Dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla UM wraz z aktualizacjami.

Data publikacji 2018-07-18
Data zakończenia 2018-07-26 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590123-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 482000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej (dalej: „SIP”) wraz z dzierżawą serwerów, koniecznym oprogramowaniem z licencjami i aktualizacjami przez okres 24 miesięcy, w następujących wersjach:
1) wersji Ekstranet, umożliwiającej jednoczesne korzystanie z aplikacji przez 306 użytkowników, aktualizowanej co najmniej dwa razy w miesiącu (w przypadku opublikowanych aktów prawnych w Dzienniku Ustaw lub Monitorze Polskim co najmniej raz w tygodniu),
2) wersji jednostanowiskowej, umożliwiającej jednoczesną pracę 6 użytkownikom na 6 niezależnych stanowiskach komputerowych, aktualizowanej co najmniej raz w miesiącu.
3) dedykowany moduł zawierający usystematyzowane i zebrane tematycznie akty prawne, orzeczenia, komentarze i publikacje, pytania i odpowiedzi dot. ODO, szkolenia online, wzory dokumentów, wzory procedur oraz analizy z zakresu ochrony danych osobowych, całość uaktualniana na bieżąco, dostępna w formie modułowej z możliwością łatwego hasłowego wyszukiwania (zwany dalej Moduł ODO), bez ograniczeń w zakresie jednoczesnego dostępu do modułu przez użytkowników.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

3. Termin realizacji zamówienia
1) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia SIP o pełnej funkcjonalności, w tym do dostarczenia serwerów, udzielenia licencji, dostarczenia niezbędnych nośników i uprawnień instalacyjnych (kluczy dostępowych, kodów, haseł lub innych) w terminie 6 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy.
2) Strony sporządzą protokół odbioru SIP, który podpisany zostanie przez upoważnionych przedstawicieli Stron wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy.
3) W okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru SIP przez Strony, o którym mowa w pkt 2), Wykonawca świadczył będzie usługę opieki technicznej, wsparcia oraz aktualizacji SIP, a także na podstawie zlecenia Zamawiającego przeszkoli użytkowników SIP w ramach dni roboczych w liczbie określonej w OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12ccb360-01db-42cb-8980-9da84da53c14
Biuletyn 590123-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 015259640
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl
Adres strony url www.um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu opisanym zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 18.3 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostęp do Systemu Informacji Prawnej dla UM wraz z aktualizacjami.
Numer referencyjny ZP/AB/271/II-142/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostęp do Systemu Informacji Prawnej (dalej: „SIP”) wraz z dzierżawą serwerów, koniecznym oprogramowaniem z licencjami i aktualizacjami przez okres 24 miesięcy, w następujących wersjach: 1) wersji Ekstranet, umożliwiającej jednoczesne korzystanie z aplikacji przez 306 użytkowników, aktualizowanej co najmniej dwa razy w miesiącu (w przypadku opublikowanych aktów prawnych w Dzienniku Ustaw lub Monitorze Polskim co najmniej raz w tygodniu), 2) wersji jednostanowiskowej, umożliwiającej jednoczesną pracę 6 użytkownikom na 6 niezależnych stanowiskach komputerowych, aktualizowanej co najmniej raz w miesiącu. 3) dedykowany moduł zawierający usystematyzowane i zebrane tematycznie akty prawne, orzeczenia, komentarze i publikacje, pytania i odpowiedzi dot. ODO, szkolenia online, wzory dokumentów, wzory procedur oraz analizy z zakresu ochrony danych osobowych, całość uaktualniana na bieżąco, dostępna w formie modułowej z możliwością łatwego hasłowego wyszukiwania (zwany dalej Moduł ODO), bez ograniczeń w zakresie jednoczesnego dostępu do modułu przez użytkowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia 1) Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia SIP o pełnej funkcjonalności, w tym do dostarczenia serwerów, udzielenia licencji, dostarczenia niezbędnych nośników i uprawnień instalacyjnych (kluczy dostępowych, kodów, haseł lub innych) w terminie 6 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy. 2) Strony sporządzą protokół odbioru SIP, który podpisany zostanie przez upoważnionych przedstawicieli Stron wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Umowy. 3) W okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru SIP przez Strony, o którym mowa w pkt 2), Wykonawca świadczył będzie usługę opieki technicznej, wsparcia oraz aktualizacji SIP, a także na podstawie zlecenia Zamawiającego przeszkoli użytkowników SIP w ramach dni roboczych w liczbie określonej w OPZ.
Cpv glowny przedmiot 48200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu zamówień podobnych do zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 30% zamówienia podstawowego tj. dostępie do Systemu Informacji Prawnej wraz z dzierżawą serwerów, koniecznym oprogramowaniem z licencjami i aktualizacjami. Zamówienia te udzielane będą na warunkach ustalonych w trakcie negocjacji Zamawiającego z Wykonawcą.
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują co najmniej trzy usługi dla administracji publicznej lub sądów (w tym co najmniej jedno dla jednostek samorządu terytorialnego) polegające na zapewnieniu dostępu do bazy informacji prawnej zlokalizowanej w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, obejmujące możliwość korzystania z bazy przez co najmniej 50 użytkowników. Każde z wykazanych zamówień realizowane było/jest przez okres co najmniej 12 miesięcy kalendarzowych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z par. 9 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych/wykonywanych usług, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt III.1.3) ogłoszenia – wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione a) oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, b) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: - dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). d) W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z nimi dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. e) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu (bez wezwania) oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 pzp. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w przypadku: a) zmian przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymagane takimi zmianami prawa; b) wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, c) zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, które mają wpływ na wykonywanie Umowy.
IV 4 4 data 2018-07-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na numer postępowania: ZP/AB/271/II-142/18. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Anna Borkowska, nr tel.: (22) 443-14-18. Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych przy ul. Niecałej 2 w Warszawie, III piętro, w sali nr 309, w dniu 26.07.2018 r. o godzinie 11:00

Criterion

Kryteria Liczba monografii w oferowanej bazie
Znaczenie 7,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Liczba komentarzy w oferowanej bazie
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Liczba wojewódzkich dzienników urzędowych w oferowanej bazie
Znaczenie 11,00
  
Kryteria Liczba periodyków w oferowanej bazie
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Liczba orzeczeń w oferowanej bazie
Znaczenie 12,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)