GuidZP400 |
5d75e888-cb82-4631-a8ef-843361d40f87
|
Biuletyn |
597936-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prusicka 53-55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 120 920
|
Zamawiajacy fax |
713 121 498
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-trzebnica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-trzebnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wymiana baterii akumulatorów
|
Numer referencyjny |
ZP/6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana baterii akumulatorów w budynku Głównym i w budynku Chirurgii w budynku Chirurgii Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy.
2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
31440000-2 Baterie
3. Zakres dostawy:
3.1. Bateria akumulatorów 220V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet.
3.2. Bateria akumulatorów 24V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet.
3.3. Bateria akumulatorów 220V typu VLRA AGM– budynek Główny – 1 komplet.
3.4. Bateria akumulatorów 24V typu VLRA AGM – budynek Główny – 1 komplet.
4. Wymagania techniczne i jakościowe
4.1. Urządzenia fabrycznie nowe.
4.2. Urządzenia pochodzące z bieżącej produkcji.
4.3. Urządzenia spełniające wymagania szczególne opisane w Rozdz. II pkt 5. SIWZ
4.4. Ogniwa oraz montaż i uruchomienie baterii akumulatorów wykonane zgodnie z obowiązującymi PN i przepisami.
5. Wymagania dotyczące wymiany baterii akumulatorów.
5.1. Demontaż starych baterii 220V i 24V w budynku głównym i budynku chirurgii oraz utylizacja odpadów wytworzonych przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5.2. Umycie ścian i posadzki w akumulatorniach, naprawa tynków i malowanie po wykonanych przekuciach i bruzdach.
5.3. Dostosowanie nastaw prostowników do współpracy z nowymi bateriami i podłączenie baterii.
5.4. Wykonanie pomiarów napięć na wszystkich ogniwach,
5.5. Sprawdzenie prawidłowej gęstości elektrolitu,
5.6. W 24 godzinie przeprowadzenie 10-godzinnego pomiaru pojemności C10 do napięcia końcowego 1,80 V/ogniwo według normy PN-EN 60896-11.
5.7. Pomiar rezystancji izolacji,
5.8. Wykonanie pomontażowego testu pojemności baterii na obiekcie - do 24 godzin po montażu, tj. po pierwszym cyklu rozładowania, gdzie zmierzona pojemność C10 nowych baterii powinna być nie mniejsza niż deklarowana w karcie katalogowej producenta rzeczywista pojemność C10 przy rozładowaniu do napięcia 1,8 V/ogniwo w temperaturze 200C.
6. Pozostałe wymagania:
6.1. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń będących przedmiotem umowy w terminie 3 dni od ich uruchomienia.
6.2. Do odbioru należy dostarczyć : instrukcję eksploatacji baterii, książkę eksploatacyjną, protokół badania pojemności pomontażowej, gwarancję baterii oraz kartę przekazania odpadu.
6.3. Prace związane z dostawą i wymianą baterii akumulatorów powinny być prowadzone z zapewnieniem ciągłości pracy istniejących urządzeń szpitala.
|
Cpv glowny przedmiot |
31440000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od 8 do 10 tygodni od dnia podpisania umowy (Kryterium nr 4 oceny ofert).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy co najmniej:
- 2 baterii akumulatorów 220V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 220V typu VLRA AGM
- 2 baterii akumulatorów 24V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 24V typu VLRA AGM
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy co najmniej:
- 2 baterii akumulatorów 220V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 220V typu VLRA AGM
- 2 baterii akumulatorów 24V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 24V typu VLRA AGM
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Certyfikat ISO9001 i ISO14001 Producent baterii (w języku polskim lub z tłumaczeniem),
2. Deklaracja producenta (w języku polskim) zgodności wykonanych ogniw z PN-mi.
3. Certyfikat producenta lub deklaracja zgodności (w języku polskim) określające żywotność projektowaną oferowanych akumulatorów (dotyczy żywotność projektowej w temperaturze 20°C) .
4. Dla baterii typu OPzS - Certyfikat zgodności potwierdzający wykonanie ogniw zgodnie z normą PN-EN 60896-11:2007P wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji lub tożsamą instytucję w kraju producenta baterii (w języku polskim),
5. Dla baterii typu VRLA – Deklaracja zgodności potwierdzająca wykonanie ogniw zgodnie z normami IEC 60896-21/22, PN-EN 60896-21/22.
6. Oświadczenie producenta o produkcji płyt i ogniw z bieżącej produkcji,
7. Autoryzacja dystrybutora odnośnie montażu –znak CE- oraz warunków gwarancji.
8. Dokumentacja techniczna umożliwiająca ocenę zgodności baterii akumulatorów, korków i stelaży z wymaganiami określonymi w przepisach.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ,
2) Wypełnione i podpisane Warunki gwarancji i serwisu – wg wzoru załącznika nr 1a do SIWZ,
3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2018-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|