Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego

Data publikacji 2018-07-18
Data zakończenia 2018-08-02 00:00:00
Instytucja Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590932-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 zestawów komputerowych z podstawowym oprogramowaniem dla użytkownika biurowego Ms Office typu all-in-one, 2 sztuk laptopów z podstawowym oprogramowaniem Ms Office, 10 sztuk drukarek, 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji dostępowej do systemu qube qvision.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 403775f2-39a8-409d-933c-10549d6b32e3
Biuletyn 590932-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
Regon 1095607300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kazimierza
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-248
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-22 8368103, 8773874
Zamawiajacy fax 8368061
Zamawiajacy email rczyzewski@um.warszawa.pl
Adres strony url www.zmw.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zmw.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zmw.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą lub kurierem albo osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana Kazimierza 62, 03-721 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego
Numer referencyjny 11/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 zestawów komputerowych z podstawowym oprogramowaniem dla użytkownika biurowego Ms Office typu all-in-one, 2 sztuk laptopów z podstawowym oprogramowaniem Ms Office, 10 sztuk drukarek, 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji dostępowej do systemu qube qvision.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy . 2. Odpowiednio zakreślona i podpisana Specyfikacja techniczna - załącznik nr 1A do SIWZ, załącznik nr 1B do SIWZ (w zależności od składanej oferty częściowej). 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 4. Oświadczenie dot. wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.8. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 1.1. Część 1 – 2400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych); 1.2. Część 2 – 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych). UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powyższą kwotę wadium należy zsumować, odpowiednio do liczby części na jaką składaną jest oferta oraz wyraźnie oznaczyć postępowanie i część zamówienia, na które wnosi wadium lub wnieść osobne wadia dla poszczególnych części, na które składa ofertę z wyraźnym oznaczeniem postępowania i tych części. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek bankowy określony poniżej przed upływem terminu składania ofert.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oprócz okoliczności przewidzianych w umowie, wprowadzenie zmian do umowy jest dopuszczalne tylko wówczas gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem: a) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto; c) zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej; d) zaistnienia, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa 10 zestawów komputerowych z podstawowym oprogramowaniem dla użytkownika biurowego Ms Office typu all-in-one, 2 sztuk laptopów z podstawowym oprogramowaniem Ms Office, 10 sztuk drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis dostawa 10 zestawów komputerowych z podstawowym oprogramowaniem dla użytkownika biurowego Ms Office typu all-in-one, 2 sztuk laptopów z podstawowym oprogramowaniem Ms Office, 10 sztuk drukarek
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji dostępowej do systemu qube qvision
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego oraz licencji dostępowej do systemu qube qvision
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)