Dostawa i wymiana baterii akumulatorów

Data publikacji 2018-08-01
Data zakończenia 2018-08-13 00:00:00
Instytucja Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597936-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 314400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana baterii akumulatorów w budynku Głównym i w budynku Chirurgii w budynku Chirurgii Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy.
2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
31440000-2 Baterie
3. Zakres dostawy:
3.1. Bateria akumulatorów 220V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet.
3.2. Bateria akumulatorów 24V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet.
3.3. Bateria akumulatorów 220V typu VLRA AGM– budynek Główny – 1 komplet.
3.4. Bateria akumulatorów 24V typu VLRA AGM – budynek Główny – 1 komplet.
4. Wymagania techniczne i jakościowe
4.1. Urządzenia fabrycznie nowe.
4.2. Urządzenia pochodzące z bieżącej produkcji.
4.3. Urządzenia spełniające wymagania szczególne opisane w Rozdz. II pkt 5. SIWZ
4.4. Ogniwa oraz montaż i uruchomienie baterii akumulatorów wykonane zgodnie z obowiązującymi PN i przepisami.
5. Wymagania dotyczące wymiany baterii akumulatorów.
5.1. Demontaż starych baterii 220V i 24V w budynku głównym i budynku chirurgii oraz utylizacja odpadów wytworzonych przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5.2. Umycie ścian i posadzki w akumulatorniach, naprawa tynków i malowanie po wykonanych przekuciach i bruzdach.
5.3. Dostosowanie nastaw prostowników do współpracy z nowymi bateriami i podłączenie baterii.
5.4. Wykonanie pomiarów napięć na wszystkich ogniwach,
5.5. Sprawdzenie prawidłowej gęstości elektrolitu,
5.6. W 24 godzinie przeprowadzenie 10-godzinnego pomiaru pojemności C10 do napięcia końcowego 1,80 V/ogniwo według normy PN-EN 60896-11.
5.7. Pomiar rezystancji izolacji,
5.8. Wykonanie pomontażowego testu pojemności baterii na obiekcie - do 24 godzin po montażu, tj. po pierwszym cyklu rozładowania, gdzie zmierzona pojemność C10 nowych baterii powinna być nie mniejsza niż deklarowana w karcie katalogowej producenta rzeczywista pojemność C10 przy rozładowaniu do napięcia 1,8 V/ogniwo w temperaturze 200C.
6. Pozostałe wymagania:
6.1. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń będących przedmiotem umowy w terminie 3 dni od ich uruchomienia.
6.2. Do odbioru należy dostarczyć : instrukcję eksploatacji baterii, książkę eksploatacyjną, protokół badania pojemności pomontażowej, gwarancję baterii oraz kartę przekazania odpadu.
6.3. Prace związane z dostawą i wymianą baterii akumulatorów powinny być prowadzone z zapewnieniem ciągłości pracy istniejących urządzeń szpitala.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d75e888-cb82-4631-a8ef-843361d40f87
Biuletyn 597936-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Zamawiajacy adres ulica ul. Prusicka 53-55
Zamawiajacy miejscowosc Trzebnica
Zamawiajacy kod pocztowy 55100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 120 920
Zamawiajacy fax 713 121 498
Zamawiajacy email przetargi@szpital-trzebnica.pl
Adres strony url www.szpital-trzebnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wymiana baterii akumulatorów
Numer referencyjny ZP/6/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana baterii akumulatorów w budynku Głównym i w budynku Chirurgii w budynku Chirurgii Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31440000-2 Baterie 3. Zakres dostawy: 3.1. Bateria akumulatorów 220V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet. 3.2. Bateria akumulatorów 24V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet. 3.3. Bateria akumulatorów 220V typu VLRA AGM– budynek Główny – 1 komplet. 3.4. Bateria akumulatorów 24V typu VLRA AGM – budynek Główny – 1 komplet. 4. Wymagania techniczne i jakościowe 4.1. Urządzenia fabrycznie nowe. 4.2. Urządzenia pochodzące z bieżącej produkcji. 