| GuidZP400 | 
						
															26f0fda9-609f-47d0-924d-da0337c67af6
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															597921-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															93296654000000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															ul. Armii Krajowej
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Oleśnica
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															56400 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															dolnośląskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															71 77 67 427
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															71 77 67 307
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															przetargi@pzsolesnica.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.pzsolesnica.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony internetowej | 
						
															www.pzsolesnica.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															8
													 | 
					
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | 
						
															SPZOZ
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.pzsolesnica.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.pzsolesnica.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															 Oferty należy składać w formie pisemnej
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Powiatowy Zespół Szpitali ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica, sekretariat ( IV piętro)
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															DOSTAWA  SPRZĘTU MEDYCZNEGO  DO POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI - DOSTAWA I ZAKUP 2 KARDIOTOKOGRAFÓW 
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															PZS/PN/18/2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania nowego sprzętu medycznego: 2aparatów do kardiotokografii dla Powiatowego Zespołu Szpitali 
o parametrach z godnych z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, eksploatacji oraz konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania urządzenia, wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usterek, naprawy, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwości ą zalecaną przez producenta wyposażenia. Oferowany sprzęt ma być kompletny, spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, posiadać wszystkie elementy wymienione 
w przedmiocie zamówienia oraz zawierać wszystkie elementy startowe ( być gotowy do pracy bez dodatkowych zakupów i inwestycji). Przedmiot i warunki realizacji winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010roku 
o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2015r., poz. 876) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca wraz z urządzeniem przekaże Zamawiającemu paszport urządzenia, deklarację zgodności wraz wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, instrukcję w języku polskim w wersji papierowej.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. nie
Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych w obrębie danej części zostaną odrzucone.
Miejsce realizacji zamówienia: oddział ginekologiczno- położniczy 
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33100000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															35
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdz. XII pkt 4 ppkt 3) tiret 1-3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, 
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															Oświadczenie w zakresie art 25 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. formularz ofertowy – wg wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy;  2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. W przypadku gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane prze osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , dotyczącej: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 7 do SIWZ
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i strony postanawiają, że jedyna dopuszczalna zmiana warunków umowy może dotyczyć: 
a)	ceny w części dotyczącej zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT,
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-08-09T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |