy czerwonej fluorescencyjnej) konieczne jest załączenie dokumentów o których mowa w pkt. VII. 5.1, siwz, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów określonych w normie PN-EN 471+A1:2008 (określenie współrzędnych chrominancji i luminancji).
5.3 Dla potwierdzenia spełnienia wymogów opisanych w załączniku nr 4a do siwz, w kol. nr 4, 5, 7 (dotyczących gramatury, składu, innych parametrów) – dla materiałów zasadniczych oraz wstawki tylnej w kamizelce, konieczne jest załączenie dokumentów o których mowa w pkt. VII. 5.1, siwz potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów.
5.4 Dla potwierdzenia spełnienia wymogów opisanych w załączniku nr 4a do siwz, w kol. nr 6 (dotyczących temperatury prania)– dla wszystkich materiałów zasadniczych oraz wstawki dolnej
w kamizelce, konieczne jest załączenie dokumentu w którym będzie określona dopuszczalna temperatura prania, wystawionego przez producenta. Dopuszczalna Deklaracja zgodności materiału wstawki z materiałem zasadniczym wystawiona przez Wykonawcę.
5.5 Dla potwierdzenia spełnienia wymogów opisanych w załączniku nr 4a do siwz, w kol.
nr 4, 5, 6, – (dla wstawek w kolorze granatowym, oraz granatowych kieszeni, siatki tylnej
i regulowanych pasów z taśmy poliamidowej w kamizelce), konieczne jest załączenie dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, wystawionych przez producenta. Dopuszczalna Deklaracja zgodności materiału wstawki z materiałem zasadniczym wystawiona przez Wykonawcę.
5.6 Dla potwierdzenia spełnienia wymogów opisanych w załączniku nr 4b do siwz, w kol. nr 3 i 4 – dla poz. nr 1 i 2 konieczne jest załączenie dokumentów o których mowa w pkt. VII. 5.1, siwz potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów.
5.7 Dla potwierdzenia spełnienia wymogów opisanych w załączniku nr 4b do siwz, w kol. nr 3 – odpowiednio dla poz. 3, 4, 5, konieczne jest załączenie dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, wystawionych przez producenta.
5.8 Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII. 5.1, złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; (§ 13 ust. 3. Rozporządzenia z dnia 27.07.2016 r.).
5.9 Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów,
o których mowa w pkt. VII. 5.1 może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości. (§ 13 ust. 4. Rozporządzenia z dnia 27.07.2016 r.), wraz z odpowiednim uzasadnieniem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wraz z ofertą należy dostarczyć:
1.4. Próbki-wzory: kamizelka wykonana zgodnie z wymogami siwz w dowolnym rozmiarze, Próbki mogą być bez logo KPR przy zastrzeżeniu, że w próbce będzie, w miejscu logo KPR przymocowany emblemat z dowolnego materiału, z dowolnym nadrukiem.
1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i innych dokumentów składanych w ramach postępowania, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym).
Pełnomocnictwo powinno być w oryginale, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000 zł
1. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania.
2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 30.07.2018 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
3. Wadium może być wnoszone :
1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna, nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt. 4. 2)-5) należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie (nie razem z ofertą),.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta.
a) Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska);
b) Gwarancja (poręczenie) musi określać kwotę wadium oraz termin ważności gwarancji (poręczenia) oraz winno z niej wynikać, że Gwarant ( Poręczyciel) działając na zlecenie Wykonawcy gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium zgodnie z warunkami przystąpienia do postępowania zapisanymi w SIWZ.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub formie podlega wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie :
1) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10;
2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
3) po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana;
4) jeżeli upłynął termin związania ofertą;
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
12. W ofercie należy dokładnie określić sposób zwrotu przez Zamawiającego wniesionego wadium (tj. adres banku, numer konta).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania bez aneksu nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz zmian osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmian danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie i zmian o których mowa w § 2 ust 7.
2. Wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
3. Istotne zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać z następujących okoliczności :
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym również m.in. zmian obowiązującej stawki podatku VAT powodujących zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Część oferty, co do której Wykonawca zastrzega poufność należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty” – jednocześnie wykazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji –Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
Uwaga!
W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
8. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj.: Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ww. ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r., zgodnie z którymi tajemnice przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie warunki:
1) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą;
2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej;
3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Wykonawca nie może zastrzec: nazwy (firmy), adresu Wykonawcy, ceny oferty, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności.
|
IV 4 4 data |
2018-07-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|