4.3. Urządzenia spełniające wymagania szczególne opisane w Rozdz. II pkt 5. SIWZ 4.4. Ogniwa oraz montaż i uruchomienie baterii akumulatorów wykonane zgodnie z obowiązującymi PN i przepisami. 5. Wymagania dotyczące wymiany baterii akumulatorów. 5.1. Demontaż starych baterii 220V i 24V w budynku głównym i budynku chirurgii oraz utylizacja odpadów wytworzonych przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5.2. Umycie ścian i posadzki w akumulatorniach, naprawa tynków i malowanie po wykonanych przekuciach i bruzdach. 5.3. Dostosowanie nastaw prostowników do współpracy z nowymi bateriami i podłączenie baterii. 5.4. Wykonanie pomiarów napięć na wszystkich ogniwach, 5.5. Sprawdzenie prawidłowej gęstości elektrolitu, 5.6. W 24 godzinie przeprowadzenie 10-godzinnego pomiaru pojemności C10 do napięcia końcowego 1,80 V/ogniwo według normy PN-EN 60896-11. 5.7. Pomiar rezystancji izolacji, 5.8. Wykonanie pomontażowego testu pojemności baterii na obiekcie - do 24 godzin po montażu, tj. po pierwszym cyklu rozładowania, gdzie zmierzona pojemność C10 nowych baterii powinna być nie mniejsza niż deklarowana w karcie katalogowej producenta rzeczywista pojemność C10 przy rozładowaniu do napięcia 1,8 V/ogniwo w temperaturze 200C. 6. Pozostałe wymagania: 6.1. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń będących przedmiotem umowy w terminie 3 dni od ich uruchomienia. 6.2. Do odbioru należy dostarczyć : instrukcję eksploatacji baterii, książkę eksploatacyjną, protokół badania pojemności pomontażowej, gwarancję baterii oraz kartę przekazania odpadu. 6.3. Prace związane z dostawą i wymianą baterii akumulatorów powinny być prowadzone z zapewnieniem ciągłości pracy istniejących urządzeń szpitala.
Cpv glowny przedmiot 31440000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: od 8 do 10 tygodni od dnia podpisania umowy (Kryterium nr 4 oceny ofert).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy co najmniej: - 2 baterii akumulatorów 220V typu OPZS - 2 baterii akumulatorów 220V typu VLRA AGM - 2 baterii akumulatorów 24V typu OPZS - 2 baterii akumulatorów 24V typu VLRA AGM
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy co najmniej: - 2 baterii akumulatorów 220V typu OPZS - 2 baterii akumulatorów 220V typu VLRA AGM - 2 baterii akumulatorów 24V typu OPZS - 2 baterii akumulatorów 24V typu VLRA AGM
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Certyfikat ISO9001 i ISO14001 Producent baterii (w języku polskim lub z tłumaczeniem), 2. Deklaracja producenta (w języku polskim) zgodności wykonanych ogniw z PN-mi. 3. Certyfikat producenta lub deklaracja zgodności (w języku polskim) określające żywotność projektowaną oferowanych akumulatorów (dotyczy żywotność projektowej w temperaturze 20°C) . 4. Dla baterii typu OPzS - Certyfikat zgodności potwierdzający wykonanie ogniw zgodnie z normą PN-EN 60896-11:2007P wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji lub tożsamą instytucję w kraju producenta baterii (w języku polskim), 5. Dla baterii typu VRLA – Deklaracja zgodności potwierdzająca wykonanie ogniw zgodnie z normami IEC 60896-21/22, PN-EN 60896-21/22. 6. Oświadczenie producenta o produkcji płyt i ogniw z bieżącej produkcji, 7. Autoryzacja dystrybutora odnośnie montażu –znak CE- oraz warunków gwarancji. 8. Dokumentacja techniczna umożliwiająca ocenę zgodności baterii akumulatorów, korków i stelaży z wymaganiami określonymi w przepisach.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane Warunki gwarancji i serwisu – wg wzoru załącznika nr 1a do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego
IV 4 4 data 2018-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji dla baterii akumulatorów typu VLRA AGM
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin gwarancji dla baterii akumulatorów typu OPZS
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)